apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bulken mag ook
Dan kan jij ook meedoen
gewoon meedoen hop hop. Allemaal extra motivatieIk zit alleen met een paar blessures en mogelijk hielspoor dus ff kijken hoe dat gaat de aankomende 2 weken. Ben al paar weken niet wezen sporten en cardioën![]()
Ja snap ik, maar kon afgelopen 3 weken amper lopen met m'n linker voet. Kga het niet forceren
. Maar komt goed.Ik heb het veel te druk atm dus ben blij dat ik mijn trainingen etc gewoon kan doen. Laat staan dat ik er nog regelmatig over moet loggen.Dan kan jij ook meedoen
meerendeel bulkt volgens mij dus gewoon joinen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd/motivatie
Op 1 september start de wedstrijd, aka het stemmen, tot en met 3 september.Maar je moet uiterlijk 18 juni een log zijn gestart en dan 1 sep een paar start foto's maken en dan 3 maanden later eind foto's? Of uiterlijk 18 juni al een paar start foto's?
De wedstrijd gaat en enkel alleen door wanneer er tien deelnemers zijn.Er moet dus eigenlijk nog 1 iemand mee doen om de contest te laten doorgaan?
gewoon meedoen. ik zit ook midden bulk dan (tot half oktober bulken)Er moet dus eigenlijk nog 1 iemand mee doen om de contest te laten doorgaan?
Ik ga overigens eerst nog even bulken en dan cutten.
Want als 1 iemand bjjv. half augustus stopt dan heeft iedereen pech?De wedstrijd gaat en enkel alleen door wanneer er tien deelnemers zijn.
Je hebt het recht om op gelijk welk moment uit de wedstrijd te stappen. Alleen loop je dan de kans het meest gehate lid aller tijden te worden.
(op de andere vragen kom ik later terug)
haha zal wat zijn als je helemaal ruk gaat en het niet meer gaat halen en dan stoppen f**k de restWant als 1 iemand bjjv. half augustus stopt dan heeft iedereen pech?

Ja dat zou wel enorm triest zijn, maar moet de wedstrijd dan per se stoppen?haha zal wat zijn als je helemaal ruk gaat en het niet meer gaat halen en dan stoppen f**k de rest![]()
@Arminius ?Ja dat zou wel enorm triest zijn, maar moet de wedstrijd dan per se stoppen?
Neen.Want als 1 iemand bjjv. half augustus stopt dan heeft iedereen pech?