MuscleMeat

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Wat is een collage? Mag Toosje niet gewoon 4 foto's maken?
Dat zijn 4 foto's maar dan alsn1 foto samen gevoegd
Dit bijvoorbeeld
Screenshot_20230724_114504_Instagram.jpg

Wij zijn geen IT'ers. Zal zien wat ik ervan kan maken.

• Topic Starter Topic Starter
In dit geval heb ik alleen doorgegeven wat er van de moderators kwam. (de onderstaande tekst)

Foto Contest

Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2023" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.

Front pose incl. bovenlichaam en benen.
Side pose incl. bovenlichaam en benen.
Back pose incl. bovenlichaam en benen.
Eigen keuze.

Inzendingen kunnen vanaf 28 augustus tot en met 30 augustus bij mij terecht.

Laatst bewerkt:
Foto Contest

Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2023" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte poses (waarvan 2 vrij naar keuze). Er moeten dus minimaal 4 foto's/poses op de collage staan met een maximum van 6.
Front pose incl. bovenlichaam en benen.
Side pose incl. bovenlichaam en benen.
Back pose incl. bovenlichaam en benen.
Eigen keuze.
Stel dat ik volgend jaar terug een BTMC wedstrijd mag organiseren, dan zou ik dit allemaal in de kiem smoren. Zodoende weten alle deelnemers vanaf dag 1 hoe en wat. (poses, foto's, data, inzendingen...)

Laatst bewerkt:
Ik heb enorm goede fotos kun jij er een collage van maken?

Even voor de duidelijkheid. In de openingspost staat: Inzendingen kunnen tot 30 augustus. 30 augustus is dus te laat?

Zijn de prijzen af te halen of kunnen ze per post worden verstuurd?

Hopelijk is alles nu duidelijk? De collage moet uit minimum vier foto's bestaan. (maximus zes)
kunnen tot 30 augustus. 30 augustus is dus te laat?
Nee, ik wil ze graag allemaal in mijn bezit hebben op 30 augustus. Dan kan ik op 31 augustus rustig alles in paraatheid brengen.
Wel grappig eerste die zich had aangemeld en de eerste die zijn collage opstuurt
Ja, jij zou beter die Gold's Gym tanktop krijgen. 😏
Zijn de prijzen af te halen of kunnen ze per post worden verstuurd?
Ik denk per postduif.

Laatst bewerkt:
Wacht huh ik ben confused, ik dacht ergens te lezen 20-24 september inleveren met contest foto's :roflol:
Ik kan de startfoto's niet repliceren omdat ik er niet meer woon lol, maar goed, 4 poses lukt altijd

Ik ben ook wel voorstander om de contest een maandje uit te stellen, zullen we anders een poll openen? @Arminius

• Sad
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven