XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Ik zit alleen met een paar blessures en mogelijk hielspoor dus ff kijken hoe dat gaat de aankomende 2 weken. Ben al paar weken niet wezen sporten en cardioën :(

Zijn er nog bepaalde eisen aan de foto’s pre en after contest?

Want beetje angle & lighting fraud geeft mensen al een hoop advantage (ben ik zelf ook niet vies van :P)

Dan kan jij ook meedoen :P

meerendeel bulkt volgens mij dus gewoon joinen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd/motivatie
Ik heb het veel te druk atm dus ben blij dat ik mijn trainingen etc gewoon kan doen. Laat staan dat ik er nog regelmatig over moet loggen.

Maar je moet uiterlijk 18 juni een log zijn gestart en dan 1 sep een paar start foto's maken en dan 3 maanden later eind foto's? Of uiterlijk 18 juni al een paar start foto's?

Ik heb op het begin van het jaar een mooie transformatie gedaan en ik denk niet dat ik dat nog eens kan overdoen.

Er moet dus eigenlijk nog 1 iemand mee doen om de contest te laten doorgaan?

Ik ga overigens eerst nog even bulken en dan cutten.

• Topic Starter Topic Starter
De wedstrijd gaat en enkel alleen door wanneer er tien deelnemers zijn.

Je hebt het recht om op gelijk welk moment uit de wedstrijd te stappen. Alleen loop je dan de kans het meest gehate lid aller tijden te worden.

(op de andere vragen kom ik later terug)

Ik ga overigens eerst nog even bulken en dan cutten.
gewoon meedoen. ik zit ook midden bulk dan (tot half oktober bulken)
en er zijn er nog veel meer die dan in de bulk zitten. gewoon beste transformatie neerzetten (bulk/cut)

De wedstrijd gaat en enkel alleen door wanneer er tien deelnemers zijn.

Je hebt het recht om op gelijk welk moment uit de wedstrijd te stappen. Alleen loop je dan de kans het meest gehate lid aller tijden te worden.

(op de andere vragen kom ik later terug)
Want als 1 iemand bjjv. half augustus stopt dan heeft iedereen pech?

Aangezien mijn stage tijdperk voorlopig tot het verleden hoort, ga ik graag in op deze open uitnodiging.
Mijn argument hiervoor is dat ik dan met een doel ergens voor train en ja dan ook maar cut om niet te ontsporen tot een dikke ouwe zure man.

Krijg ik nog specifiek te horen wat ik ervoor moet en mag doen?
Ik heb wat flarden informatie voorbij zien komen maar weet nog niet alles.
@vntl kan jij mij op de hoogte stellen? Of gelijk wie dan ook.

Terug
Naar boven