XXL Nutrition

Bichtits..

willing

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,Ik weet niet als dit de goede topic is voor deze maar toch..

Ik heb de forums uitgespit maar kan niet echt een antwoord vinden op mijn "probleem"..???

Het volgende, Ik heb vanaf mijn 18 aan fitness gedaan (nu 26)en ben al gauw verder gegaan op bodybuilding.

Nu ben ik er ongeveer 2 jaar uit geweest met buitengewone redenen, nu ben ik in januarie weer begonnen,Eerst mijn vet kwijt zien te raken en grote deels gelukt. Ik ben 1.90m klein....Van 102 naar 90 kg gegaan en toen aan de slag gegaan met droge spiermassa gaan opbouwen, nu had ik wel "geheugen in mijn spieren" en zit nu op +- 103 kg.

Kracht heb ik redelijk weer terug bijv. schuin borst met losse dumbbells 44kg per arm, bankdrukken sets van 8x120 en de 4e set 6x 140kg , squat 4 sets en de laatste 140kg en de rest maar dat is niet relevant voor mijn vraag.

Verder doe ik aan goede cardio (ga in de zomer trouwen):p..

Nu het volgende: ik heb erg last van de zo gehete bichtits.
Ik krijg ze maar niet weg, alles is goed gevormd en me borst is verder droog en hard maar jah...Ik train al veel bovenkant borst.

Te veel oestrogeen is het niet om dat voorop te stellen ik heb hier eigenlijk al altijd last van gehad.

Als ik onder de douce vandaan kom dan valt het niet op of wel bekent bij de dames..als het iest kouder is ook niet.

Weet iemand hoe ik hier van kan komen of is er iemand die dit probleem ook heeft...

b.v.b. bedankt....

zal eerder puffy nippels zijn of je lichaam slaat daar als eerste het vet op als ik het zo lees, dit valt te verhelpen door onder de 10% BF te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk eigenlijk niet dat als ik onder de 10% zit dat het over is...

Mijn broertje heeft hetzelfde probleem "wel in mindere mate" en die heeft op 7% gezeten en is 108kg en dat met 1.88m

Puffy nippels? die term ken ik niet....

Volgens mij helpt alleen liposuctie.
Heb een keer een Amerikaanse reportage gezien van een jongen die het al vanaf zijn puberteit had.
Op zijn 18e heeft hij liposuctie ondergaan en het was echt perfect geworden.
Was ook maar een hele kleine ingreep/behandeling.:)

Nee ik heb geen echte vrouwe titten...zoals in je link..haha, maar wel hele vervelende punten (geen vet)..

Als ik een t-shirt aan heb dan zie je de vorm wel van men getrainde borsten maar, die zachte tepels daar erger ik mij aan, als ze nu hard zijn is er niks aan de hand...Zou ik hier mee na de dokter kunnen gaan?

Ik kan het tot zo ver niet weg trainen.

Voorheen zaten ze echt boven op nu ik verder ben ontwikkeld met de borst zit het meer onder/zijkant van de borst...hoogs waarschijnlijk zal er wel iets van vet bij zitten maar helemaal krijg ik het niet weg...

lipo,,jah dat is wel het laatste waar ik aan had gedacht..

Met kuren kan dit voorkomen maar dan kun je het weer wegtrainen?

maar goed.....ik zal toch niet de enigste zijn??

Veel mensen op dit forum hebben er last van.
Je moet maar eens zoeken naar "puffy nipples".
Bij een klein aantal mensen verdwijnt dit bij een zeer laag vetpercentage, maar is het dat wel waard?
Operatie lijkt de enige 100% oplossing te zijn, of ben ik niet meer up to date?

Same here!

Verlagen van vetpercentage heeft geen zin kerel. Heb hiervoor ook een consult gehad bij de plastisch chirurg en zijn voorstel was liposuctie. Maar vraag me af of dit ook wel zin heeft, aangezien het om een opgezwollen ( puffy ) tepel gaat. Je kunt het vet dus wel weghalen, maar er blijft een stukje "huid" over.

ik heb het zelfde probleem. als ik het nou altijd koud had is er niks aan de hand. Ik ga igg eerst proberen wat in vet te zakken om te kijken of het minder word. Ik heb ook wel eens gehoord dat je van veel zuivel eten meer onderhuids vet opslaat. miss kan het geen kwaad om eens 4 weken geen zuivel te consumeren?
anyway,

laat het weten als je de oplossing vind!

Ik hier en daar wat op gezocht en heb aan de erchter kant wel een knobbel, het zou een klier kunnen zijn en die zou dan operatief verwijderd moeten worden.

Maar dit is alleen uit te sluiten als ik echt wat lager in men vet zou zitten.

Ik schaam mij er wel voor, Het beste is dus de kou of nat ondre douce bijvoorbeeld...

Ik heb hier al sinds ik mij kan herinneren last van,nu ben ik niet altijd de dunste geweest maar de rest van men lichaam is nu wat droger en het lijkt of het daar het langst blijft zitten.

Ik ben al blij dat het nu meer aan de onderkant zit dan aan de bovenkant maar toch..

Ik ga meer cutten en als het dan nog niet weg gaat dan maar naar een dokter want, dit demotiveerd me eigenlijk wel.....er gaat geen dag voorbei dat ik er niet aan zit....

gelukkig ben ik niet de enige....

keep on training and see where this ends..

Zuivel jah dat lust ik wel maar eigenlijk eet ik dat al niet in overvloed....Ik zit nu juist hoog in de eiwitten en laag in de kolydraten...

Terug
Naar boven