XXL Nutrition

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Weet toevallig iemand hoelang hij is en wat hij hier op die foto weegt?

Volgens mij is hij 1.78

Gewicht geen idee, zal genoeg zijn;)

Deze kerel gaat de komende jaren de Olympia overnemen. Mark my words. ;)

Hoop alleen maar dat hij dit fysiek vast kan houden en netjes uit kan bouwen. Het kan ook zomaar de andere kant op gaan door al die rommel die ze erin spuiten. Dan wordt het een freak ipv een mooi massief gebouwd fysiek.

Cell-tech toch? :D schouders zien er uit alsof er synthol in is gespoten

Mwah heeft hij wel mooi gedaan , valt niet echt op, behalve dat ze huge zijn.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 14:45 ----------

Hoop alleen maar dat hij dit fysiek vast kan houden en netjes uit kan bouwen. Het kan ook zomaar de andere kant op gaan door al die rommel die ze erin spuiten. Dan wordt het een freak ipv een mooi massief gebouwd fysiek.
gaat tot nu toe goed toch, wss misschien dosis verhogen maar echte drastische veranderingen verwacht ik niet echt.

Langzaam massa aanzetten en puntjes op de i gaa zetten komende jaren. Anders krijg jr echt een freak fysiek. Massa heeft ie al genoeg vind ik. Is ook stukke gezonder voor hem dan hoe de afgelopen jaren zijn gegaan ( denk ik)

Paar jaar geleden picca

Laatst bewerkt:
Hidetada Yamagishi IFBB Pro
"Great leg workout yesterday with Big Ramy in Oxygen Gym Kuwait!"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoop echt dat hij snel engels oppakt. Dan word het echt een attractie in de sport.

Hidetada Yamagishi, groeit hij nog wel eens , sinds ik hem zie in wedstrijden zie ik zo weinig veranderingen in zijn fysiek , zijn conditie is wel altijd top.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe breed zal die wel niet zijn qua centimeters :D

Huge

Van vandaag (?)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven