AndroidHealthClinic

Bij de politie of landmacht na mijn HAVO

andymacnab? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn hotmal doet het helaas al weken niet maar misschien dat je hier nog komt kijken.
Wat ik graag wou weten was of ik bij de infanterie kan als ik over de 1,90 ben want op de site staat van niet maar hier zeggen mensen weer vanwel en heb al mailtjes gestuurd maar krijg niks te horen. En wat ik ook wel wou weten is wat moet ik doen als ik eruit moet. Sergeanten en soldaten moeten vaak het leger verlaten na hun
30e toch en die hebben dan niks om op terug te vallen. Maar is dit is ook zo voor de officieren dat als je ouder wordt weg moet tenzij je echt een topofficier bent. Of als je gewoon zelfs iets anders wilt doen en je hebt alleen diploma van de landmacht, kan je dan wel ergen trecht? Dit was wat ik eigenlijk graag wou weten,

Grt

Jij in het leger of politie ? Wanneer zij het horen dat je iedereen neerknalt met je klikklak word je zeker toegelaten :P

Het is ook een volstrekt kansloos project van "Jordaan".

hou je commetaar hier voor je, doe dat maar lekker in het allerlei gedeelte

:nowai: Bekijk het ff lekker.

niks bekijk het ff ik snap niet wat je in dit topic doet, en ga dan niet met je platte bek commetaar geven

nou en

niks bekijk het ff ik snap niet wat je in dit topic doet, en ga dan niet met je platte bek commetaar geven

Ik geef commentaar als ik dat wil. Jij hebt niets te eisen. Als het je niet bevalt dan ga je maar lekker weg. Alsof jij met de meest intelligente replies komt in andere topics. Ik zeg gewoon hoe ik erover denk

Je zal geen schijn van kans maken bij de politie of bij defensie omdat heel je instelling verrot is. De psychologische testen en gesprekken zullen dat wel uitwijzen. Je kan altijd nog gaan werken bij de plantsoenendienst. Kan je met je collega's de hele dag praten over klikklakken. Het enige verschil is dat zij er waarschijnlijk al eentje irl gebruikt hebben, spannend he?

Ik voorzie een grote toekomst als straatwacht.

Wat een haat weer in dit topic.

lol ik lach me rot om je pat, als ik vmbo had zat ik nu al bij de landmacht, denken dat iemand psychisch is omdat diegene op een forum onzin post, dat noem ik pas triest. Jij bent waarschijnlijk laag geschoold

Terug
Naar boven