Fitness Seller

Bigcat

that's clear ;)

Allemaal mensen met een hele berg kennis dus !!!

Groet Smalluser :thumb:

Nandi12 is inderdaad DE MAN zoals patrick beschrijft.
En site-owner Admin ik heb bewust PM en email disabled.

Big Cat zei:
Alle twee, voor het overgrote deel weet hij duidelijk waarover hij praat.

Dus, naar ik goed begrijp. Denk je er toch meer verstand van te hebben dan hij!?

Wel leuk, deze experts der chemische warfare die een discussie voeren.

Floyd zei:
Dus, naar ik goed begrijp. Denk je er toch meer verstand van te hebben dan hij!?

Wel leuk, deze experts der chemische warfare die een discussie voeren.

Inzake hetgeen hier besproken werd wel. Alhoewel, behalve op een of twee punten komen we duidelijk overeen, dus zoveel meer verstand is dat dan al niet he ? Het gaat trouwens niet over wie er meer van weet, maar over wie juist is in de gegeven situatie. Of het nu een erg intelligente persoon is met verstand van die zaken, of iemand die toevallig een iets weet uit een studie die hij toevallig vond, als het punt relevant is valt er niet over te discussieren.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook heren, aangezien dit het enige materiaal is dat beide heren hun meningen cq visie's etaleren.

Opzich heel boeiend om te zien, maar denk persoonlijk dat maar 2 mensen de discussie ook daadwerkelijk 'lezen' en begrijpen. En dat zijn BigCat en dokter Chemical uit the States. De rest probeert het denk ik, komt misschien aardig mee, maar actief deelnemen aan de discussie, moeilijk. Maar zoals ik al zei, boeiend om te zien.

Denk dat zulke dingen lezen iedereen ook wel helpt om alles beter te begrijpen en dan op termijn deel te kunnen nemen aan zulke discussies, tenminste als ze af en toe eens wat opzoeken om te verifieren.

Zou kunnen, maar wil je ook daadwerkelijk, ik noem maar wat, met jou en die andere wizzkid gaan discuss. over de kernmaterie, dan zul je een dikke vette studie als basis moeten hebben, anders trek je dat nooit lijkt me. Of heb jij al je kennis uit het internet getrokken BigCat, lijkt me niet toch.

Maar zoals je al zei, het volgen en verdiepen is wel boeiend, weet je de basisprincipes.

Je moet gewoon een hoop afweten van biochemie, je vergaart die kennis toch niet enkel door boeken te lezen en op het internet te surfen?

Floyd zei:
Zou kunnen, maar wil je ook daadwerkelijk, ik noem maar wat, met jou en die andere wizzkid gaan discuss. over de kernmaterie, dan zul je een dikke vette studie als basis moeten hebben, anders trek je dat nooit lijkt me. Of heb jij al je kennis uit het internet getrokken BigCat, lijkt me niet toch.

Maar zoals je al zei, het volgen en verdiepen is wel boeiend, weet je de basisprincipes.

Niet het internet, maar 90% van wat ik weet haal ik toch zeker niet uit mijn studies hoor. Internet misschien een deel, zeker wat de pubmed betreft, maar de eigenlijke wetenschap komt uit wetenschappelijke tekstboeken en kopies van medische studies. Ik denk als je kernmaterie wil beschouwen dat je min of meer hetzelfde zou moeten doen. Toch enige wetenschappelijke, fysische en chemische basis hebben om de terminologie te begrijpen, en de rest halen uit verschenen werken en opduikende studies.

Dagobert zei:
Je moet gewoon een hoop afweten van biochemie, je vergaart die kennis toch niet enkel door boeken te lezen en op het internet te surfen?

Voor het overgrote deel wel. Al gaat het natuurlijk wel stukken sneller om die dingen te assimileren als iemand eens de terminologie op een rijtje zet, das waar.

Die amerikaanse proffessor lijkt er wel veel van af te weten ?
Aangezien hij zelf ook aan BB doet ben ik wel benieuwd naar zijn foto's....weet iemand of die gast ze ook ergens on-line heeft staan ?

gr rob

Big Cat zei:
Voor het overgrote deel wel. Al gaat het natuurlijk wel stukken sneller om die dingen te assimileren als iemand eens de terminologie op een rijtje zet, das waar.

Maar om ALLE factoren te begrijpen van wat een kuurtje nou precies met je doet, heb je dan geen redelijk inzicht in de biochemie nodig volgens jou, of is het voldoende alleen de terminologie ervan te begrijpen?

Tuurlijk heb je er een inzicht in nodig, maar ik denk niet dat het specifieke educatie in die richting vereist.

Terug
Naar boven