MuscleMeat

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Tien mannelijke deelnemers is het minimum (!) dat we verwachten om de wedstrijd te laten doorgaan. Indien we dat getal niet bereiken moet er, mijns inziens, in de toekomst niet meer gezeurd worden over gebrek aan initiatieven. Inschrijvingen kunnen vanaf vandaag, via de poll, tot zondag 18 juni.
Logjes

We verwachten sowieso dat alle deelnemers een contest log openen. Niets is verplicht, maar progressiefoto's, voedingsschema's, supplementen, trainingen tot zelfs trainingsvideo's zouden we erg appreciëren.

Stel jezelf allereerst even kort voor in de openingspost.
  • Leeftijd, lengte, gewicht, BF%
  • Hoelang je al traint
  • Trainingsmethode(s)
  • Foto van huidige shape (!)
  • Voorbereiding tot nu toe
  • Motivatie tot deelname
De logjes gaan van start op maandag 19 juni en worden gesloten op vrijdagochtend 1 september wanneer de wedstrijd begint.

Laat je alstublieft niet tegengehouden doordat zowel naturals als juice gooses zullen deelnemen. Uiteindelijk gaat het over jouw algemene shape. (proportie, vetpercentage, hardheid en aanverwanten) Verder is het mogelijk om uit de wedstrijd te stappen. Gelieve dit wel te vermijden of heb een zeer goede reden. (die niet gedeeld moet worden)

Ik weet niet of het zo zal zijn, maar als we plots onder tien deelnemers duiken gaat de wedstrijd misschien niet door.
Prijzen
  • DBB: Elite Membership (€ 24,95) [podiumplaatsen]
  • Peter Bond (@Galen): Boek naar keuze
1. Book on Steroids (€ 54,45), Bonds voedingssupplementen (€ 29,95) of Bonds Androgene Anabole Steroïden (€ 43,90)
2. Bonds voedingssupplementen of Bonds Androgene Anabole Steroïden
3. Bonds voedingssupplementen of Bonds Androgene Anabole Steroïden
  • XXL Nutrition
1. Bon ter waarde van € 250
2. Bon ter waarde van € 150
3. Bon ter waarde van € 50
  • Fitness Seller
1. Bon der waarde van € 100
2. Bon ter Waarde van € 75
3. Bon ter waarde van € 25

Datums Stemming
Ik zou persoonlijk de stemming (i.e. wedstrijd) op 1, 2 & 3 september laten doorgaan. Deelnemers hebben dus nog ruimschoots drie maanden om zich voor te bereiden. (ik calculeerde namelijk mogelijke zomerreizen in)
@NobodySpecial

Gaat t om de shape of om de progressie die men in die 2,5 maat geboekt heeft?

Dus het verschil tussen start en finish of slechts de finish.

• Topic Starter Topic Starter
Toen de (mogelijke) prijzen werden gepost...

200.gif

Alleen @The Dutch Giant reageerde nog niet op mijn PM.

@Arminius mocht ik nu starten? Met minder aantal weken?

Update 1 juni 2030

De ondertussen wereldberoemde openingspost is nog maar eens geüpdatet. Ik hoop dat alles nu zo duidelijk mogelijk is. Er volgen sowieso nog updates van zaken waar ik zelf nog geen weet van heb.
Maar je moet uiterlijk 18 juni een log zijn gestart en dan 1 sep een paar start foto's maken en dan 3 maanden later eind foto's? Of uiterlijk 18 juni al een paar start foto's?
Logjes mogen gestart worden vanaf vandaag donderdag 1 juni. Ten laatste 19 juni. (de dag nadat de poll sluit)
Gaat t om de shape of om de progressie die men in die 2,5 maat geboekt heeft? Dus het verschil tussen start en finish of slechts de finish.
Dat mag je zelf bepalen.
Zijn er nog bepaalde eisen aan de foto’s pre...
@vntl geeft het goede voorbeeld:

After contest? :shrug:

Ik heb vernomen dat het moderatorteam nog zal meedelen welke poses verplicht zijn. Verder lijkt een gentlemens agreement waarbij we afspreken dat wedstrijdfoto's tussen 14 en 31 augustus genomen worden fair.
Daar gaat @Sanca Saxon dan over.

(ik vrees wel dat een bepaalde sponsor zou kunnen afhaken indien er plots maar 7-8 deelnemers meer zijn)
@Arminius mocht ik nu starten? Met minder aantal weken?
Wat?

Wat is er niet duidelijk?

Mag ik het vragen het is voor mij een ernstige vraag maar vrees een beetje voor het fatale 5e strafpunt....

Terug
Naar boven