LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Cat zei:Alle twee, voor het overgrote deel weet hij duidelijk waarover hij praat.
Floyd zei:Dus, naar ik goed begrijp. Denk je er toch meer verstand van te hebben dan hij!?
Wel leuk, deze experts der chemische warfare die een discussie voeren.
Big Cat zei:Het gaat trouwens niet over wie er meer van weet, maar over wie juist is in de gegeven situatie.

Floyd zei:Zou kunnen, maar wil je ook daadwerkelijk, ik noem maar wat, met jou en die andere wizzkid gaan discuss. over de kernmaterie, dan zul je een dikke vette studie als basis moeten hebben, anders trek je dat nooit lijkt me. Of heb jij al je kennis uit het internet getrokken BigCat, lijkt me niet toch.
Maar zoals je al zei, het volgen en verdiepen is wel boeiend, weet je de basisprincipes.
Dagobert zei:Je moet gewoon een hoop afweten van biochemie, je vergaart die kennis toch niet enkel door boeken te lezen en op het internet te surfen?
Big Cat zei:Voor het overgrote deel wel. Al gaat het natuurlijk wel stukken sneller om die dingen te assimileren als iemand eens de terminologie op een rijtje zet, das waar.
patrick zei:Een van de weinigen waar Bigcat wel mee door 1 deur kan.