ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Wil ik wel voor jou doen.Collages maken zit niet in mijn competentie pakket 🫣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil ik wel voor jou doen.Collages maken zit niet in mijn competentie pakket 🫣
Als ik het goed begrijp heb je geen before foto?Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈
Alles staat in de openingspost.Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈
Gelukkig ben jij geen sponsor. 👍🏼Bij 10 mannelijke deelnemers zou de wedstrijd pas door gaan. Jammer dat er een hoop zijn afgevallen nadat de wedstrijd al gestart was. En bij een enkele maar een reden opgegeven.
Respect voor het opzetten Arminius. Maar als sponsor zou ik toch een tweede keer nadenken alvorens een prijs ter beschikking te stellen.
Ik heb het contestblaadje opgegeten, had honger.Kom je lekker op tijd mee? Ik heb dus geen start contest foto met “Big-T Memorial contest” blaadje. 🙈🙈
Ah, dat scheelt, ik kan gewoon mijn foto's van 2 jaar geleden gebruiken dus.- Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2021" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
Ik ben bijgekomen. Heb alles 2x gelezen, maar begrijp nog altijd niet hoe het zit met de voor foto hoe ik dat moet doen.
Dude... Ik voer enkel en alleen uit wat men aan de top beslist. Misschien moet je het er eens over hebben met een moderator? Maar dan nog, iedereen moest before foto's posten in hun log. Het zou wel redelijk opvallen dat iemand plots 20 kg meer weegt in vergelijking met zijn before foto.Ah, dat scheelt, ik kan gewoon mijn foto's van 2 jaar geleden gebruiken dus.
Staan er progressiefoto's in jouw log?Ik ben bijgekomen. Heb alles 2x gelezen, maar begrijp nog altijd niet hoe het zit met de voor foto hoe ik dat moet doen.
Ik zit op bijna de helft van dat haha kilo of 8 wel aangekomen deze contestDude... Ik voer enkel en alleen uit wat men aan de top beslist. Misschien moet je het er eens over hebben met een moderator? Maar dan nog, iedereen moest before foto's posten in hun log. Het zou wel redelijk opvallen dat iemand plots 20 kg meer weegt in vergelijking met zijn before foto.
Ik zit op bijna de helft van dat haha kilo of 8 wel aangekomen deze contest
Neen, enkel mijn looptijden. Maar doe vaak 5-6x per week krachttraining. Heb ook niet op volume getraind maar zie wel waar ik uitkom. Geef mezelf wel een kans voor top 5 als ik kon bewijzen met voor/na foto's.
Dat kan toch niet Oli. Das heel anders dan een before, van te voren, foto.Neen, enkel mijn looptijden. Maar doe vaak 5-6x per week krachttraining. Heb ook niet op volume getraind maar zie wel waar ik uitkom. Geef mezelf wel een kans voor top 5 als ik kon bewijzen met voor/na foto's.