XXL Nutrition

Bijna vakantieklaar :)

11 jaar onafgebroken trainen, met een leeftijd van 24...13 jaar begonnen :D
Knap hoor ;)
Ziet er goed uit beide!
succes met het verder afdrogen..

Greetz Junior

Knap werk, ziet er zeeeeer goed uit, alleen lijken jullie de dertig al gepasseerd inplaats van 24 en 25 jaar:D ! Wat de "spulletjes" allemaal niet teweeg brengen;) . Zijn wedstrijden jullie bedoeling?

Je doet zeker niks voor je maatje onder qua massa. Beetje droger issie wel.
Maar allebei meer dan vakantieklaar.
Neuk ze ;)

Ziet er knap uit kerels. Waar gaan jullie heen?

Huge mofo's!

Wat zijn jullie overige stats op de grote 2 ? Squat & DL ?

breed man, zeker een streven voor mij!

heb je wat kracht stats?

• Topic Starter Topic Starter
Red devil zei:
Huge mofo's!

Wat zijn jullie overige stats op de grote 2 ? Squat & DL ?

van hem 8x 260
van mij 4x 200, hoewel er meer inzit

deadlift doen we niet, bent over rowing gebeurt wel met 120 kilo iig

we gaan overigens naar kos, griekenland

lekker huge alle 2 zo moet dat zijn ::D

The big bad gangsters:D zeer imposant.

AlexT zei:
breed man, zeker een streven voor mij!

heb je wat kracht stats?

oh ja dat is wel leuk:
banken setjes met 170 kilo
schuin top 8je met 140
achterkant sholder press setjes 120 kilo
dumbbellpress 50/60 kilo
squat zie bovenstaand

de rest is eigenlijk niet zo interessant, toch?

trainingsmaat zit vrijwel op hetzelfde niveau, alleen hij doet shrugs met 310 kilo en squat nog es met 260

Hoe diep gaat de SQ?:D

Roy zei:
Knap werk, ziet er zeeeeer goed uit, alleen lijken jullie de dertig al gepasseerd inplaats van 24 en 25 jaar:D ! Wat de "spulletjes" allemaal niet teweeg brengen;) . Zijn wedstrijden jullie bedoeling?

ja dat is wel de bedoeling mn trainingsmaat zal in november opgaan in gorinchem (c wedstrijd) en ik weet niet wat mn begeleidster voor mij in petto heeft..
hoop zelf op eind dit jaar of begin volgend jaar

Mugje zei:

pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn, dit is puur suggestief maar als je het echt wilt weten, die squat gaat gewoon onder de 90 graden powerliftstyle hoor..
en als je niet diep genoeg gaat gaat onze begeleidster gewoon aan je hangen dus geloof me nou maar de squat is diep zat

dopa zei:
van hem 8x 260
van mij 4x 200, hoewel er meer inzit

deadlift doen we niet, bent over rowing gebeurt wel met 120 kilo iig

we gaan overigens naar kos, griekenland

Dat zijn de gewichten! Maar waarom geen deadlift?

dopa zei:
pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn, dit is puur suggestief maar als je het echt wilt weten, die squat gaat gewoon onder de 90 graden powerliftstyle hoor..
en als je niet diep genoeg gaat gaat onze begeleidster gewoon aan je hangen dus geloof me nou maar de squat is diep zat
nee ik zoek echt niet naar negatieve puntjes en vind het knap dat jullie zo'n goeie fysiek en krachtprestatie's neerzetten!:thumbs:

dopa zei:

Geloof me, dat gebeurd echt niet. Ik persoonlijk vind het altijd gewoon tof om te weten wat de stats van flinke buffels te weten. En anderen ook.

Terug
Naar boven