- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij meedoet, dan ga ik er ook over nadenken om mee te doen.
Jij neemt deel, soldaat. Dat is een direct order.
Voorbeeld:
Jammer genoeg hebben we geen wijnsponsor.Als jij meedoet, dan ga ik er ook over nadenken om mee te doen.

Jij neemt deel, soldaat. Dat is een direct order.
Voorbeeld:
![]()
Big-T Memorial Contest 2021
Alle info & logs voor de forum zomer-contest van 2021!forum.bodybuilding.nl
Jammer genoeg hebben we geen wijnsponsor.
Ik ben geen soldaat, nukubu. Aanstaand Majoor, maar omdat jij het bent, keur ik BB ook goed. Aangezien ik de vorige keer vergeten ben mijn prijzen te verzilveren, is een date met een forumlid naar keuze misschien een betere incentive.Jij neemt deel, soldaat. Dat is een direct order.
Aangezien ik de vorige keer vergeten ben mijn prijzen te verzilveren
Ja, ik ben dus vergeten dat ik prijzengeld had bij o.a. fitnessseller en nog ergens.

Dit is Majoor onwaardig.Ja, ik ben dus vergeten dat ik prijzengeld had bij o.a. fitnessseller en nog ergens.![]()
8 vials ace liggen klaar, srs

Ik zal er even een paar dagen over denken.
Gg wp
Maar uiteindelijk als je gewoon in korte tijd een mooie shape verandering neer zet is dat ook voldoende toch?Ik wil zeker wel een keer meedoen, gewoon voor de leuk en omdat dit forum wel gebaat is bij dit soort contests en de daarbijbehorende activiteit in logjes etc, dat is allemaal tof.
Maar het is lastig om het goed te doen ivm persoonlijke planning. Nu ben ik bijvoorbeeld van plan om te bulken tot het einde van het jaar en dan ergens in januari ofzo een prep te beginnen. Dusja… dat ga je dan ook niet overhoop halen voor zo’n forumcontest![]()