- Waardering
- 3.618
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaAls je geen krachttraining meer doet ten tijde van de contest mag je dan als pure hardloper ook meedoen?
Ok niemand gaat dat merken hoor maar het is zo stom om in een log van alles te moeten verzinnen.
Wees daar maar niet bang voor.Ok niemand gaat dat merken hoor maar het is zo stom om in een log van alles te moeten verzinnen.
Zijn er geen eBooks over hardlopen of EPO verkrijgbaar als een hardloper het podium moest halen ?
Heb je weer even aandacht tekort? Wat een ziekelijke geldingsdrang heb jij, man.Ok niemand gaat dat merken hoor maar het is zo stom om in een log van alles te moeten verzinnen.
Zijn er geen eBooks over hardlopen of EPO verkrijgbaar als een hardloper het podium moest halen ?
Wat mij betreft telt geen enkel stem van leden die zich registreerden voor 1–3 september. Ze zullen een jaartje moeten wachten om te mogen meestemmen. Verder steunen we het ronselen van nieuwe leden, maar niet om wedstrijden te vervalsen.Nog een vraagje. Mochten er weer deelnemers zijn die stemmen gaan lopen ronselen en 'vrienden' van deelnemers de concurrentie 1 ster geven en dat soort kinderachtig gedoe, kunnen die leden dan een permaban krijgen? Zou zonde zijn als op de laatste dag de contest weer verpest wordt.
Maar ik had eerst netjes gevraagd of ik een vraag mocht stellen... :-(Bij deze vraag ik het moderatorteam om @Oom Oli te diskwalificeren. Alsook een topicban te geven in alle BTMC topics. Alweer bijna twee pagina's met onsamenhangend gebrabbel. Ik vind het welletjes geweest.
Had toevallig de admin al een bericht gestuurd
Inschrijven, Diego!Denk dat ik hiervoor ook wel weer eens een log open. Mooi initiatief!

Nope
Ik zit ook te wachten op een log sectiewanneer komt er een logjes sectie voor deze editie? dan kan ik mijn log alvast starten heb mijn training gister gefilmd namelijk.
Even geduld, buffels.