Fitness Seller

Biceps

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Naar aanleiding van een aantal reacties op wat foto's heb ik de volgende vraag:

Ik heb namelijk ook (last van) korte biceps in mijn ogen. Graag zou ik natuurlijk zulke biceps als Yuri van Gelder hebben.
Dmv wat voor oefening is dat mogelijk?

ligt aan je aanhechtingen van je biceps. is genetisch en kan je dus niet veranderen door training.

gewoon trainen die handel en een bonk massa kweken op die arm.

We willen denk ik allemaal wel de biceps van een turner! Maar net wat Moob zegt, het ligt aan je aanhechting en de grootte van je spierbuik. Dat betekend natuurlijk niet dat je het niet hebt, daar kom je maar op één manier achter en dat is keihard doortrainen! Barbbell Curls tot je erbij neervalt!

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan, thx voor de snelle reacties !

het is niet alleen het traine.
de spieren van een turner zul je nooit krijgen door middel van bodybuilding
een turner is veel fijner gespierd. een bodybuilder heeft gwn een bonk spiere.
of je moet met hele lichten gewicten gaan werken en dan ben je ook jaren bezig

wat denk je dat turners doen. Niet met gewichten trainen?

Ze hangen afgezien van de turnoefeningen zelf, de hele dag in de sportschool!

RubenSossa heeft gelijk, die jongens doen meer aan KT dan je denkt. Ze moeten een immense kracht ontwikkelen om hun lichaam zo stabiel te houden in bijvoorbeeld de ringen.
Yuri heeft een hoop fijne genen in z'n lijf, dus dat is helaas niet voor iedereen weggelegd, maar een heel eind kan iedereen komen!

patsie zei:
het is niet alleen het traine.
de spieren van een turner zul je nooit krijgen door middel van bodybuilding
een turner is veel fijner gespierd. een bodybuilder heeft gwn een bonk spiere.
of je moet met hele lichten gewicten gaan werken en dan ben je ook jaren bezig

Iedereen heeft gewoon dezelfde spieren hoor, seperatie en detail zit in je vet%.

Jizza zei:
Yuri heeft een hoop fijne genen in z'n lijf, dus dat is helaas niet voor iedereen weggelegd, maar een heel eind kan iedereen komen!

Vergeet ook niet dat het maar een klein opdondertje is en dan heb je al snel "dikke" armen. Ik zou z'n omtrek wel eens willen weten :)

Ja, waarschijnlijk komen ze niet boven de 40cm.

ik weet 100 procent ckrs dat turners anders gebouwd zijn dan bodybuilders

een vriend van mij heeft vanaf zijn 4de tot zijn 14de aan turnen gedaan. zelfs 3 jaar op nederlands niveau. ze hebben nooit aan krachtsport hoeven doen.
hij heeft in die tijd spieren opgebouwd die met 1x per week trainen blijven zitten. hij heeft een biceps dat wil je niet weten en hij traint hem nooit.
de bouw van een turner is echt wel anders dan die van een bodybuilder
een body builder is toch veel grover gespierd

Dat een turner anders gebouwd is is niet hetzelfde als dat z'n spieren anders zouden zijn.

Wat grover aangat zou ik zeggen kijk eens goed naar de spieren van een BB in wedstrijdshape en vertel me dan nog eens dat deze bonkiger/grover zijn als die van een turner

Ik denk zelfs eerder dat dit andersom is, een turner traint namenlijk op functionaliteit en traint dus alleen de spieren die hij gebruik voor de onderdelen die hij/zij doet (vandaar dat er veel zijn waarbij de benen totaal niet in verhouding zijn met het bovenlichaam)

Een BB traint alles en omntwikkelt dus alles waardoor er meer detail is als z'n vet% laag genoeg is.

eduardjanssen zei:
Ja, waarschijnlijk komen ze niet boven de 40cm.
Zou best kunnen ja. Bij ons was er ook zo'n gozer die een erg grote arm had leek het wel. Maar hij was klein en gewoon erg droog waardoor het al heel snel wat lijkt...

Terug
Naar boven