Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.
Daarnaast, Mast en/of tren drijven ansich ook geen vocht af, maar ik begrijp waar je op doelt.
Var deed voor mij niet veel. Een beetje pomp, dat was het. Zelfs op 80mg niet.
TS gewoon lekker door gaan.
door Var of door je dieet?Door var verlies erg veel omtrek aan mijn taille, ik durf zelf bijna te zeggen dat het betere vetverbrandingseigenschappen dan tren heeft :-)
Door var verlies erg veel omtrek aan mijn taille, ik durf zelf bijna te zeggen dat het betere vetverbrandingseigenschappen dan tren heeft :-)

Door var verlies erg veel omtrek aan mijn taille, ik durf zelf bijna te zeggen dat het betere vetverbrandingseigenschappen dan tren heeft :-)
Misschien doordat je spieren een goede pomp krijgen (tijdelijk) dat je droger oogt maar var heeft geen vetverbrandende eigenschappen![]()
Ik ga niet eens de moeite nemen om het te lezenvaker anavar gebruikt maar je vet, in gewicht, blijft hetzelfde
Ik ga niet eens de moeite nemen om het te lezenvaker anavar gebruikt maar je vet, in gewicht, blijft hetzelfde
Tja eigenwijs is ook wijs .....
12 weken. Oxandrolone verminderde totaal (-1,8 +/- 1,0 kg; p <0,001), romp (-1,2 +/- 0,6 kg; p <0,001), en appendiculair (-0,6 +/- 0,6 kg; p <0,001) vetten, zoals bepaald door dual-energie x-ray absorptiometrie. De veranderingen in totale en rompvet waren groter dan verandert met placebo.

Is me nooit opgevallen dat het een vetverbrandende werking heeft maargoed ik ga dan ook niet 12 weken aan de anavar![]()