quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien 2 maal per week je biceps meenemen en in je oefeningen varieeren
Hoge aanhechting gewoon. Heb er nog al gezien met een hogere aanhechting. Als je ze opspant is het normaal dat er zogezegd ruimte tussenzit , als ik hem ontspan dan loopt mijn biceps toch echt tot in het 'scharnierpunt' maar heb al mensen gezien waarbij dit niet zo is.

Kun je bij de training van je biceps je eigenlijk focussen op de buitenkant ervan, is dat mogelijk? Ik vind namelijk dat de mijne redelijk 'naar binnen vallen' (naar binnenkant arm).
Smalle grip, ellebogen naar buiten. Beste met EZ stang: bb curls of preacher. http://www.youtube.com/watch?v=y9D_qiUH6rE
Heb de video niet gekeken maar het klopt wle idd oopsIn de video wordt toch duidelijk aangegeven dat het voor de binnenkant van de biceps is.

Kun je bij de training van je biceps je eigenlijk focussen op de buitenkant ervan, is dat mogelijk? Ik vind namelijk dat de mijne redelijk 'naar binnen vallen' (naar binnenkant arm).

Heb ik ook inderdaad, wel een stuk meer werk voor nodig om dan een piek te krijgen![]()
.Heb bij mij ook dat ik er 3 vingers tussen kan leggen.
Dacht altijd dat dit wel ''goed'' of ''voordelig'' was. Zo krijg je een flinke piek in je biceps.
In gestrekte houding kan ik er 1-2 vingers tussen leggen.
Volgens mij is dit bij de meeste zo?