- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Stop jij maar met kuren want als je dit resultaat noemt hahaha![]()
Ik zie het als compliment dat je denkt dat ik kuur
Dankjewel Jesse.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stop jij maar met kuren want als je dit resultaat noemt hahaha![]()
Dankjewel Jesse.Delts overpoweren zijn bovenlichaam.
Vraag me af of die echt zijn.
Het is dat hij voor het eerst met de Olympia mee gaat doen dit jaar, want anders is er weinig verassing meer aan als ie zo veel van z'n shape laat zien
Het is dat hij voor het eerst met de Olympia mee gaat doen dit jaar, want anders is er weinig verassing meer aan als ie zo veel van z'n shape laat zien
True dat, maar ben toch heel benieuwd hoe ie er nou uit gaat zien naast een Phil/Kai.
Delts overpoweren zijn bovenlichaam.
Vraag me af of die echt zijn.
True dat, maar ben toch heel benieuwd hoe ie er nou uit gaat zien naast een Phil/Kai.
Form of the day gaat het worden. Als hij nog beter/harder komt dan wanneer hij Martinez pakte, kan hij
nog een kans maken tov Phil & Kai (en Jay niet te vergeten)
Bullshit, Kai is een sympathieke gozer die zou echt wel Mr O. kunnen worden.Ook al zou hij er op die ene dag beter bijstaan dan bv Phil, Kai en Jay, dan zouden ze hem nog geen Mr Olympia laten worden. Die kerel kan volgens geen woord Engels. Weet zeker dat dat meetelt.
Zelfde geldt voor Kai. Iemand met zo'n verleden wordt nooit Mr O.
Ook al zou hij er op die ene dag beter bijstaan dan bv Phil, Kai en Jay, dan zouden ze hem nog geen Mr Olympia laten worden. Die kerel kan volgens geen woord Engels. Weet zeker dat dat meetelt.
Zelfde geldt voor Kai. Iemand met zo'n verleden wordt nooit Mr O.
Bullshit, Kai is een sympathieke gozer die zou echt wel Mr O. kunnen worden.