- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 93kg
kuiten zijn gewoon k*t, bij mij willen ze ook niet groeien![]()
bij mij gaat het dan weer vanzelf ... heb wel problemen voor buikspieren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kuiten zijn gewoon k*t, bij mij willen ze ook niet groeien![]()
bij mij gaat het dan weer vanzelf ... heb wel problemen voor buikspieren

Gast je moet iets doen aan je koppie. En dan bedoel ik niet uiterlijk maar innerlijk. Je ziet er top uit voor je leeftijd maar dan lig je te zeuren dat je jezelf klein vindt. Je bent iets te jong om die instelling te hebben. Als je zo begint dan zit je over 1 jaar aan de juice en dan maak je meer kapot dan je lief is.
normaal train ik ook gewoon met schoenen hoorik ben wel blij met wat ik al bereikt heb hoor maar je hebt wel gelijk. ik ben er misschien iets te veel mee bezig. toch bedankt voor je advies
krachtstats:
bankdrukken: 85 x 1
deadlift: 4 x 140 en 1 x 150
squat: 4 x 130 (parallel) en 3 x 140 (ietsje minder diep maar toch nog altijd diep)
kuiten zijn idd mijn grote probleem, ze zijn nog niets gegroeid in de totale periode dat ik train. ik doe nogtans 11 sets in totaal voor kuiten, korte pauzes en hoog aantal herhalingen
en die slippers dat is gewoon omdat ik in vakantiestemming bennormaal train ik ook gewoon met schoenen hoor

Als 4x130 parallel is en 3x140 iets minder diep is dan telt dat gewoon niet in my opinion.. Zelfs parallel vind IK net aan toe.![]()
maar is het niet zo dat als je atg gaat je kontspieren meer betrokken worden? ik hoef niet bepaald grote kontspieren 
hehemaar is het niet zo dat als je atg gaat je kontspieren meer betrokken worden? ik hoef niet bepaald grote kontspieren
![]()

kuiten zijn idd mijn grote probleem, ze zijn nog niets gegroeid in de totale periode dat ik train. ik doe nogtans 11 sets in totaal voor kuiten, korte pauzes en hoog aantal herhalingen

ik ben wel blij met wat ik al bereikt heb hoor maar je hebt wel gelijk. ik ben er misschien iets te veel mee bezig. toch bedankt voor je advies
krachtstats:
bankdrukken: 85 x 1
deadlift: 4 x 140 en 1 x 150
squat: 4 x 130 (parallel) en 3 x 140 (ietsje minder diep maar toch nog altijd diep)
en die slippers dat is gewoon omdat ik in vakantiestemming bennormaal train ik ook gewoon met schoenen hoor