MuscleMeat

Beveiliging!

Waarom niet lekker bij de mariniers of lmb? Lekker uitdagend en je hebt een best redelijke kans om er bij te komen. Hoewel dat altijd makkelijker gezegd dan gedaan is. Maar het is alweer veel makkelijker dan AT, dat kun je eigenlijk vrijwel zeker op je buik schrijven, is zoiets als F16 piloot worden.

je moet op je roeping afgaan, tussen agent en defensie zit een behoorlijk verschil :)

je moet op je roeping afgaan, tussen agent en defensie zit een behoorlijk verschil :)

dat is ook weer zo. Ben je al wat verder nu dan?

Edit: trouwens: gewoon solliciteren bij AT als je dat wil natuurlijk, je kan alleen maar leren van die ervaring en niet geschoten is altijd mis.

Laatst bewerkt:
Ik zou sowieso politie kiezen, maar dan nog moet je daar 4 testen voor doen om er binnen te geraken. Heb het zelf al eens geprobeerd en was gebuisd op de psychologische test. Is allemaal nog zo simpel niet. Was ook altijd een droom om bij het arrestatieteam te geraken. Achjah, het zal verzekeringsagent worden :p.

Ik zou sowieso politie kiezen, maar dan nog moet je daar 4 testen voor doen om er binnen te geraken. Heb het zelf al eens geprobeerd en was gebuisd op de psychologische test. Is allemaal nog zo simpel niet. Was ook altijd een droom om bij het arrestatieteam te geraken. Achjah, het zal verzekeringsagent worden :p.
die psychologische test is een kwestie van jezelf verkopen, niks psychologisch aan. alleen dat rollenspel moet je liggen

die psychologische test is een kwestie van jezelf verkopen, niks psychologisch aan. alleen dat rollenspel moet je liggen

Vroeger was het rond de 1 op 20 die door de keuring kwamen. nu 1 op 12. is iets soepeler geworden maar nog geen schande als je het niet haalt.
Er zijn ook geen truukjes en dergelijke, ze achten je geschikt of niet.

Hmmm, interessant. Kmar wordt idd moeilijk, heb zelf ook ambities om een willekeurige HBO opleiding Politie/Defensie te gaan doen.

Binnenkort maar eens wat up-to-date informatie vergaren.

Hmmm, interessant. Kmar wordt idd moeilijk, heb zelf ook ambities om een willekeurige HBO opleiding Politie/Defensie te gaan doen.

Binnenkort maar eens wat up-to-date informatie vergaren.
Hoezo?? Als je de juiste papieren hebt.
Vacatures voor wachtmeester en/of beveiliger staan open.

Sorry, kheb nou eenmaal geen respect voor politie.
dat mag ieder zijn mening

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 03:43 ----------

Vroeger was het rond de 1 op 20 die door de keuring kwamen. nu 1 op 12. is iets soepeler geworden maar nog geen schande als je het niet haalt.
Er zijn ook geen truukjes en dergelijke, ze achten je geschikt of niet.
op de gehele selectieprocedure denk ik dat 5% uiteindelijk aan de opleiding begint

hahaha ik was door alle testen heen; contract thuis gekregen, uiteindelijk opgestuurd; krijg ik een paar dagen van te voren te horen voordat ik mocht beginnnen dat ik een negatief antecedenten uitslag had :( haha ! kan er ook nog wel bij!..

hahaha ik was door alle testen heen; contract thuis gekregen, uiteindelijk opgestuurd; krijg ik een paar dagen van te voren te horen voordat ik mocht beginnnen dat ik een negatief antecedenten uitslag had :( haha ! kan er ook nog wel bij!..
oei dat hoor je niet vaak :( balen

hahaha jaaa kun je wel zeggen! daar ben je dan 4 maanden mee bezig; qua selectie ;) pfff en dan krijg je de tip mee; ohhww probeeer het over een jaar nog eens!

je weet zelf toch wel of je een keer iets gedaan hebt waardoor je er niet door komt? of was het door andere familieleden? dan is het wel treurig ja.

Terug
Naar boven