XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Indien er mensen zijn die afvallen, stuur mij dan een bericht via PM. No hard feelings. :kiss:

Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈
Alles staat in de openingspost.

Bij 10 mannelijke deelnemers zou de wedstrijd pas door gaan. Jammer dat er een hoop zijn afgevallen nadat de wedstrijd al gestart was. En bij een enkele maar een reden opgegeven.
Respect voor het opzetten Arminius. Maar als sponsor zou ik toch een tweede keer nadenken alvorens een prijs ter beschikking te stellen.

Bij 10 mannelijke deelnemers zou de wedstrijd pas door gaan. Jammer dat er een hoop zijn afgevallen nadat de wedstrijd al gestart was. En bij een enkele maar een reden opgegeven.
Respect voor het opzetten Arminius. Maar als sponsor zou ik toch een tweede keer nadenken alvorens een prijs ter beschikking te stellen.
Gelukkig ben jij geen sponsor. 👍🏼

Hoeveel deelnemers zijn er nog over?

- Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
Ah, dat scheelt, ik kan gewoon mijn foto's van 2 jaar geleden gebruiken dus.

Ah, dat scheelt, ik kan gewoon mijn foto's van 2 jaar geleden gebruiken dus.
Dude... Ik voer enkel en alleen uit wat men aan de top beslist. Misschien moet je het er eens over hebben met een moderator? Maar dan nog, iedereen moest before foto's posten in hun log. Het zou wel redelijk opvallen dat iemand plots 20 kg meer weegt in vergelijking met zijn before foto.

Dude... Ik voer enkel en alleen uit wat men aan de top beslist. Misschien moet je het er eens over hebben met een moderator? Maar dan nog, iedereen moest before foto's posten in hun log. Het zou wel redelijk opvallen dat iemand plots 20 kg meer weegt in vergelijking met zijn before foto.
Ik zit op bijna de helft van dat haha kilo of 8 wel aangekomen deze contest

Staan er progressiefoto's in jouw log?
Neen, enkel mijn looptijden. Maar doe vaak 5-6x per week krachttraining. Heb ook niet op volume getraind maar zie wel waar ik uitkom. Geef mezelf wel een kans voor top 5 als ik kon bewijzen met voor/na foto's.

• Haha
Waarderingen: Boca
Neen, enkel mijn looptijden. Maar doe vaak 5-6x per week krachttraining. Heb ook niet op volume getraind maar zie wel waar ik uitkom. Geef mezelf wel een kans voor top 5 als ik kon bewijzen met voor/na foto's.
Dat kan toch niet Oli. Das heel anders dan een before, van te voren, foto.
Volgende keer maar weer proberen.

Ja, dan weet ik het ook niet zo goed, @Oom Oli. Daar er een before foto moest zijn in de logjes.

Spartanen, hebben jullie er een probleem mee dat @Oom Oli volgende week zijn foto's instuurt voor de wedstrijd. Before foto's zullen we dan wel niet te zien krijgen. Noch zijn progressie.

Yay, nay, of...

Er staan er hier wel ergen alleen niet echt geposeerd...

Dat is toch ook prima?

Ok dus is het in orde

Terug
Naar boven