AndroidHealthClinic

Big muscles!! (17 jaar)

idd, ik ga door zoalng mijn lichaam het toelaat, ik ga eigenlijk meer voor een fitnessfysiek, een echte bodybuildingfysiek is niet meer haalbaar natural op mijn leeftijd, en met de hulp van Bart gaat het wel lukken, is iemand met goede kennis

Daar kan je alleen maar jaloers op zijn ;)
Echt sterk !

Respect, je bent erg goed bezig. Goeie combi van talent en arbeid.
Maar, wat al gezegd werd, ga jezelf niet aanpraten dat je jezelf te klein vind, dat is een grote valkuil als je natural wilt blijven.
Wees erg blij als je met jou leeftijd als zo'n fysiek hebt.

goeie bezig!

Kan niet anders zeggen dan RESPECT!

gaat lekker ;als je kuiten niet mee gaan ;probeer ze eens na elke training te pakken dat wil ook wel eens helpen ;gewoon na elke training 4 sets .....verders errug goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
idd, ik ga door zoalng mijn lichaam het toelaat, ik ga eigenlijk meer voor een fitnessfysiek, een echte bodybuildingfysiek is niet meer haalbaar natural op mijn leeftijd, en met de hulp van Bart gaat het wel lukken, is iemand met goede kennis
zolang je maar toegewijd blijft en volhardt, zal dat zeker lukken

bedankt voor de reacties, jullie geven me weer nieuwe motivatie :)
kuiten lijken nu toch een beetje mee te komen heb ik de indruk, ik zal binnenkort eens nieuwe foto's posten

Voor iemand van 17 ben je ****ing bruut bezig junior!

Ga zo door zou ik zeggen, stay dedicated!

--

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man geweldig fysiek voor je leeftijd, zie dat je ribben ook ver uitsteken zodat je chest minder groot lijkt (of dat lijkt maar zo op deze foto) heb ik ook beetje last van :(

--

Laatst bewerkt:
alletwee enorm goed bezig, uwe maat is ook flink gegroeid zeg!

Terug
Naar boven