Fitness Seller

biceps , triceps, borst na anderhalf jaar

xavimorais

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Biceps, triceps , borst ==> één jaar en een half.

Foto op 19-03-2011 om 10.45.jpg

Foto op 19-03-2011 om 10.47.jpg

rug & benen doen we niet aan?

ziet er wel vet uit. vooral je buikspieren..

heb je geen foto's van een jaar geleden?

is het leuker om te vergelijken

ziet er al zeer goed uit

veel succes nog!

Train je je bovenkant borst wel genoeg mee?

massa ontbreekt..verder wel goed droog

na anderhalf jaar is dit een mooie resultaat
hangt er vanaf wat je doelen zijn
maar ik zou na de zomer es gaan bulken

• Topic Starter Topic Starter
rug & benen doen we niet aan?

Neen, doordat ik een zware liesbreuk heb gehad is dit praktisch onmogelijk. Ik hou het bij wat fietsen. Ik train ze niet op kracht maar op finesse.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

heb je geen foto's van een jaar geleden?

is het leuker om te vergelijken

Ik ga er straks eens een aantal opgooien.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Train je je bovenkant borst wel genoeg mee?

Doe ik , maar ik zou wel nog een aantal oefeningen willen weten voor de bovenkant. Heb je zelf een suggestie hoe je die het best aanpakt?

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

na anderhalf jaar is dit een mooie resultaat
hangt er vanaf wat je doelen zijn
maar ik zou na de zomer es gaan bulken

Doel is niet om bodybuilder te worden, maar enkel om een mooie wasbord te krijgen en wat kracht bij te kweken .

Zou niet weten waarom je je rug niet kan trainen omdat je een liesbreuk hebt gehad.

Zwaar gespierd zelfs laat dan eens zien.

Ziet er netjes uit, niet iedereen vind het mooi om dikke benen te hebben.

Ziet er netjes uit, niet iedereen vind het mooi om dikke benen te hebben.

Dat is niet de hoofdreden dat veel mensen hun benen verwaarlozen. De echte reden is dat het trainen ervan loei en loeizwaar is en veel energie kost. Het is gewoon luiheid, omdat veel superdudes denken dat vrouwen toch niet van gespierde benen houden. Nou.. guess again.

Doel is niet om bodybuilder te worden, maar enkel om een mooie wasbord te krijgen en wat kracht bij te kweken .[/QUOTE]

Je bent je ervan bewust dat dit een BODYBUILDING forum is? ???

Dat is niet de hoofdreden dat veel mensen hun benen verwaarlozen. De echte reden is dat het trainen ervan loei en loeizwaar is en veel energie kost. Het is gewoon luiheid, omdat veel superdudes denken dat vrouwen toch niet van gespierde benen houden. Nou.. guess again.

benen trainen is juist het leukste wat er is, kan der echt niet bij dat mensen dat vervelend vinden :eek:

Goed bezig. Nu massa pakken.

Van veel volume op de deadlift/squats ga je echt wel kapot.
Dat is niet voor de luie mensen weg gelegt haha

Ja maar juist voor dat gevoel sport je toch? Anders kan je net zo goed naar de kroeg gaan of op de bank naar eurosport kijken en doen alsof je veel kennis van de sport hebt.

Die mentaliteit zal ik waarschijnlijk nooit snappen.

Btw ontopic goede progress keep it up!
en succes met je liesbreuk, totaal geen kans dat je weer lekker benen kan gaan trainen? Door bijvoorbeeld heeel licht te beginnen?

Terug
Naar boven