AndroidHealthClinic

beter in de UK bestellen dan in de USA

Geen idee hoe dat werkt... Ik heb de optie 'overschrijving' gekozen.
Hoezo extra kosten???
Als ik bij xxl beste heb ik ook niets extra moeten betalen (dacht ik)

Nee, maar dan betaal je euro>euro, niet euro>GBP.
De bank rekent bovenop de huidige wisselkoers een premie van een aantal procent, dit zijn de wisselkosten.

Paypal doet dat niet, je maakt een PayPal account aan, dan krijg je een PayPal rekeningnr. Maak vanaf je nederlandse bank euros over naar de PP-rekening, staan er 3 dagen later op, en dan kan je daarmee gewoon gelijk betalen, en PP rekent geen extra wisselkosten voor jou, alle extra kosten zijn voor de winkel waar je iets koopt.

ik kreeg wel een bevestiging, maar had wel meteen betaald via creditcard.

misschien dat je deze dus pas krijgt, nadat het geld is overgemaakt.

Stel ik ga een overschrijving maken, hoeveel euro zou ik dan kwijt zijn?
(ik moet 73 pond betalen)

Stel ik ga een overschrijving maken, hoeveel euro zou ik dan kwijt zijn?
(ik moet 73 pond betalen)

Kale wisselkoers: 74.80
Paypal: 74.80 (HEEL misschien nog een transactiebijdrage van 50 cent)
Bank: (afhankelijk van welke bank) 74.80 + 5-7% = (rondom de) 80,-

'Your order is being dispatched':D
Kijk er al naar uit, zal wel ergens in de loop van volgende week binnenkomen! Als ik tevreden ben, hebben ze er weer een klant bij daar bij bulkpowders!

"dispatched" :D

Heb nog snel een aantal CoC grippers besteld, mooi profiteren van de lage koers.

Juist mijn bestelling binnengehad!
Dus op een goeie 4 werkdagen was het hier, best snel!:D
Heb net die fine scottish oats in m'n whey shake eens gekapt, moet zeggen, drinkt lekker weg!:meal:

De koers is aan het stijgen people, en behoorlijk rap, van 1.02 euro naar 1.09 euro in 3 dagen tijd, dus als je wilt bestellen in de UK, moet je het NU doen, want voorlopig blijven we wel ff stijgen.

De koers is aan het stijgen people, en behoorlijk rap, van 1.02 euro naar 1.09 euro in 3 dagen tijd, dus als je wilt bestellen in de UK, moet je het NU doen, want voorlopig blijven we wel ff stijgen.
Haha ik heb besteld aan 1,04:D
Perfect getimed dus..;)

Prima winkel dat BP, heb er net nog caffeïnepillen en voor 8 euro de kilo whey besteld, maar je moet wel blijven opletten: de scottish oats zijn bijvoorbeeld duurder dan de 7granen van de aldi en er zit vrijwel hetzelfde in. Ook maltodextrine krijg ik cheaper in NL en citrulline malaat bijv ook, en zo zijn er nog wel meer producten.

Groene thee drink ik nog altijd elke dag. Kilo's vliegen eraf. Nee grapje, merk er niet veel van, maar vind het wel lekker :)

Prima winkel dat BP, heb er net nog caffeïnepillen en voor 8 euro de kilo whey besteld, maar je moet wel blijven opletten: de scottish oats zijn bijvoorbeeld duurder dan de 7granen van de aldi en er zit vrijwel hetzelfde in. Ook maltodextrine krijg ik cheaper in NL en citrulline malaat bijv ook, en zo zijn er nog wel meer producten.

Groene thee drink ik nog altijd elke dag. Kilo's vliegen eraf. Nee grapje, merk er niet veel van, maar vind het wel lekker :)

Lipton Linea is best lekkere thee & bevat dubbel aantal Catechines als normale thee ( dus tja effectiever :) )

Vind deze dingen bij BP écht mega cheap!
En véél handiger in gebruik, pot opentrekken, scoop bij je shake.. En je hebt direct goede KH's binnen!
Heb daar 2 Kg BCAA's ook gekocht en 1 Kg EAA's en nog wat andere dingen zoals acetyl-carnitine & green tea extract..
Was op 4werkdagen hier, een blijvertje dus voor mij!:D

De Britse pond stijgt alweer, moest vanmorgen €1,15 betalen voor 1 pond.

De Britse pond stijgt alweer, moest vanmorgen €1,15 betalen voor 1 pond.

Is idd alweer gestegen...
Damn heb meer moeten betalen dan ik verwacht had :eek:
Laatste keer dat ik de bank een overschrijving laat maken...

Dit stata nu op de site

Dispatch Details
Dispatched:11/01/2009
Courier:Royal Mail
Tracking Reference:0

To track your parcel visit
www.royalmail.com*
and enter the tracking reference
0
*opens in new window

Tracking reference: 0
Werkt dus niet want moet normaal uit 13 tekens bestaan :( wtf? :p