AndroidHealthClinic

BigGym in Enschede

Zitten er al tijden op te wachten, zaterdag mooi even een kijkje nemen :)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben vandaag binnen wezen kijken bij Biggym enschede en meteen een rondleiding van de manager gehad
en WOW echt mooi 2 aparte grote ruimtes 1 voor mainstream/sociale mensen en 1 ruimte voor echte
powerlifting/bodybuilders 2 grote powerracks op platform, heel veel drukbankjes, dumbels tot 50 kilo hufterproef, is echt een goeie gym voor de serieuze bodybuilder/krachtsporter de manager is ook een wedstrijd bodybuilder, dus die weet wel wat voor toestellen goed zijn ,heeft ook de grootste indoor crossfit ruimte van europa voor degenen die van crossfit houden. nadeel douchen kost wel 50cent per 5minuten

Biggym ik heb wat opnames gemaakt van binnen, video kwaliteit is niet al te best, is gemaakt met een spycamera:

https://youtu.be/caB9FaghTjA

Laatst bewerkt:
Ik ga er binnenkort maar eens kijken, meer mensen die er zijn geweest?

Perfecte sportschool echt alles klopt op 1 ding na, de bankdrukbankjes

Wat zijn die laag zeg, heb mijn oude gym lidmaatschap puur voor het bankdrukken nog

Hoeveel benchpresses en squatracks hebben ze?

Nier dat straks alles elke keer in gebruik is..

• Topic Starter Topic Starter
Heb kniebuigen gedaan in BigGym Enschede de power rack is goed , helaas was er geen goeie stang met center knurling.
Alle stangen in BigGym zijn van hetzelfde soort, kort en zonder center knurling stangen waren ook nog ingesmeerd met een of andere schoonmaak olie
kon de stang echt niet in positie houden tijden het squaten. om dat de stang zo kort was stootte ik bij het uithalen en terugleggen van de stang met de schijven tegen de powerrack zodat mijn balans ook meteen weg was en minder reps kon doen. Uiteindelijk heb ik toch nog wat kunnen kniebuigen door de schijven in het midden van de sleeves the houden.

http://youtu.be/L45Ed35U3b4

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Hoeveel benchpresses en squatracks hebben ze?

Nier dat straks alles elke keer in gebruik is..

in het sociale ruimte heb ik 3 flatbenches geteld en in de hardcore ruimte 2 breaker-benches

2 power racks en 1 squat rack

Lijkt fucking rustig daar :)

Gisteren bij Biggym in Groningen geweest en ben echt positief verrast.

ook een matrix rack, nog een extra squatrack. en nog een crossfit hoek waar je goed kan squatten.

dumbells tot 50kg volgens mij in 4 voud en een gedeelte zelfs 8x.
veel machines benches enzo, zelfs een GHR.

prowler enzo beschikbaar en gewichten mag je gewoon droppen.

denk dat de overigen ook zo zijn

t*fus gym imo

2x geweest nu maar tis niet echt wat, platform veel te glad schijven kut, stangen kut en benches zijn vooral kut

Nogo

Terug
Naar boven