AndroidHealthClinic

Bijna vakantieklaar :)

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
Dat zijn de gewichten! Maar waarom geen deadlift?

hmm dat is een goeie, zeker een bikkeloefening maar als ik voor mijzelf mag spreken denk ik dat je als bodybuilder zat alternatieve en beter isolerende oefeningen hebt voor een mooie rug dan het deadliften..
bovendien is het op en afbouwen ook tijdrovend :D

als powerlifter is het natuurlijk een ander verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
Mugje zei:
nee ik zoek echt niet naar negatieve puntjes en vind het knap dat jullie zo'n goeie fysiek en krachtprestatie's neerzetten!:thumbs:

ok man, dan heb ik het verkeerd gelezen..
maar als je al dagelijks te maken hebt met schuine ogen en vooroordelen wat deels voortkomt uit jaloezie ben ik altijd erg sceptisch als mensen "kritische" vragen stellen

begrijp mij niet verkeerd, input blijft welkom want zonder inpunt weet ik niet waar ik nog verder aan moet werken :)

laten we het maar zo stellen: het is een dunne lijn tussen iemand iets gunnen en misgunnen :p

dopa zei:
ok man, dan heb ik het verkeerd gelezen..
maar als je al dagelijks te maken hebt met schuine ogen en vooroordelen wat deels voortkomt uit jaloezie ben ik altijd erg sceptisch als mensen "kritische" vragen stellen

begrijp mij niet verkeerd, input blijft welkom want zonder inpunt weet ik niet waar ik nog verder aan moet werken :)

laten we het maar zo stellen: het is een dunne lijn tussen iemand iets gunnen en misgunnen :p

Nou, jaloers ben ik wel :p Give me those arms :D

dopa zei:
pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn, dit is puur suggestief maar als je het echt wilt weten, die squat gaat gewoon onder de 90 graden powerliftstyle hoor..
en als je niet diep genoeg gaat gaat onze begeleidster gewoon aan je hangen dus geloof me nou maar de squat is diep zat

Volgens mij zijn ze onder de indruk (ik toch) want damn,jullie zijn huge!:eek:

ja bro, kritiek mag toch ook he ;)
daar gaat dit om

positieve en negatieve kritiek, zolang die onderbouwd zijn ;)

dopa zei:
hmm dat is een goeie, zeker een bikkeloefening maar als ik voor mijzelf mag spreken denk ik dat je als bodybuilder zat alternatieve en beter isolerende oefeningen hebt voor een mooie rug dan het deadliften..
bovendien is het op en afbouwen ook tijdrovend :D

als powerlifter is het natuurlijk een ander verhaal.

Damn jullie zijn allebei huge :thumbs:

Maar om toch op het bovenste te reageren. Ik vind dat jouw onderkant rug toch nog beter kan. Denk dat als je vaker gedeadlift zou hebben je rug er nog beter uit zou zien.

Voor de rest: Give me those shoulders and arms :D

Ik post niet vaak maar dat is de moeite waard: fanatastisch gewoon!
Nog een lange weg te gaan vr mij :)

Zeker zomerklaar maat! :D

Hehe, best wel grappig...

ALs hier een middelmatige kerel zegt van "ik deadlift niet" dan wordt ie nagenoeg onmiddellijk gebashed en voor beachboy/breezah uitgescholden, en als dan een paar huge kerels hetzelfde zeggen blijft het stil :-)

Toppie van jullie hoor, zelf mars post niks!

GE-WEL-DIG !! !!, echt op ziet er echt goed uit ;), ben ook benieuwd naar je benen, misschien dat we daar nog wat tezien van krijgen :D

Looking good, very good!

Have fun op Kos :thumbs:

daxie zei:
Hehe, best wel grappig...

ALs hier een middelmatige kerel zegt van "ik deadlift niet" dan wordt ie nagenoeg onmiddellijk gebashed en voor beachboy/breezah uitgescholden, en als dan een paar huge kerels hetzelfde zeggen blijft het stil :-)

Toppie van jullie hoor, zelf mars post niks!
breezahs :p

:thumbup: keigaaf!!!

Dikke massabeesten :)

maar hoe zit het met de beentjes?

Er zijn ook filmpies beschikbaar van deze jongens! De meeste van jullie weten de site wel te vinden! enjoy!

what the hell??^^^ geef die site dan !!!

ontopic: ik vind echt niet dat dopa er ouder ziet dan 25, Roy!
ja lichaam wel natuurlijk, maar gezicht niet he

die andere schat ik best wel rond de 30

Bruut, bruut groot hoor.
Nice

Terug
Naar boven