MuscleMeat

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

In de ring mag altijd gevochten worden. Onderscheid de mannen van de watjes ;)

Natuurlijk 'mag' er gevochten worden in de ring, alleen de reden die hij geeft is één die komt van butthurtness omdat iemand hem iets noemt die blijkbaar het idee van z'n identiteit aantast. Als dat de reden is om te vechten hoeft er geen gevecht te zijn om te zien in welke categorie hij behoort.

Natuurlijk 'mag' er gevochten worden in de ring, alleen de reden die hij geeft is één die komt van butthurtness omdat iemand hem iets noemt die blijkbaar het idee van z'n identiteit aantast. Als dat de reden is om te vechten hoeft er geen gevecht te zijn om te zien in welke categorie hij behoort.

Heeft geen zin man. Ik snap je punt, maar dit is echt een neverending story :roflol:

this thread has more drama then the WWE

• Like
Waarderingen: D77
Daarom zei ik ook; "in de ring uitpraten, uiteraard clean fights" :D
Maar om hier geen topic hijack van te maken, wellicht een beter idee om hier een nieuw topic van te maken.
Gezien de hoge E-hero gehalte op DBB moet het toch een grootst spektakel worden:p

Alleen het typische van E-hero's is toch dat ze stoer zijn op internet?
Dan zie ik ze niet gauw de ring in stappen want dan zouden het geen e-hero's meer zijn maar gewone stoere jongens...???

Dus Jesse wordt helemaal gek als je hem domt noemt?

Jesse, jij bent dom.

Update (je)

Laatst bewerkt:
Is van voor de wedstrijd als ik mij niet vergis!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een beest

Hoe kan die nou in 3 jaar trainen andere mensen compleet verwoesten die 15+ jaar trainen

genetics much

Hoe kan die nou in 3 jaar trainen andere mensen compleet verwoesten die 15+ jaar trainen

genetics much

Of gewoon langer dan 3 jaar trainen.. Mensen zeggen zoveel maar andere fora laten zien dat ie al 8 jaar bezig is ofzo..
Media ;) Full of lies.

Dat haal ik in 2 jaar natty, easy. Jammer dat ik niet train :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van wanneer is dat dan

Dan is 3 jaar training dus ook bullshit

Wat dacht je zelf?

Terug
Naar boven