Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Als je geen krachttraining meer doet ten tijde van de contest mag je dan als pure hardloper ook meedoen? Ik doe altijd 3 maanden per jaar aaneengesloten krachttraining.
Het is om alles te behouden begrijp je?

Nog een vraagje. Mochten er weer deelnemers zijn die stemmen gaan lopen ronselen en 'vrienden' van deelnemers de concurrentie 1 ster geven en dat soort kinderachtig gedoe, kunnen die leden dan een permaban krijgen? Zou zonde zijn als op de laatste dag de contest weer verpest wordt.

@BB_
Daar werd in 2021 rekening mee gehouden. Zag de stemming toen op de laatste uren helemaal omslaan. Die werden uiteindelijk niet mee in rekening genomen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok niemand gaat dat merken hoor maar het is zo stom om in een log van alles te moeten verzinnen.
Zijn er geen eBooks over hardlopen of EPO verkrijgbaar als een hardloper het podium moest halen ?
Heb je weer even aandacht tekort? Wat een ziekelijke geldingsdrang heb jij, man.
Nog een vraagje. Mochten er weer deelnemers zijn die stemmen gaan lopen ronselen en 'vrienden' van deelnemers de concurrentie 1 ster geven en dat soort kinderachtig gedoe, kunnen die leden dan een permaban krijgen? Zou zonde zijn als op de laatste dag de contest weer verpest wordt.
Wat mij betreft telt geen enkel stem van leden die zich registreerden voor 1–3 september. Ze zullen een jaartje moeten wachten om te mogen meestemmen. Verder steunen we het ronselen van nieuwe leden, maar niet om wedstrijden te vervalsen.

Is het topic van de contest van 2003 of 2004 er nog, ik vind hem niet?

Bij deze vraag ik het moderatorteam om @Oom Oli te diskwalificeren. Alsook een topicban te geven in alle BTMC topics. Alweer bijna twee pagina's met onsamenhangend gebrabbel. Ik vind het welletjes geweest.
Maar ik had eerst netjes gevraagd of ik een vraag mocht stellen... :-(

Even ter informatie, want ik ben een informatievirtuoos, mensen die besloten niet deel te nemen kunnen nog van mening veranderen. (tot 18 juni)

(stuur in dat geval even een PM naar mij)

@ak doe jij niet mee ?

He did it!

Tupac.gif

Terug
Naar boven