Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Ik ga erover nadenken.

Komt er een aparte sectie waar je kan loggen? Heb niet alle pagina's gelezen.

• Topic Starter Topic Starter
Jij neemt deel, soldaat. Dat is een direct order.
Komt er een aparte sectie waar je kan loggen?
Voorbeeld:
Als jij meedoet, dan ga ik er ook over nadenken om mee te doen.
Jammer genoeg hebben we geen wijnsponsor. :(

Voorbeeld:

Jammer genoeg hebben we geen wijnsponsor. :(
Screenshot_2023-05-30-18-07-53-850_com.android.chrome.jpg

Sad Pauly D GIF by A Double Shot At Love With DJ Pauly D and Vinny

Ik ben geen soldaat, nukubu. Aanstaand Majoor, maar omdat jij het bent, keur ik BB ook goed. Aangezien ik de vorige keer vergeten ben mijn prijzen te verzilveren, is een date met een forumlid naar keuze misschien een betere incentive.

Ik wil zeker wel een keer meedoen, gewoon voor de leuk en omdat dit forum wel gebaat is bij dit soort contests en de daarbijbehorende activiteit in logjes etc, dat is allemaal tof.

Maar het is lastig om het goed te doen ivm persoonlijke planning. Nu ben ik bijvoorbeeld van plan om te bulken tot het einde van het jaar en dan ergens in januari ofzo een prep te beginnen. Dusja… dat ga je dan ook niet overhoop halen voor zo’n forumcontest :(

Ik zal me even vetmesten zodat ik mee kan doen, mits ik toestemming krijg van @Jespertie en @vntl

Ik wil zeker wel een keer meedoen, gewoon voor de leuk en omdat dit forum wel gebaat is bij dit soort contests en de daarbijbehorende activiteit in logjes etc, dat is allemaal tof.

Maar het is lastig om het goed te doen ivm persoonlijke planning. Nu ben ik bijvoorbeeld van plan om te bulken tot het einde van het jaar en dan ergens in januari ofzo een prep te beginnen. Dusja… dat ga je dan ook niet overhoop halen voor zo’n forumcontest :(
Maar uiteindelijk als je gewoon in korte tijd een mooie shape verandering neer zet is dat ook voldoende toch?

Alleen snap dat constant loggen dan wel beetje overkill is

Terug
Naar boven