Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Red devil zei:Huge mofo's!
Wat zijn jullie overige stats op de grote 2 ? Squat & DL ?
AlexT zei:breed man, zeker een streven voor mij!
heb je wat kracht stats?
Roy zei:Knap werk, ziet er zeeeeer goed uit, alleen lijken jullie de dertig al gepasseerd inplaats van 24 en 25 jaar! Wat de "spulletjes" allemaal niet teweeg brengen
. Zijn wedstrijden jullie bedoeling?
Mugje zei:
dopa zei:van hem 8x 260
van mij 4x 200, hoewel er meer inzit
deadlift doen we niet, bent over rowing gebeurt wel met 120 kilo iig
we gaan overigens naar kos, griekenland
nee ik zoek echt niet naar negatieve puntjes en vind het knap dat jullie zo'n goeie fysiek en krachtprestatie's neerzetten!dopa zei:pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn, dit is puur suggestief maar als je het echt wilt weten, die squat gaat gewoon onder de 90 graden powerliftstyle hoor..
en als je niet diep genoeg gaat gaat onze begeleidster gewoon aan je hangen dus geloof me nou maar de squat is diep zat
dopa zei:pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn, dit is puur suggestief maar als je het echt wilt weten, die squat gaat gewoon onder de 90 graden powerliftstyle hoor..
en als je niet diep genoeg gaat gaat onze begeleidster gewoon aan je hangen dus geloof me nou maar de squat is diep zat