MuscleMeat

Bezig met kuur maar wil nog iets toevoegen

Hahaha sow na een half uur ben ik al halverwege de training :p

Nee.
Daarnaast, Mast en/of tren drijven ansich ook geen vocht af, maar ik begrijp waar je op doelt.

Var deed voor mij niet veel. Een beetje pomp, dat was het. Zelfs op 80mg niet.

TS gewoon lekker door gaan.

Door var verlies erg veel omtrek aan mijn taille, ik durf zelf bijna te zeggen dat het betere vetverbrandingseigenschappen dan tren heeft :-)

Misschien doordat je spieren een goede pomp krijgen (tijdelijk) dat je droger oogt maar var heeft geen vetverbrandende eigenschappen :o

Door var verlies erg veel omtrek aan mijn taille, ik durf zelf bijna te zeggen dat het betere vetverbrandingseigenschappen dan tren heeft :-)

image.png

Ik ga niet eens de moeite nemen om het te lezen :o vaker anavar gebruikt maar je vet, in gewicht, blijft hetzelfde

Ik ga niet eens de moeite nemen om het te lezen :o vaker anavar gebruikt maar je vet, in gewicht, blijft hetzelfde

Hey, elk lichaam is ook anders maar anavar verbrand wel degelijk vet.

Another mechanism for anavar's fat burning is the reduction in TBG and increase in TBPA. Several steroids have this effect and it results in greater T3 uptake. Some other AAS do this as well but the low water retention and antiglucocorticoid effect of anavar make the fat loss more readily apparent. For example, oxymetholone has pretty strong effects on TBG and it also causes decreases in adiposity.

Tja eigenwijs is ook wijs .....

12 weken. Oxandrolone verminderde totaal (-1,8 +/- 1,0 kg; p <0,001), romp (-1,2 +/- 0,6 kg; p <0,001), en appendiculair (-0,6 +/- 0,6 kg; p <0,001) vetten, zoals bepaald door dual-energie x-ray absorptiometrie. De veranderingen in totale en rompvet waren groter dan verandert met placebo.

Tja eigenwijs is ook wijs .....

12 weken. Oxandrolone verminderde totaal (-1,8 +/- 1,0 kg; p <0,001), romp (-1,2 +/- 0,6 kg; p <0,001), en appendiculair (-0,6 +/- 0,6 kg; p <0,001) vetten, zoals bepaald door dual-energie x-ray absorptiometrie. De veranderingen in totale en rompvet waren groter dan verandert met placebo.

Is me nooit opgevallen dat het een vetverbrandende werking heeft maargoed ik ga dan ook niet 12 weken aan de anavar :o

Ik denk dat elke stijging van mannelijke hormonen de vetverbranding stimuleert onder niet sportende oude mensen :p

Terug
Naar boven