AndroidHealthClinic

Biergisttabletten, voortgang van dag tot dag

Kurd21

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
84kg
Afgelopen donderdag heb ik biergisttabletten gekocht om mijn puisten te bestrijden. Ik heb vooral last van puisten op mijn schouder en rug.
EDIT:

Conclusie: bij mij kan ik het niet echt weten of ze werken, ik krijg van nature heel weinig puistjes misschien zelfs géén, maar ik zit er aan (vooral schouders) dus blijft het komen. Ik denk wel dat de biergisttabletten mn huid wat zuiverder heeft gemaakt en ik denk dat het wel helpt, misschien dat ik over een langere periode (gebruik het nu pas 3weken) duidelijk resultaat zie, als dit blijft staan dat ga ik het wel posten als ik er zeker van ben dat het mij heeft geholpen!

Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat het ook door je lactose inname kan komen he. Een weekje zonder melk doet bij velen ook al wonderen.

Een hoop water drinken ook trouwens.

ben benieuwd

Hmm dus met andere woorden die biergistpillen maken het erger?

na 2 weken geen melk had ik een super huid, maar daarna kwam het gewoon terug :(

• Topic Starter Topic Starter
@maxia
@tuspe
@kixat
Kijk boven voor reacties op jullie vraag/opmerking

Zeker over dat het eerst erger wordt? Gebruik ze nu zelf ook om uit te proberen maar had dat nog niet gehoord. Merk nog niks na 4 dagen btw. Geef het 2 weken.

van dag tot dag?..succes man, probeer anders before + after foto te schieten van je rug. dat is pas vooruitgang showen

welk merk gerbruiken jullie?
Ik heb die van kruidvat en vind het nou niet echt een wondermiddel.

Meer van nemen @ hierboven

• Topic Starter Topic Starter
@dh 1993, ik gebruik die van de tuinen, op de pot staat, extra sterke biergistabletten.

@daniel, foto's gaat niet echt lukken misschien dat ik het doe weet niet zeker.
@roeierd, ik merkte na 2 dagen al iets, misschien omdat die van mij extra sterk zijn.

Afgelopen donderdag heb ik biergisttabletten gekocht om mijn puisten te bestrijden. Ik heb vooral last van puisten op mijn schouder en rug.

Donderdag: 5 april: gekocht, 3 tabletten in de avond genomen, neem nu elke dag 2x3 (ochtend&avond)
6 april Zag toch gelijk dat ik een zuivere huid had (beetje)
7 april Zag wel duidelijk dat ik een zuiverder huid had
8 april zag puistjes een beetje toenemen, dacht dat het toeval was.
9 april zag paar nieuwe puistjes op mijn schouders en zelfs een aantal op mijn buik! puisten op gezicht ook iets toegenomen
10 april meer puistjes dan normaal op gezicht.
11 april -
12 april zag weer een aantal nieuwe puisten.
to be continued.

Ik doe dit om een overzicht te houden voor mezelf maar ook voor mensen die biergisttabletten willen proberen.

EDIT:

@maxiamento Ik heb natuurlijk veel onderzoek gedaan naar dit product voordat ik het ging gebruiken, en het is de bedoeling dat je de eerst week-2weken juist meer puistjes krijgt, (het vuil moet naar buiten). En daarna hoor je juist minder puisten te krijgen.

@kixat, ik drink veel water, ik heb dagenlang gezocht over puistjes dus ik weet wel wat goed en slecht is. Ik was er al bijna vanaf (gezicht) alleen door de hoge eiwitinname heb ik meer puisten op mn schouder en rug.

@tuspe, ik denk dat het verschilt per persoon.
Omega 3 is ook goed tegen puistjes, en vooral ook genoeg water drinken :p

Terug
Naar boven