XXL Nutrition

Biergist nemen

JordiV

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m80
Moet ik dit nu voor-tijdens-na een maaltijd nemen voor een mooiere zuivere huid?

En hoeveel nemen jullie per dag gewoon de 3x3?

na de maaltijd en proveer lekker te spreiden... 2 sochtend 2 smiddags en 2 bij avondeten... neemt je lichaam het naar mijn idee beter op...

• Topic Starter Topic Starter
Oke maar is het niet een beetje veel voor op de ochtend om zowel een zink tablet, een calc/mag en nog is 3 biergist pillen te slikken :o?

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Om er toch effe op terug te komen, wat zouden jullie doen.

S'ochtends Cal/Mag tablet en 3x biergist - middag 3x biergist - savonds zink en 3 x biergist.

Dit lijkt me een betere verdeling neem ik aan? Of heeft het een bepaalde invloed op welk tijdsstip je een supplement neemt.

Nee heeft geen invloed, zolang je het maar tijdens een maaltijd inneemt.

Okiee, dan ga ik toch is naar wat betere verdeling want heb het idee dat me buikje er in de ochtend niet zo blij mee is met al die pillen

merk sowieso vrijwel niks van biergist je huid stimuleer je meer met goed eten

Biergist doet niks? Dit was toch al lang bekend?

Geen idee, hoor alleen maar goede verhalen over.

Okiee, dan ga ik toch is naar wat betere verdeling want heb het idee dat me buikje er in de ochtend niet zo blij mee is met al die pillen

Kan je lichaam allemaal wel tegen joh, en zou gewoon 3x per dag 3 pilletjes nemen. Of 2x per dag denkt eerlijk gezegd dat het geen ruk uitmaakt. Effect merk je wel pas na een aantal weken hoor ik vaak..

Zat te zoeken naar biergist. Pagina vol topics. Sommige gebruikten veel hogere dosissen. Deed helemaal niks tegen puistjes volgens de meesten. Alleen roa werkt was de uitkomst.

Ben zelf ook van mening dat roa het beste helpt, maar zou toch 2x nadenken voor je aan de roa gaat ;)
Je kan altijd die biergist proberen, kost toch bijna niets..

Geprobeerd. Ben na 3 weken gestopt, is gewoon een haar groei middel man! Dacht dat neem ik voor lichte acné. Normaal ga ik 1x in de 6-7 weken naar de kapper. Kon nu na 4 weken al gaan. Zelfs mijn kapper zij dat mijn haar voller was. En die knipt me al 5 jaar. Ook met mijn nagels merkte ik het verschil. Zijn gewoon hard als steen. Dan google je, en zie je dat biergist daar idd effect op kan hebben. Dus het doet zeker iets. Van mijn lichte acné niet echt verandering gezien. Maar mocht je kaal worden. Dan is biergist misschien iets. Heb de laatste pilletjes weggegooid. Reageer te sterk erop. Had ik echt niet verwacht.

Voor je huid gaat het inderdaad weinig uitmaken, volgens mij kun je zo goed als alle stoffen uit voeding halen.

Voor een gezonde huid zou ik eerder op voeding letten/genoeg water drinken zodat de huid niet uitdroogt. Verder reinigen met lauw water zo'n 3x per dag.

Smorgens, smiddags savonds 6 pillen, 18 per dag dus. 2/4/6 pillen zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

Laatst bewerkt:
Ik neem het al een lange tijd 3x3 per dag.
Merk wel degelijk verschil, mijn huid is veel soepeler, geen puistjes etc.
Normaal heeft hoge eiwitinname als gevolg dat je huid er onder de lijden heeft,
maar door biergist voorkom je een groot deel naar mijn mening.

Ik heb het onderhand een maandje geslikt maar heb vrijwel niks gemerkt...
Ook ben ik gestopt met whey shakes nemen voor een maandje onderhand maar ook dit heeft vrij weinig geholpen.
Daarnaast probeer ik weinig zuivel te eten, dus veel noten en vlees voor eiwitten maar tot nu toe nog steeds weinig resultaat.

Misschien iemand nog tips?

Vitamine b5 10 gr per dag. Te koop bij stopacne.nl

Terug
Naar boven