MuscleMeat

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

miss wat meer massa op zijn benen nodig:)

Ik wil hem wel eens langs een Cutler, Heath of Wolf zien staan.

Deze Held is 1.78m
Hoe lang/kort zijn Jay, Phill, Kai en die Wolf en Vailiant (ofzoiets) ?

****ing lelijk wel zeg jezus . EN dat lichaam is echt belachelijk vind ik persoonlijk . Geef mij Antoine's fysiek dan maar .

****ing lelijk wel zeg jezus . EN dat lichaam is echt belachelijk vind ik persoonlijk . Geef mij Antoine's fysiek dan maar .

ik vind dat je vreselijk overdrijft man

wat is er dan precies mis met hem? hij heeft een klein beetje gyno en nauwelijks gut.. en voor de rest is ie big as ****

ik vind dat je vreselijk overdrijft man

wat is er dan precies mis met hem? hij heeft een klein beetje gyno en nauwelijks gut.. en voor de rest is ie big as ****
Dit, aanhechtingen zijn prima, mist nog wel wat lijnen vind ik, maar wat wil je met pas 4 jaar trainen? Dat komt(hopelijk) echt nog wel. Hoop wel dat hij wat aan z'n gyno gaat doen.

Heb vernomen dat hij zwaarder is atm dan coleman ooit on stage heeft gewogen... Denk dat dit een serieuze kanshebber is hoor

Mensen praten over het fysiek ''mooi'' vinden maar dat is helemaal niet waar de jury in eerste instantie naar kijkt. Vetpercentage, hardheid, symmetrie, verhoudingen enzovoort zijn veel belangrijker. Als dit dicht tegen elkaar aan ligt dan pas word er gekeken wie t compleetste plaatje heeft, dus beter gezegt het mooi vinden van een fysiek en dan is Ramy niet echt in t voordeel.

Je vergeet vriendjes politiek ;)

Wolf en Vaillant zijn 1.80 ongeveer, en jay phil en kai rond de 5'9, volgens mij 1.70 ofzo?

Phil en jay zijn 1,75. Kai 1,73.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 08:05 ----------

Mensen praten over het fysiek ''mooi'' vinden maar dat is helemaal niet waar de jury in eerste instantie naar kijkt. Vetpercentage, hardheid, symmetrie, verhoudingen enzovoort zijn veel belangrijker. Als dit dicht tegen elkaar aan ligt dan pas word er gekeken wie t compleetste plaatje heeft, dus beter gezegt het mooi vinden van een fysiek en dan is Ramy niet echt in t voordeel.

Mooi kan iedereen op een andere manier invullen natuurlijk. Dit kunnen dan ook de punten waar de jury op beoordelen zijn.

Vind dat je 'm hier wel heel erg naar beneden haalt,..
Bedoel,.. BF zal nog hard zakken de laatste dgn, hardheid komt ook nog op, symmetrie is gewoon netjes, verhoudingen,.. mwua kuiten mogen miss wat groter (maag kuiten zijn heeeel genetisch).
overall gewoon een prima BB-er.
Nee, hij zal nog geen directe nr1 worden, maar een prima wedstrijd gaat ie imo zeker draaien (mits de laatste dgn goed blijven gaan)

Dat de jongen "een pion" is van de sjeiks waarmee ze ook in BB mee willen gaan doen is mischien jammer te noemen, maar ondanks alle centen die ze er in pompen,... de aanleg moet er zijn,.. en het trainen/eten/rusten moet nt zo goed gedaan worden als bij iedere andere BBer.
Van mijn kant niets dan respect voor die gozert :thumbs"

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 08:41 ----------

al pak ik een miljard euros niet iedereen kan zo worden ;)

Dit.

Dan hadden er idd een hoop meer van "pro-formaat" geweest,..

Wat een afgunst weer zeg :o

Niet mijn type fysiek maar t*ring wat aso groot pfffff

Wauw beest man... Ik begrijp niet wat mensen hem afkraken..
Ja gyno en kuiten... Voor de rest DAMN!!!

Vergeet niet dat deze man nog maar 25 is he. Als hij niet sterft de komende jaren kan hij zijn fysiek nog prima "fine tunen"
De massa is er wel

Terug
Naar boven