AndroidHealthClinic

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Echt een beest. Zal tussen hem en Vic gaan.

Vic is zo'n 50 lbs lichter dan Ramy. Z'n kuiten zijn groter dan die van Victor, maar z'n bovenbenen zijn zo massief groot dat z'n kuiten klein lijken, dit had Coleman ook.

Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (3 leden en 0 gasten) dit topic ,, ,, ,

oohhhhhhhhhh

shiiit

21e3of5.jpg

Die benen zijn echt belachelijk groot

echt niet normaal meer die benen

hij heeft de ny pro gewonnen van een geweldige victor martinez, cedric kan er beter mee stoppen, leek gewoon natural in deze show. antoine neemt het niet echt serieus denk, rare tan. zwaar onder de indruk van aaron clark en jose raymond(beste jose ooit).

juan morel had de meest shredded glutes en is enorm vooruit gegaan maar holy shit wat een debuut van ramy.

wtf
_PB71003.jpg

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 03:26 ----------

_PB70992.jpg

_PB71024.jpg

Laatst bewerkt:
gewoon nooit zon goede side chest gezien de laatste jaren of mischien wel ooit

the ****,
dit had ik nooit verwacht, vond het niks!!
kan niks doen dan alles terug te nemen, wat staat hij er ****ing goed bij.
ben benieuwd wat dit brengt op de "O"

man man man...... arabs takin over!

btw lijkt net op de geschiedenis van dorian yates, die deed ook zn eerste pro show mee aan ny pro(night of champs die tijd) en werd 1e, was iemand die een jaar voor de show niemand kende. Als hij nu zieke seperatie/detail krijgt op zo een frame dan denk ik dat we een a la coleman tijdperk met ramy zullen krijgen. Want zeg nou eerlijk de andere zien er net als kindjes uit naast ramy.

als ik hem was zou ik 1 jaar wachten om de mr.o te doen, dat creeert echt een spanning voor de andere top competittors en zal wat mysterie opleveren ipv gelijk all in te gaan.

Gvd wat een animal.

Onderrug kan nog wel scherper/harder en borst ook

Massa zat

Hallal chicken ftw!

en hij kan ook nog behoorlijk posen

o lawd

Ik ben niet gelovig maar deze man is wel een soort Allah....

Vraagje, zie ik het verkeerd of zijn die lijnen van zijn kuiten niet zichtbaar? Ik bedoel het lijkt niet exht droog, ripped... Of zie ik dit totaal verkeerd?

Ik ben niet gelovig maar deze man is wel een soort Allah....

Vraagje, zie ik het verkeerd of zijn die lijnen van zijn kuiten niet zichtbaar? Ik bedoel het lijkt niet exht droog, ripped... Of zie ik dit totaal verkeerd?

Hij moet nog wel wat vocht kwijt inderdaad

Top fysiek!! Ben erg beniewd naar wat hij gaat doen dit jaar!

repost

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven