Fitness Seller

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Wat een kast van een vent

5 dagen uit... Oke:eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant:D. Niet normaal meer dit.

Sshit ben bang dat hij mijn grootste concurrent gaat worden de aankomende jaren....

Seperatie is al een stuk beter op die foto. Tepel is wel iets wat gezeur op kan leveren.

A_BJ2SbCIAAmXSx.jpg

Ben wel benieuwd hoe de symmetrie gaat zijn met deze massa.

En dat in 3-4 jaar he..

Elssbiay, also known as Big Ramy, has been training just short of three 3 years. In 2010 Elssbiay joined Oxygen Gym in Kuwait. By 2011 he was up to 200lbs, and when Big Ramy stepped on the 2012 Amateur Olympia stage, he weighed in at 286 lbs.

Grote man pff nu nog eens kijken hoe die het doet in een line up.

Kan iemand mij bijna tot in de puntjes uitleggen hoe hij dit heeft volbracht in 4 jaar tijd?

Kan iemand mij bijna tot in de puntjes uitleggen hoe hij dit heeft volbracht in 4 jaar tijd?

Dit is de gym waar hij vaak traint + veel geld van olie sheikhs = big ramy

pff kleine sportschool, amper ook wat voor rug ook. hoe krijgt hij het dan voor elkaar zo een fysiek

lijkt wel beetje op m'n homegym

9-10 smith machines :o

Ben bang tijdverdrijf van de olie mannetjes, Willen in alle "kansspelletjes" mee doen die mannen :D
Zoeken iemand met vel potentie, pompen er een shitload aan geld in,.. en kaboem,.. Big Ramy is born !

Neemt niet weg dat ik voor de man zelf niets meer dan respect heb,,.. bedoel shizzle en geld is leuk, maar uiteindelijk moet het komen van zijn inzet!

damnnn die gym, waarschijnlijk nooit meer wachten op iets wat bezet is :D

natuurlijk verpest die gyno het wel wat maar soit.
Oh ja, heeft z'n kop niet mee :)

hij ziet er echt als eind 30 uit.

wel kneiter fysiek

Terug
Naar boven