XXL Nutrition

beter in de UK bestellen dan in de USA

MMN

Ripped Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
had je het al gehoord de waarde van de pond is gedaald

nu kunnen we onze supplementen dus beter in de UK kopen:D

epistane voor 38 euro:grinny:

Wat is de pond nu €1,25 ?

K*t, heb ik net van het weekend wat gekocht via me creditcard.. heb ik hier nog voordeel van??

• Topic Starter Topic Starter
10 pond is 11,17 euro

1 pond = 1,12 euro

Wat is een betrouwbare webwinkel in de uk dan?:P

enkel al om probs met de douane te vermijden, is het al een stuk interessanter.

Koers op het moment:

1 Euro = 1.4048 U.S. dollars
1 Euro = 0.918590205 British pounds

Ja hij komt nog wel 1:1 te staan in de toekomst. Het was al bijna zover, maar de euro is nu weer wat weggezakt.

Inderdaad interessant, helemaal met die Whey aanbieding in Januari op bulkpowders. 1 kg voor 7 euro? ...

Ja hij komt nog wel 1:1 te staan in de toekomst. Het was al bijna zover, maar de euro is nu weer wat weggezakt.

Inderdaad interessant, helemaal met die Whey aanbieding in Januari op bulkpowders. 1 kg voor 7 euro? ...

is trouwens goede whey vind ik voor zo ver ik dat kan beoordelen

Jazeker, en het belangrijkste is dat er geen smaakstoffen zijn toegevoegd, dus toevoegen aan andere voedingsmiddelen is geen probleem. Ik pleur dat spul in alles. Mijn havermout, mijn brinta en uiteraard shakes en weightgainer. Volgende keer 10 kg bestellen :)

Alleen met water krijg ik het echt niet weg, kokhalsneigingen.

Jazeker, en het belangrijkste is dat er geen smaakstoffen zijn toegevoegd, dus toevoegen aan andere voedingsmiddelen is geen probleem. Ik pleur dat spul in alles. Mijn havermout, mijn brinta en uiteraard shakes en weightgainer. Volgende keer 10 kg bestellen :)

Alleen met water krijg ik het echt niet weg, kokhalsneigingen.

ja precies. maar met water vind ik het ook wel lekker:D

Ik heb 5 BPS betaald voor een bestelling van 120€. Dus zoiets als 7€. Valt best mee imo.

Terug
Naar boven