the better dayz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daxie zei:Hehe, best wel grappig...
ALs hier een middelmatige kerel zegt van "ik deadlift niet" dan wordt ie nagenoeg onmiddellijk gebashed en voor beachboy/breezah uitgescholden, en als dan een paar huge kerels hetzelfde zeggen blijft het stil :-)
Toppie van jullie hoor, zelf mars post niks!
gwizzard zei:Er zijn ook filmpies beschikbaar van deze jongens! De meeste van jullie weten de site wel te vinden! enjoy!
willlem zei:what the hell??^^^ geef die site dan !!!
ontopic: ik vind echt niet dat dopa er ouder ziet dan 25, Roy!
ja lichaam wel natuurlijk, maar gezicht niet he
die andere schat ik best wel rond de 30

dopa zei:hier zijn wat (on)zin filmpjes te vinden ..
[Link niet meer beschikbaar]

AlexT zei:hey! een van die bankdruk filmpjes heb je hier wel eens gepost, toen werd je spotter door iedereen in het topic uitgelachen weet ik nog![]()

dopa zei:hehe grappig maar zo zie je dat deadlift niet per se nodig is om een rug te bouwen, dat het mij meer definitie onderin zou geven kan ik mij wel in vinden..

dopa zei:hier zijn wat (on)zin filmpjes te vinden ..
[Link niet meer beschikbaar]
daxie zei:Hehe, best wel grappig...
ALs hier een middelmatige kerel zegt van "ik deadlift niet" dan wordt ie nagenoeg onmiddellijk gebashed en voor beachboy/breezah uitgescholden, en als dan een paar huge kerels hetzelfde zeggen blijft het stil :-)
Toppie van jullie hoor, zelf mars post niks!
ik zit louter en alleen op dit board om mensen tot de grond toe af te branden. Dat is mijn manier om m'n gevoel van eigenwaarde te vergroten.dopa zei:pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn

AlexT zei:hey! een van die bankdruk filmpjes heb je hier wel eens gepost, toen werd je spotter door iedereen in het topic uitgelachen weet ik nog![]()

gwizzard zei:Lul niet, toen ik ff liet zien wat ik met me chips kuurtje had neergezet, hield iedereen wel ff ze mond.
En dopa en mikel (de 2 gaten van de foto) weten wel beter! Ze zijn jaloers op mijn proporties! En weten dat ze in Kos in mijn schaduw staan![]()