XXL Nutrition

Bij de politie of landmacht na mijn HAVO

ontzettende trieste reacties hier zeg

doe jezelf een lol en ga niet bij het leger...je wordt tijdens de opleiding inderdaad helemaal de grond in gestompt, iedereen die zich niet laat hersenspoelen wordt er dan uitgegooid, de rest wordt op een later tijdstip als infanterist de dood in gestuurd :D En voor wie doe je het dan allemaal? Voor ome bush zijn olie of weet ik veel welke reden ze dalijk hebben om oorlog te voeren. Doe dan maar een opleiding bij de politie, draag je nog een beetje bij aan een betere samenleving

doe jezelf een lol en ga niet bij het leger...je wordt tijdens de opleiding inderdaad helemaal de grond in gestompt, iedereen die zich niet laat hersenspoelen wordt er dan uitgegooid, de rest wordt op een later tijdstip als infanterist de dood in gestuurd :D En voor wie doe je het dan allemaal? Voor ome bush zijn olie of weet ik veel welke reden ze dalijk hebben om oorlog te voeren. Doe dan maar een opleiding bij de politie, draag je nog een beetje bij aan een betere samenleving

+1 Bij de politie maak je je nuttiger dan bij het leger.:o

Is groenlinks niet wat voor jou?

Beetje respect voor de mensen die hun leven willen geven om JOU vrijheid te beschermen. Momenteel wordt onze vrijheid niet bedreigt ,maar die van de afghanen. Wij zitten daar om deze mensen net als ons een kans op een democratie te geven i.p.v een dictatuur onder de taliban.

Jij hebt zoals ik al kan lezen geen elke idee waar je het over hebt. Blijf maar zeggen "World peace is the best" maar dat is denk ik de komende 50 jaar geen optie.

• Topic Starter Topic Starter
Het is wel zo dat het allemaal om geld gaat en er geen bedreiging voor ons is.
Maar voordat ik het leger in kan, zijn die troepen al weg uit Afghanistan.

waarom niet verder naar school ?, havo is vandaag de dag toch niet meer veel toch ?

ja zit ik over te twijfelen me mentrix vroeg ook al of ik vwo wou ga doen naar mn havo maar ik weet het nog niet

liever nog een beetje naar school en daarna 45 jaar lang elke maand een stuk meer verdienen ;)

als ik vwo heb kan ik generaal worden maar dan wel brigade of zo of generaal majoor

zit jij ook bij de landmacht

ik ben aangenomen voor de KMA, ik begin 13 augustus.
Ik hoor je prten over generaal worden en meer geld verdienen? Dan ziet je sowieso fout als je zo denkt, en daar prikken ze meteen doorheen.
Redenen waarom ik voor de KMA heb gekozen zijn er genoeg. De uitdaging, vriendschapvorming, discipline, leiding leren geven etc. Generaal is leuk, maar dat ben je nooit voor je 50e.

Laatst bewerkt:
als ik vwo heb kan ik generaal worden maar dan wel brigade of zo of generaal majoor

Zei jij niet in een ander topic dat je lid was van één van die nazi liefhebbende padvindersbewegingen? Zou er dan wel rekening mee houden dat je dat grondig stil moet gaan houden wil je ooit een leidinggevende functie krijgen in het leger..

Wahah natuurlijk niet, ik ben 16 en ik ben geen eens een nazi. Ik wou de reacties van de jullie zien.

Maar brigade generaal kan je zeker wel worden voor je 50e en ik doe het natuurlijk niet alleen voor het geld. Ik heb al jaren lang interesse in de landmacht. Als ik Havo of Vwo heb ga ik natuurlijk niet als soldaat werken.

Wahah natuurlijk niet, ik ben 16 en ik ben geen eens een nazi. Ik wou de reacties van de jullie zien.

Maar brigade generaal kan je zeker wel worden voor je 50e en ik doe het natuurlijk niet alleen voor het geld. Ik heb al jaren lang interesse in de landmacht. Als ik Havo of Vwo heb ga ik natuurlijk niet als soldaat werken.
van wat je tot nu toe hebt geschreven, ben ik totaal niet onder de indruk.
ik zou als ik jou was de open dagen afgaan, van zowel KMA als kazernes, en je verdiepen mocht je ooit zover komen dat je op gesprek mag.

Zoals je leest heeft ieder zijn mening.. ga voor je eigen gevoel!

Om er nog een mening bij te geven, ik zou voor de politie gaan. Voor agent volg je een opleiding van 3 jaar, let op. werkend leren, dus met op en af periodes. Het is dus niet zo dat je 3 jaar op school zit te hangen wat ik uit eerdere posts van kan halen.

Tijdens je opleiding kan je de ME erbij doen, na het afronden kan je alle kanten op! zoals bv. het AT of DKDB?

Daarnaast is en blijft je politie diploma altijd geld waard.

Suc6 ermee!

Laatst bewerkt:
Zoals je leest heeft ieder zijn mening.. ga voor je eigen gevoel!

Om er nog een mening bij te geven, ik zou voor de politie gaan. Voor agent volg je een opleiding van 3 jaar, let op. werkend leren, dus met op en af periodes. Het is dus niet zo dat je 3 jaar op school zit te hangen wat ik uit eerderde posts van kan halen.

Tijdens je opleiding kan je de ME erbij doen, na het afronden kan je alle kanten op! zoals bv. het AT of DKDB?

Daarnaast is en blijft je politie diploma altijd geld waard.

Suc6 ermee!
Idem voor defensie.

als ik jou was zou ik niet de officiers opleiding doen maar eerst gewoon van onder naar boven werken waarom alles zo snel dit heeft temaken met respect enzovoort maar weet je ook al welke fuctie je bij de landmacht wil vervullen dan en bij het at van de politie kom je niet zomaar bij heeft ook met je leeftijd en werk ervaring temaken in ieder geval sterkte met je keuze maken man

al die linkse dingen wat hier gezegd worden moet je niks van aan trekken man defensie is een heel mooi bedrijf en wat ook een voor deel van dat "hersenspoelen" is dat je een heel erg mooie basis voor de rest van je leven hebt je word er een nog hardere werker van gemaakt het voordeel van de marine tegen over de landmacht is dat ze daar dacht ik daar meer basis salaris krijgen als bij de landmacht he maar ga gewoon ff kijken wat een mooie functie voor je zou zijn

Terug
Naar boven