MuscleMeat

Beveiligd Word document kraken

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
:dunno: sorry bro'

mission impossible denk, zo belangrijk zal het nu ook weer niet geweest zijn als je het paswoord vergeten bent. Gouden tip: gebruik voor alles hetzelfde paswoord, maar zie dan wel dat je het niet vergeet.

openoffice? wat is de extensie van dat document? Nog altijd .doc?
Misschien openen in linux ofzo?
Weet het ook niet echt.

pm m maar even door (uploaden rapidshare of megaupload) als je wilt (en kunt), dan zal ik even kijken wat ik kan doen. Anders wordt het een stuk lastiger om te helpen, omdat er verschillende manieren zijn. Maar meestal is het niet zo moeilijk om een word document te kraken. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal :)
wscorpion ik pm hem wel eventjes door.
misschien iemand anders die het wil proberen?

hmm ik word wel nieuwsgierig als het zo balangrijk is :D

(zet hem hier dan in het forum, dan kan iedereen het proberen als ie zin heeft ;))

Ik wil het ook wel proberen. :D Ik hou er wel van om een beetje te puzzelen. :cool:

Geef maar op :D Wscorpion was weer eerder :(

Lol ;)

Hij is iig met een behoorlijk wachtwoord beveiligd. Heb een dictionary attack gedaan (dict file van 48,5MB), bruteforce t/m 7 karakters van lowercase en digits heeft ook niets uitgehaald.
Hij staat nu nog te stampen. In het ergste geval is ie er ongeveer 10 dagen mee bezig :D

Hoe beveilig je eigenlijk mappen of documenten in windows met een password?

Geavanceerde security aanzetten en je password persoonlijk maken

Een map markeren als persoonlijk
Open Deze computer.
Dubbelklik op het station waarop Windows is geïnstalleerd (meestal station C, tenzij meerdere stations op de computer beschikbaar zijn).
Als de inhoud van het station verborgen is, klikt u onder Systeemtaken op De inhoud van dit station weergeven.

Dubbelklik op de map Documents and Settings.
Dubbelklik op uw gebruikersmap.
Klik met de rechtermuisknop op een willekeurige map in uw gebruikersprofiel en klik vervolgens op Eigenschappen.
Schakel op het tabblad Delen het selectievakje Van deze map een persoonlijke map maken in.
Opmerkingen

U opent het onderdeel Deze computer door te dubbelklikken op het pictogram Deze computer op het bureaublad.
Deze optie is alleen beschikbaar voor mappen in uw gebruikersprofiel. In uw gebruikersprofiel bevinden zich onder andere de map Mijn documenten en bijbehorende submappen en de mappen Bureaublad, Menu Start, Cookies en Favorieten. Als u van deze mappen geen persoonlijke mappen maakt, zijn ze toegankelijk voor alle gebruikers van de computer.
Wanneer u van een map een persoonlijke map maakt, worden alle submappen van deze map ook gemarkeerd als persoonlijk. Als u bijvoorbeeld Mijn documenten markeert als persoonlijk, geldt dit ook voor de mappen Mijn muziek en Mijn afbeeldingen. Wanneer u een map deelt, zijn ook alle submappen gedeeld, tenzij u hiervan persoonlijke mappen maakt.
U kunt mappen alleen markeren als persoonlijk als het station is geformatteerd als NTFS. Klik op Verwante onderwerpen voor informatie over het converteren van stations naar NTFS.

documenten kun je gewoon in het programma zelf locken.

andere mogelijkheid is folder access downloaden en daar je eigen mappen inzetten

• Topic Starter Topic Starter
Lol ;)

Hij is iig met een behoorlijk wachtwoord beveiligd. Heb een dictionary attack gedaan (dict file van 48,5MB), bruteforce t/m 7 karakters van lowercase en digits heeft ook niets uitgehaald.
Hij staat nu nog te stampen. In het ergste geval is ie er ongeveer 10 dagen mee bezig :D

haha top,
als je het pw hebt let me now!

aanvraag toevoeging

Is er iemand die dit formulier kan kraken?

[Link niet meer beschikbaar]

???

maar ook met zo'n prog is denk ik onbegonnen werk....
je moet minstens weten uit hoeveel letters het wachtwoord bestaat en of het hoofdletter gevoelig is en of er ook tekens en dat soort zooi worden meegenomen.

tja als je naar een 256 bit encryptie kijkt......tja 2^256 = 1.15*10^77 mogelijkheden. uitgaande van een proccesor die 3 miljoen berekeningen per seconde verricht (3ghz). ben je dus.....aaah **** it all ik heb geen zin om die zooi te staan door rekenen om half een snachts. Het duurt gewoon nog langer dan de wereld bestaat, dus onbegonnen werk, tenzei je echt meer over de password weet.

ik ga slapen

Terug
Naar boven