Fitness Seller

Big muscles!! (17 jaar)

• Topic Starter Topic Starter
kheb zojuist mn armen nog eens gemeten, ze waren 38.5 cm :D
kheb heel even ervoor met 6 kilo gecurld

Hmm..

Ga jij op je gevoel af of schrijf je alles neer en kijk je zo waar je meer kan pakken en waar niet?:)

Mijn volgend schema (nu fullbody) gaat waarschijnlijk net hetzelfde zijn maar wel met verschillende oefeningen!:D

Oh ja..vreet jij je ook dood? Want ik vindt je best droog! Misschien een goede aanleg?:rolleyes:

Hmm..

Ga jij op je gevoel af of schrijf je alles neer en kijk je zo waar je meer kan pakken en waar niet?:)

Mijn volgend schema (nu fullbody) gaat waarschijnlijk net hetzelfde zijn maar wel met verschillende oefeningen!:D

Oh ja..vreet jij je ook dood? Want ik vindt je best droog! Misschien een goede aanleg?:rolleyes:

Hij is 14kg gegaint in (zn eerste) 1 jaar en 2 maanden dus dan wordt je echt niet vetter hoor (ik iig niet en kijk maar naar jeffa met z'n 25kg)

Hij is 14kg gegaint in (zn eerste) 1 jaar en 2 maanden dus dan wordt je echt niet vetter hoor (ik iig niet en kijk maar naar jeffa met z'n 25kg)
Ohh, wat hebben die gasten toch geluk dat ze zo'n aanleg hebben om droog te blijven :p Maarja..niet zeuren gewoon doorknallen!

@yoshuba,
zijn voedingsschema staat op pag 2

ik ga voornamelijk op gevoel af, schrijf nooit iets op
en nee ik vreet me niet dood :p heb toch nog altijd honger, maar ik eet wel 2x zoveel als vader :D

vooral tijdens de week als ik train heb ik ook nog honger met mijn voedingsschema, in het weekend train ik niet, en ook niet gaanw erken, dan moet ik soms beetje proppen het allemaal binnen te krijgen

Proficiat met het harde werk. Je hebt zeker goede genen hiervoor. Keep it up.

bedankt allemaal

Laatst bewerkt:
17 jaar, niks te klagen maat.
let maar eens op als je 10 jaar verder bent.

en door knallen nu.

idd zijn niet veel 17-jarigen die na 1j al zo ver staan, is idd erg goed gedaan

in het echt zie je er idd erg groot uit voor je leeftijd, nu ja deze foto's zijn al tijd geleden, wat is je gewicht nu?
btw kan je niet raden waar ik je gezien heb zaterdag in ieper?

Wow, wat een progressie! Lekker bezig man!

ziet er heel goed uit voor je leeftijd.

idd, was in de papaver, amaai je bent idd erg goed bezig, je bent ook wel op een ideale leeftijd begonnen
gelukkig krijg ik veel hulp van Bart met voeding en trainin, want zoals ik pas op je 42 beginnen is niet gemakkelijk, nu ja ik heb toch ook wel haast 20kg bij in 2 jaar, woog nauwelijks 60kg toen ik begon
ik ben die man die binnenkwam met de donkerblauwe jas en rode pull, met kortgeschoren haar

Laatst bewerkt:
ja ik denk wel dat ik weet wie je bent :p
je bent ook goed bezig dan, als ik dat zo zie (20 kilo gegained). keep on liftin'!

Zeer netjes

Terug
Naar boven