MuscleMeat

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Potverdomme, die bat spread zeg :roflol:

Het is dat hij voor het eerst met de Olympia mee gaat doen dit jaar, want anders is er weinig verassing meer aan als ie zo veel van z'n shape laat zien

Het is dat hij voor het eerst met de Olympia mee gaat doen dit jaar, want anders is er weinig verassing meer aan als ie zo veel van z'n shape laat zien

True dat, maar ben toch heel benieuwd hoe ie er nou uit gaat zien naast een Phil/Kai.

True dat, maar ben toch heel benieuwd hoe ie er nou uit gaat zien naast een Phil/Kai.

Form of the day gaat het worden. Als hij nog beter/harder komt dan wanneer hij Martinez pakte, kan hij
nog een kans maken tov Phil & Kai (en Jay niet te vergeten)

Form of the day gaat het worden. Als hij nog beter/harder komt dan wanneer hij Martinez pakte, kan hij
nog een kans maken tov Phil & Kai (en Jay niet te vergeten)

Jay zie ik eerlijk gezegd niet als kanshebber maar daar kan ik me ook heel erg op verkijken. Wel tof dat ie nog een x meedoet en ik zou 't ook leuk vinden als ie gewoon heel hoog eindigt.

Ook al zou hij er op die ene dag beter bijstaan dan bv Phil, Kai en Jay, dan zouden ze hem nog geen Mr Olympia laten worden. Die kerel kan volgens geen woord Engels. Weet zeker dat dat meetelt.
Zelfde geldt voor Kai. Iemand met zo'n verleden wordt nooit Mr O.

Ook al zou hij er op die ene dag beter bijstaan dan bv Phil, Kai en Jay, dan zouden ze hem nog geen Mr Olympia laten worden. Die kerel kan volgens geen woord Engels. Weet zeker dat dat meetelt.
Bullshit, Kai is een sympathieke gozer die zou echt wel Mr O. kunnen worden.

Als er genoeg geld gepushed word... een luxe die Kai bv niet heeft

Hij dwarst hier vic martinez gewoon:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

_PB63651_JDJZVHBUDD.jpg

Net wat rob zegt, ifbb is zo corrupt als maar kan.

Vorige week nog kapot gelachen hoe Andreia Brazier 1ste werd terwijl ze niet eens in de top 5 had moeten staan.

Zielig zootje is het eigenlijk.

Net als dat Branch Warren elke keer mee mag doen en hoog positioneert.

vriendjespolitiek;)

waarom denk je dat ik nooit bij de O mag meedoen? :cool: :p

Bullshit, Kai is een sympathieke gozer die zou echt wel Mr O. kunnen worden.

Iedereen die Kai ziet denkt spontaan aan grapefruits en stuff. Als het politieke spelletje echt zo zwaar meespeelt zal Kai hierdoor geen O winnen denk ik, tenzij hij echt heel veel beter is dan de concurrentie en ze er niet omheen kunnen.

Terug
Naar boven