XXL Nutrition

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Maar uiteindelijk als je gewoon in korte tijd een mooie shape verandering neer zet is dat ook voldoende toch?

Alleen snap dat constant loggen dan wel beetje overkill is

Mja, tussen mijn fysiek nu met 101kg of dalijk 104 over een paar maanden met mss iets meer water / vet / fullness zit niet zo spectaculair veel verschil denk ik :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk er nog even over na, omdat ik het een leuke contest vind, echter ik wordt voorlopig ook alleen maar vetter.
Hiervoor is er een extreme optie. Namelijk het "Scientific Crash Diet" van Lyle McDonald toepassen. Maximum zes weken (!) zes proteïne maaltijden per dag. Geen koolhydraten, geen vet, enkel en alleen één omega 3 capsule per maaltijd. Daarna (langzaam) terug opbouwen naar jouw onderhoud.

Hiervoor is er een extreme optie. Namelijk het "Scientific Crash Diet" van Lyle McDonald toepassen. Maximum zes weken (!) zes proteïne maaltijden per dag. Geen koolhydraten, geen vet, enkel en alleen één omega 3 capsule per maaltijd. Daarna (langzaam) terug opbouwen naar jouw onderhoud.
Dat is toch extreem ongezond.

Lees het boek. Hij verbloemt het niet.

Heb dat vroeger eens een paar dagen gedaan en ik kreeg een chemische geur. Spreek nu wel over 20 jaar geleden ofzo.

Omdat alles vrij goed lijkt te lopen, met ondertussen al negen deelnemers, heb ik de poll ingekort tot zondag 18 juni. Dat is nog ruim tijd genoeg voor laatkomers en twijfelaars. Het grote voordeel is dat de logjes een grote week eerder van start zullen gaan.

[aangepast in de OP]
Dat is toch extreem ongezond.
En ik maar denken dat wat (veel) leden hier doen extreem gezond is.

Ik wil zeker wel een keer meedoen, gewoon voor de leuk en omdat dit forum wel gebaat is bij dit soort contests en de daarbijbehorende activiteit in logjes etc, dat is allemaal tof.

Maar het is lastig om het goed te doen ivm persoonlijke planning. Nu ben ik bijvoorbeeld van plan om te bulken tot het einde van het jaar en dan ergens in januari ofzo een prep te beginnen. Dusja… dat ga je dan ook niet overhoop halen voor zo’n forumcontest :(
Bijna iedereen zit in de bulk die mee doet

Deze winter had ik zo'n pens, m'n moeder durfde het niet zeggen omdat ze dacht dat ik kwaad zou worden. :emo:

Nee, ik ben aan comeback zoveel bezig.

Dat (i.e. een comeback) ging dan altijd gepaard met vallen en opstaan. Dan trainde ik bijvoorbeeld de ene week maar één of twee keer of vervolgens twee volle weken, of langer, niet. Veel tijd verkwist met dat soort fratsen. Maar goed, de laatste geen-flauw-hoelang-ondertussen ben ik ontzettend consequent. Ik heb m'n drive volledig terug! Nu maar eens die poten op niveau krijgen. 😈

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven