XXL Nutrition

Big muscles!! (17 jaar)

• Topic Starter Topic Starter
Gast je moet iets doen aan je koppie. En dan bedoel ik niet uiterlijk maar innerlijk. Je ziet er top uit voor je leeftijd maar dan lig je te zeuren dat je jezelf klein vindt. Je bent iets te jong om die instelling te hebben. Als je zo begint dan zit je over 1 jaar aan de juice en dan maak je meer kapot dan je lief is.

ik ben wel blij met wat ik al bereikt heb hoor maar je hebt wel gelijk. ik ben er misschien iets te veel mee bezig. toch bedankt voor je advies

krachtstats:
bankdrukken: 85 x 1
deadlift: 4 x 140 en 1 x 150
squat: 4 x 130 (parallel) en 3 x 140 (ietsje minder diep maar toch nog altijd diep)

kuiten zijn idd mijn grote probleem, ze zijn nog niets gegroeid in de totale periode dat ik train. ik doe nogtans 11 sets in totaal voor kuiten, korte pauzes en hoog aantal herhalingen

en die slippers dat is gewoon omdat ik in vakantiestemming ben :p normaal train ik ook gewoon met schoenen hoor

ik ben wel blij met wat ik al bereikt heb hoor maar je hebt wel gelijk. ik ben er misschien iets te veel mee bezig. toch bedankt voor je advies

krachtstats:
squat: 4 x 130 (parallel) en 3 x 140 (ietsje minder diep maar toch nog altijd diep)

kuiten zijn idd mijn grote probleem, ze zijn nog niets gegroeid in de totale periode dat ik train. ik doe nogtans 11 sets in totaal voor kuiten, korte pauzes en hoog aantal herhalingen

en die slippers dat is gewoon omdat ik in vakantiestemming ben :p normaal train ik ook gewoon met schoenen hoor

Als 4x130 parallel is en 3x140 iets minder diep is dan telt dat gewoon niet in my opinion.. Zelfs parallel vind IK net aan toe. :D

Als 4x130 parallel is en 3x140 iets minder diep is dan telt dat gewoon niet in my opinion.. Zelfs parallel vind IK net aan toe. :D

hehe :D maar is het niet zo dat als je atg gaat je kontspieren meer betrokken worden? ik hoef niet bepaald grote kontspieren :p

zeer goed resultaat al, ja je gaat later een beest worden, als je zo doorgaat!btw waar train je ergens in Ieper? Ik train in Houthulst, komen bij ons ook wel gasten van Ieper

Wellicht helpt het om deze dan iets minder aan te pakken. Merk dat m'n kuiten redelijk meekomen met 4 setjes per week. Meer is niet altijd beter ;)

Ik train in day's workout in ieper.
ik zal eens een andere methode voor mn kuiten proberen dan

hoelang ben jij eigelijk en gebruik je een voedingsschema?

wat doe je nu voor de kuiten? weet je wat ik goed vind, ze doen op een horizontale legpress, met zeer zwaar gewicht

krachtstats:

nette stats, maar dan heb je wel een dikke borst in verhouding met de stats

ik ben 1.81m en weeg 82 kg
voedingsschemastaat op de vorige pagina
in mijn gym is er helaas geen horizontale leg press alleen een schuine maar ik doe nu standing calf raises met 100kg, 2sec pauze onderaan en 2 sec pauze bovenaan, 10-15 reps

jah kweenie, ik verbeter precies nie vlug in bankdrukken

Respect man! Ben toch benieuwd naar je complete trainingsschema!

Zeer goed bezig, doe zo verder!

volledig trainingschema
dag 1: borst & biceps

flat benchpress
incline benchpress
incline dumbbell press
flies
cable crossovers

barbell curls
preacher curls
hammer curls

dag 2: rug & triceps

pull-ups
lat pull-downs
t-bar rows
horizontale rows op zo'n machine
deadlift

triceps pushdown
skull crushers
die oefening met dumbbell achter je hoofd

dag 3: schouders & benen

standing calf raises
squats
leg press
quadriceps extensions
liggende hamstring oefening

behind the neck press
lateral raises (opzij en naar voor)
upright rows
shrugs

wat betreft sets en reps: meestal 4 sets en ik probeer altijd zo zwaar mogelijk te gaan
ik doe wel niet altijd precies hetzelfde maar ik varieer

maak je zelf je trainingsschema's of krijg je ze in de gym? ziet er wel goed schema uit, ik train ook altijd volgens dat type schema. je voedingsschema is ook erg goed, zo kan je niet anders dan goed vooruitgaan he

heb ik zelf samengesteld :D maar hij heeft me wel alles uitgelegd rond training & voeding, en me gecoacht toen ik juist begon:

16gy41s.jpg

(dat ben ik dus niet he op die foto)

amaai dat ziet er wel een beest uit!
enfin, was gewoon dat ik dacht dat soort voedingsschemate herkennen, ik krijg nl ook hulp van iemand van ieper

zeker netjes

Terug
Naar boven