El Toro Rosso
Cool Novice
- Waardering
- 0
Dank je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En voor wie doe je het dan allemaal? Voor ome bush zijn olie of weet ik veel welke reden ze dalijk hebben om oorlog te voeren. Doe dan maar een opleiding bij de politie, draag je nog een beetje bij aan een betere samenlevingdoe jezelf een lol en ga niet bij het leger...je wordt tijdens de opleiding inderdaad helemaal de grond in gestompt, iedereen die zich niet laat hersenspoelen wordt er dan uitgegooid, de rest wordt op een later tijdstip als infanterist de dood in gestuurdEn voor wie doe je het dan allemaal? Voor ome bush zijn olie of weet ik veel welke reden ze dalijk hebben om oorlog te voeren. Doe dan maar een opleiding bij de politie, draag je nog een beetje bij aan een betere samenleving

doe jezelf een lol en ga niet bij het leger...je wordt tijdens de opleiding inderdaad helemaal de grond in gestompt, iedereen die zich niet laat hersenspoelen wordt er dan uitgegooid, de rest wordt op een later tijdstip als infanterist de dood in gestuurdEn voor wie doe je het dan allemaal? Voor ome bush zijn olie of weet ik veel welke reden ze dalijk hebben om oorlog te voeren. Doe dan maar een opleiding bij de politie, draag je nog een beetje bij aan een betere samenleving
als ik vwo heb kan ik generaal worden maar dan wel brigade of zo of generaal majoor
als ik vwo heb kan ik generaal worden maar dan wel brigade of zo of generaal majoor
van wat je tot nu toe hebt geschreven, ben ik totaal niet onder de indruk.Wahah natuurlijk niet, ik ben 16 en ik ben geen eens een nazi. Ik wou de reacties van de jullie zien.
Maar brigade generaal kan je zeker wel worden voor je 50e en ik doe het natuurlijk niet alleen voor het geld. Ik heb al jaren lang interesse in de landmacht. Als ik Havo of Vwo heb ga ik natuurlijk niet als soldaat werken.
Idem voor defensie.Zoals je leest heeft ieder zijn mening.. ga voor je eigen gevoel!
Om er nog een mening bij te geven, ik zou voor de politie gaan. Voor agent volg je een opleiding van 3 jaar, let op. werkend leren, dus met op en af periodes. Het is dus niet zo dat je 3 jaar op school zit te hangen wat ik uit eerderde posts van kan halen.
Tijdens je opleiding kan je de ME erbij doen, na het afronden kan je alle kanten op! zoals bv. het AT of DKDB?
Daarnaast is en blijft je politie diploma altijd geld waard.
Suc6 ermee!