MuscleMeat

Bij welk vetpercentage beginnen jullie met cutten?

Peiling Peiling Bij welk vetpercentage beginnen jullie met cutten?

• Totaal stemmers
    144
Poll? :)
Weet nog niet, nog niet echt hoog gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
gecut met bf ver boven de 20:)

Ik hoop nooit meer boven de 20% uit te komen... voel me zo een stuk beter.

ik cut niet. heb niet stats om over te zwetsen, 12,5 kilo gegroeid in 4 jaar dus voorlopig nog maar even aan het doorbulken.

16%.dan gaan cutten tot 10% of 12%.

16% ofzo, hoef niet zo'n fatso powerlifter te worden!!! :windup:

Had al gedacht dat de 15-16 procent de populairste optie zou worden, haha.

Alles voor de bLoKjuhz?

19/20 %
15% is ong NORMAAL voor mij

Ik ga cutten als ik de op 100 kg zit, ik verwacht dat ik dan zo rond de 16% zit. Waarom 100? om dat dat een mooi rond getal is en omdat ik verwacht dat ik tevreden ben met de spiermassa die ik dan heb (om na de cut alleen nog maar op kracht te focussen).

Ik ga cutten als ik de op 100 kg zit, ik verwacht dat ik dan zo rond de 16% zit. Waarom 100? om dat dat een mooi rond getal is en omdat ik verwacht dat ik tevreden ben met de spiermassa die ik dan heb (om na de cut alleen nog maar op kracht te focussen).

De 100kg is ook mijn doel na de cut, eerst terug naar een procentje of 13/14. Wil wel clean gaan bulken in plaats van hoe ik het de vorige keer deed.

17 a 18 % ongeveer, heb nooit echt ambitie gehad om kurkdroog te staan, ben al blij op het einde van een cut met 14 - 15%

Ik cut nooit, probeer altijd te cleanbulken en ga toch 100% voor massa en eigenlijk niet voor definitie/rippedheid.

Alleen krijg ik nu wel een beetje zwembandjes, dat is wat minder :(

Zit nu op 11% geloof ik en erger me er al aan als ik zit dat ik paar rollen zie, ook beginnen de zwembandjes de touwtjes in handen te nemen. Drom zou ik nooit verdergaan dan 15 %, want volgens mij word ik gek als ik geen six-pack meer zie.

zodra ik weer bij de 30 zit zal ik er sowieso een cut in moeten gooien maar voorlopig zie ik het nut er niet van in (train op kracht, niet op massa)

Zit nu op 11% geloof ik en erger me er al aan als ik zit dat ik paar rollen zie, ook beginnen de zwembandjes de touwtjes in handen te nemen. Drom zou ik nooit verdergaan dan 15 %, want volgens mij word ik gek als ik geen six-pack meer zie.

Je bent niet de enige... ;)

Ik laat het niet hoger oplopen dan 13-14 ongeveer. Daarboven voel ik me echt een vieze vetz*k.

Het staat me gewoon niet, krijg een dikke kop, breed middel. Veel opmerkingen erover ;) Voel me er echt niet fijn bij. Ben nu net 1,5 week aan het cutten en vind het veel flexer, ookal moet ik weer wat kracht inleveren :)

Ik ga gelijk niet meer cutten, eerst verder massa bouwen. Als het te ver oploopt dan zorg ik ervoor dat ik nog steeds boven onderhoud eet en dan pas ik mijn schema wat aan. Vooral het aantal carbs en dan gooi ik er eens een paar lage dagen tegenaan (nog steeds boven onderhoud) en wat cardio.

Terug
Naar boven