AndroidHealthClinic

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Bij 10 mannelijke deelnemers zou de wedstrijd pas door gaan. Jammer dat er een hoop zijn afgevallen nadat de wedstrijd al gestart was. En bij een enkele maar een reden opgegeven.
Respect voor het opzetten Arminius. Maar als sponsor zou ik toch een tweede keer nadenken alvorens een prijs ter beschikking te stellen.
Van twee v.d. drie weet ik de reden. Ik laat het volledig aan hen over als ze er iets over kwijt willen.
Hoeveel deelnemers zijn er nog over?
18

Laatst bewerkt:
Dude... Ik voer enkel en alleen uit wat men aan de top beslist. Misschien moet je het er eens over hebben met een moderator? Maar dan nog, iedereen moest before foto's posten in hun log. Het zou wel redelijk opvallen dat iemand plots 20 kg meer weegt in vergelijking met zijn before foto.
Dude je mist de grap. Of ja, de ctrl-c-ctrl-v-fout. Nevermind.

Ik vind jou echt een topkerel. Nu ga ik wel even vlug naar een bordeel, want ik begin te twijfelen over mijn seksualiteit nu ik mannen complimentjes geef. :angstig:

Ik vind jou echt een topkerel. Nu ga ik wel even vlug naar een bordeel, want ik begin te twijfelen over mijn seksualiteit nu ik mannen complimentjes geef. :angstig:
Mij of BB_ ?
(Hoop dat ik hiervoor geen punt ga krijgen, dit was mijn laatste grap in dit topic beloof ik.)

@BB_

Er ist ein guter Kerl mit einem reinen Herzen.
Neem eerst nog even een mental picture van het portret van Tom Hardy,
Wat is dit nu weer? Hebben jullie gezamenlijk speed gesnoven deze nacht? Net een stelletje Duracell konijntjes.
Mij of BB_ ?
(Hoop dat ik hiervoor geen punt ga krijgen, dit was mijn laatste grap in dit topic beloof ik.)
Daar krijg je geen punt voor. Een beetje jennen, binnen de grenzen, mag toch wel.

Neen een halve kilo Skyr gegeten alleen

Uiterlijk 28e was het volgens mij. En derest is idd onduidelijk. Maar ik stuur gewoon mijn check in foto's anders zijn er 12 😂
28, 29 en 30 is prima. (aan de openingspost toegevoegd)
Bij deze kan ik verifiëren dat jij het bent.
Ik kan sowieso verifiëren dat ik in mijn kont geneukt ben. Men denkt namelijk dat ik deze tekst schreef. #PmBonanza

"Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021"

Do you see?

Laatst bewerkt:
Nou ik ben nog wat aan het bankdrukken

Er staat collage versturen in de begin post.
Maar waar naartoe moet dat verzonden worden?

• Like
Waarderingen: BB_
Wat is een collage? Mag Toosje niet gewoon 4 foto's maken?

Terug
Naar boven