Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Nee, ik ben aan comeback zoveel bezig.

Dat (i.e. een comeback) ging dan altijd gepaard met vallen en opstaan. Dan trainde ik bijvoorbeeld de ene week maar één of twee keer of vervolgens twee volle weken, of langer, niet. Veel tijd verkwist met dat soort fratsen. Maar goed, de laatste geen-flauw-hoelang-ondertussen ben ik ontzettend consequent. Ik heb m'n drive volledig terug!
Dat heb ik nooit in periodes dat ik loopblessures heb doe ik gewoon andere sporten maar NOOIT minder dan 4 trainingen per week !!!
Een comeback moet altijd het gevolg zijn van een blessure anders moet u in vraag gaan stellen of u het wel echt leuk vind 🤔

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je weer eens de intentie hebt om dit topic te willen ontregelen met totaal irrelevante opmerkingen, domme vragen en meningen. Als het aan mij lag werd je gediskwalificeerd en kreeg je er een topicban bovenop.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik nooit in periodes dat ik loopblessures heb doe ik gewoon andere sporten maar NOOIT minder dan 4 trainingen per week !!!
Een comeback moet altijd het gevolg zijn van een blessure anders moet u in vraag gaan stellen of u het wel echt leuk vind 🤔
Echt leuk, echt leuk is het niet. Misschien train je te vaak Oli of niet zwaar genoeg.

Echt leuk, echt leuk is het niet. Misschien train je te vaak Oli of niet zwaar genoeg.
@RonnReeves 10% van mijn volume looptrainingen mogen echt zwaar zijn. Dus moet ik veel km's maken om meer in het rood te kunnen gaan. Is in het rood gaan leuk ? Neen.. maar die 90% andere zijn meestal echt euk echt leuk.. Maar het maakt me wel beter.
Kan ik het als hardloper maken zeer zwaar te gaan met gewichten heffen? Neen, maar ik heb daarmee wel een plan B voor als het hardlopen niet meer lukt

Begrijp je ?

Laatst bewerkt:
Komt er ook weer een transformatie contest?

PS: @Skatermarvin doe je weer mee?

• Topic Starter Topic Starter
Komt er ook weer een transformatie contest?
Nee

Iemand die wil deelnemen met als zijn doel een transformatie dat is hij ook van harte welkom. Als jij van skunk naar hunk in drie maanden tijd gaat, dan zal dat zeker en vast ook geapprecieerd worden door de stemmers. Nogmaals, het gaat niet om het massamonster van DBB zijn. Bekijk de Hall of Fame anders eens.

Zie ook:

Geen vrouwen dit keer :scold:

Terug
Naar boven