MuscleMeat

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

pff, insane indd.

ben wel benieuwd wat er allemaal in is gegaan

I'll take what he's having........

Got Back? :D

Laatst bewerkt:
veel betere verhoudingen dan ruhl, armen en kuiten moeten groter vanwege die achterlijke poten van hem maar voor de rest finetunen

veel betere verhoudingen dan ruhl, armen en kuiten moeten groter vanwege die achterlijke poten van hem maar voor de rest finetunen
Klopt, vind hem vooral wat weg hebben van mustaffe...

Die gast was ook absurd groot, met mega quads.

_PB62644.jpg
82529917691.jpg

of

_PB71003.jpg
index.php?action=dlattach;topic=311378.jpg

Blijft wel zo: iemand die amper Engels kan moet de rest de grond al inboren wil hij de Olympia titel pakken. Wat op dit niveau onwaarschijnlijk is!

_PB71003.jpg

Benen zijn sick op deze pic! :eek:

zijn hele volkstammen die hun vrouwtje bezwangeren ON. Zelfs na jaren ON. Pro's, bekenden/vrienden van me...

zijn hele volkstammen die hun vrouwtje bezwangeren ON. Zelfs na jaren ON. Pro's, bekenden/vrienden van me...

Heb er zelf geen ervaring mee of kennissen die het al gedaan hebben. Die daling van de vruchtbaarheid (sperm count etc.) valt best mee dan.

Nou de sperm count gaat zwaar achteruit. kwestie van een paar goede zwemmers ;-)

Lees heel veel op de USA boards dat kerels die kinderen willen krijgen op een TRT dosering gaan zitten samen met 2 x 500iu HCG pw. Kan me herinneren dat de hoeveelheid zaadcellen bij een paar jongens die zich lieten testen in een paar weken tijd van bijna 0 naar +20.000.000 ging op die manier.

Terug
Naar boven