marijnmarkusse
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al pak ik een miljard euros niet iedereen kan zo worden![]()

Wolf en Vaillant zijn 1.80 ongeveer, en jay phil en kai rond de 5'9, volgens mij 1.70 ofzo?Deze Held is 1.78m
Hoe lang/kort zijn Jay, Phill, Kai en die Wolf en Vailiant (ofzoiets) ?
****ing lelijk wel zeg jezus . EN dat lichaam is echt belachelijk vind ik persoonlijk . Geef mij Antoine's fysiek dan maar .
****ing lelijk wel zeg jezus . EN dat lichaam is echt belachelijk vind ik persoonlijk . Geef mij Antoine's fysiek dan maar .
Dit, aanhechtingen zijn prima, mist nog wel wat lijnen vind ik, maar wat wil je met pas 4 jaar trainen? Dat komt(hopelijk) echt nog wel. Hoop wel dat hij wat aan z'n gyno gaat doen.ik vind dat je vreselijk overdrijft man
wat is er dan precies mis met hem? hij heeft een klein beetje gyno en nauwelijks gut.. en voor de rest is ie big as ****
Je doet in ieder geval je naam eer aan met deze postHeb vernomen dat hij zwaarder is atm dan coleman ooit on stage heeft gewogen... Denk dat dit een serieuze kanshebber is hoor

Wolf en Vaillant zijn 1.80 ongeveer, en jay phil en kai rond de 5'9, volgens mij 1.70 ofzo?
Mensen praten over het fysiek ''mooi'' vinden maar dat is helemaal niet waar de jury in eerste instantie naar kijkt. Vetpercentage, hardheid, symmetrie, verhoudingen enzovoort zijn veel belangrijker. Als dit dicht tegen elkaar aan ligt dan pas word er gekeken wie t compleetste plaatje heeft, dus beter gezegt het mooi vinden van een fysiek en dan is Ramy niet echt in t voordeel.
Mensen praten over het fysiek ''mooi'' vinden maar dat is helemaal niet waar de jury in eerste instantie naar kijkt. Vetpercentage, hardheid, symmetrie, verhoudingen enzovoort zijn veel belangrijker. Als dit dicht tegen elkaar aan ligt dan pas word er gekeken wie t compleetste plaatje heeft, dus beter gezegt het mooi vinden van een fysiek en dan is Ramy niet echt in t voordeel.