AndroidHealthClinic

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Neem jij deel?

  • Ja

    Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

    Stemmen: 7 36,8%

  • Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog zo een foto van 2 jaar terug op het moderator kerstfeest.
En hij wist die slurf zonder erectie volledig te vullen.

Kort applaus:

Jennifer Lopez Applause GIF by NBC World Of Dance
 
wanneer moeten de foto's einde geplaatst zijn?
Zodat ik mijn shoot-prep erop af kan stemmen.
 
@iedereen Arminius
Is het wellicht een ideetje als er een fotograaf van het forum zin en tijd heeft om gezamenlijk foto's te maken van alle contesters?
Ergens in een gym centraal in Nederland ofzo?

Is maar een ideetje
 
@iedereen Arminius
Is het wellicht een ideetje als er een fotograaf van het forum zin en tijd heeft om gezamenlijk foto's te maken van alle contesters?
Ergens in een gym centraal in Nederland ofzo?

Is maar een ideetje
Opzich geen heel slecht idee, alleen moet iedereen wel net die dag,kunnen
 
Opzich geen heel slecht idee, alleen moet iedereen wel net die dag,kunnen
lijkt me niet zo moeilijk toch. er valt vast wel ruim van tevoren een dag te prikken en dan is het aan de contesters om daaraan deel te nemen.
Beetje gelijkend een BB wedstrijd dan kan je ook niet zeggen dat het dan even niet uitkomt omdat je visite krijgt :roflol: :dunno:
 
lijkt me niet zo moeilijk toch. er valt vast wel ruim van tevoren een dag te prikken en dan is het aan de contesters om daaraan deel te nemen.
Beetje gelijkend een BB wedstrijd dan kan je ook niet zeggen dat het dan even niet uitkomt omdat je visite krijgt :roflol: :dunno:
Vakantie periode? Ik ga begin september namelijk al op vakantie. Plus ik heb ook al plannen staan voor weekenden in augustus en juli bijvoorbeeld.
 
Vakantie periode? Ik ga begin september namelijk al op vakantie. Plus ik heb ook al plannen staan voor weekenden in augustus en juli bijvoorbeeld.
Het is maar 1 dagdeel toch. Met een beetje goed wil past dat wel.
 
Ik denk dat je er een beetje te makkelijk over denkt haha.
Of jij te moeilijk. 🤪 Er zijn duizenden excuses te verzinnen en één positieve reactie, “ik ga”. 😊👊🏼
 
Gaat maar op 1 dagdeel he. 🤪🙈
Nou ja, sommigen moeten wel van wat verder komen hé. Stel dat je 't centraal in Utrecht doet zijn de Belgen makkelijk 4u onderweg, net zoals vntl die ook ergens in een uithoek woont. Je bent dan een hele dag kwijt.
Veel marge heb je ook niet om een dag te kiezen waar iedereen zou kunnen want ik vermoed dat veel mensen het willen rekken tot net voor het weekend van 1 september, dus welke keuze heb je dan? Enkel het weekend van 23-24 augustus? Sommigen werken dan ook nog eens in het weekend. Dus ja..

Het is wel net wat ingewikkelder dan "even samen fotoshootje doen in de namiddag".
 
Nou ja, sommigen moeten wel van wat verder komen hé. Stel dat je 't centraal in Utrecht doet zijn de Belgen makkelijk 4u onderweg, net zoals vntl die ook ergens in een uithoek woont. Je bent dan een hele dag kwijt.
Veel marge heb je ook niet om een dag te kiezen waar iedereen zou kunnen want ik vermoed dat veel mensen het willen rekken tot net voor het weekend van 1 september, dus welke keuze heb je dan? Enkel het weekend van 23-24 augustus? Sommigen werken dan ook nog eens in het weekend. Dus ja..

Het is wel net wat ingewikkelder dan "even samen fotoshootje doen in de namiddag".
Ik woon iets verder dan vntl 🤣🤣
Natuurlijk zal je er niet zijn als je in het buitenland zit. En iedereen is druk lijkt wel.
Is ook enkel een voorstel. En met datumprikker werken, werkt gewoon niet. Beter een datum prikken en wie kan die kan. 👍🏼
 
Back
Naar boven