MuscleMeat

Bij welk vetpercentage beginnen jullie met cutten?

Peiling Peiling Bij welk vetpercentage beginnen jullie met cutten?

• Totaal stemmers
    144
  • Topic Starter Topic Starter
Bij een buikomtrek van >80cm

Vanaf 16% ga ik vanaf nu cutten.

Vorige keer uitgeschoten tot 19%, maar dat ging me toch ff te ver. Cutten duurt dan ook zo lang :(

Anders, namelijk als de spiegel het mij verteld.

Ik heb nooit gecut, hoewel t bij mij wel welkom zou zijn :p

als ik met leuter niet meer zie met plassen

Nooit gecut, als ik bij de 15 procent ben ga ik cutten, trug tot 10 procent, wil niet te diep gaan, geen zin in lusteloosheid enz.. enz..

Anders, ben namelijk uit gegaan van de weegschaal, spiegel en mijn kleren zaten allemaal een paar tandjes strakker, nu is dit weer rechtgezet.

Cutten is een heel ruim begrip, maar als ik boven de 17% kom, pas ik me wel aan zodat ik snel weer op +-15% zit

• Topic Starter Topic Starter
Cutten is een heel ruim begrip, maar als ik boven de 17% kom, pas ik me wel aan zodat ik snel weer op +-15% zit

Jep, ik wil volgende keer ook bij de 16 á 17 procent weer beginnen. Gewoon er gezond uit blijven zien moet mijn doel worden, verder vooral trainen op kracht.

Ik blijf rond de 10-11% hangen, wat ik ook doe ( Bulken dus.. heb zelfs een paar maanden de 5000kcal/dag aangetikt ) dus cutten hoef ik niet.

ik had toen 15 maar nu 26 denk dat alleen nog clenbutrol helpt

Ik cut niet, ik eet gewoon (zo veel mogelijk) clean.

Is het dan niet verrekte moeilijk om gains te maken?

Ja da is best moeilijk maar je moet ook weten dat eens je die beginner gains hebt gemaakt je niet zo snel meer zal bijkomen in spiermassa. Het gaat misschien wel trager maar als ik nu op een rustige manier 2 kg op een jaar droog erbij kan doen zal ik zelf al blij zijn. Kwa voeding doe je gewoon een een mengeling van high en low carb dagen. Je zorgt er dan ook altijd voor dat het merendeel van je carbs na of al voor de training worden gegeten.

Ik merk ook wel dat je zo meer ervaring krijgt in waar je lichaam goed op reageert. Binnekort stop ik met de roacutane kuur en ga ik wat experimenteren met vasten. 1 of 2 dagen per week 24 uur vasten en dan de rest van de week iets boven onderhoud eten.

Ook is het natuurlijk gewoon leuk dat je heel het jaar door echt goed droog staat.

ksta nu op 19% dus moet dringend cutten!

ik ben dan ook op enkele maanden tijd 10kg bijgekomen door goed te eten, dus nu is werk van maken om in de echte zomer er goed uit te zien.

Terug
Naar boven