XXL Nutrition

Bijna vakantieklaar :)

Ja, is idd al eens de moeite...
En zo kan je zien, dat je met de juiste inzet (en nodige hulpmiddeltjes:p) heel ver komt...11 jaar is very long;) (voor iemand van 24;))

• Topic Starter Topic Starter
daxie zei:
Hehe, best wel grappig...

ALs hier een middelmatige kerel zegt van "ik deadlift niet" dan wordt ie nagenoeg onmiddellijk gebashed en voor beachboy/breezah uitgescholden, en als dan een paar huge kerels hetzelfde zeggen blijft het stil :-)

Toppie van jullie hoor, zelf mars post niks!

hehe grappig maar zo zie je dat deadlift niet per se nodig is om een rug te bouwen, dat het mij meer definitie onderin zou geven kan ik mij wel in vinden..

Animals !!

willlem zei:
what the hell??^^^ geef die site dan !!!

ontopic: ik vind echt niet dat dopa er ouder ziet dan 25, Roy!
ja lichaam wel natuurlijk, maar gezicht niet he

die andere schat ik best wel rond de 30

24:mad: :D

hier zijn wat (on)zin filmpjes te vinden ..

[Link niet meer beschikbaar]

dopa zei:
hier zijn wat (on)zin filmpjes te vinden ..

[Link niet meer beschikbaar]

hey! een van die bankdruk filmpjes heb je hier wel eens gepost, toen werd je spotter door iedereen in het topic uitgelachen weet ik nog:D

dopa zei:
hehe grappig maar zo zie je dat deadlift niet per se nodig is om een rug te bouwen, dat het mij meer definitie onderin zou geven kan ik mij wel in vinden..

IMO is de deadlift de beste massabouwer voor (de hele) rug, samen met chins en rows. Zonder DL ben je heus wel in staat om een goede (onder)rug te bouwen, maar wat voor rug hadden jullie wel niet moeten hebben als de DL erin zat ;) :D

Ik kan dat beamen, iedereen (waaronder ikzelf) die is begonnen met deadliften is over t algemeen (vooral in de rug/hams) flink gegroeid in massa

Ziet er heel goed uit man!

Ga zeker zo door, want wat je doet, doe je goed :D

Niks mis mee!

daxie zei:
Hehe, best wel grappig...

ALs hier een middelmatige kerel zegt van "ik deadlift niet" dan wordt ie nagenoeg onmiddellijk gebashed en voor beachboy/breezah uitgescholden, en als dan een paar huge kerels hetzelfde zeggen blijft het stil :-)

Toppie van jullie hoor, zelf mars post niks!

inderdaad goed opgemerkt!

@ topic-starter; brute massa jij en die maat van jou!!!

en hij blijft lachen dat filmpje van jou en die spotter in die hawai-zwembroek!

Laatst bewerkt:
dopa zei:
pff ik ehb het idee dat mensen hier zoeken naar puntjes om negatief te zijn
ik zit louter en alleen op dit board om mensen tot de grond toe af te branden. Dat is mijn manier om m'n gevoel van eigenwaarde te vergroten.

Qua fysiek kan ik helaas niks te zeiken vinden :D
Jullie zijn 100% vakantieklaar, en als je nog even zo doorgaat ook podiumklaar.:thumbup:

Succes met patsen aan het strand ;)

het schijnt trouwens dat de deadlift een goede massabouwer is, probeer het eens. Niet dat het aan massa ontbreekt bij jullie 2, maar toch, wie weet zorgt een oefening als de deadlift wel voor een paar kg vvm extra. :)

AlexT zei:
hey! een van die bankdruk filmpjes heb je hier wel eens gepost, toen werd je spotter door iedereen in het topic uitgelachen weet ik nog:D

Lul niet, toen ik ff liet zien wat ik met me chips kuurtje had neergezet, hield iedereen wel ff ze mond.
En dopa en mikel (de 2 gaten van de foto) weten wel beter! Ze zijn jaloers op mijn proporties! En weten dat ze in Kos in mijn schaduw staan :D

gwizzard zei:
Lul niet, toen ik ff liet zien wat ik met me chips kuurtje had neergezet, hield iedereen wel ff ze mond.
En dopa en mikel (de 2 gaten van de foto) weten wel beter! Ze zijn jaloers op mijn proporties! En weten dat ze in Kos in mijn schaduw staan :D

was jij die surfdude?

je werd zeker wel goed uitgelachen ja.

maargoed **** it, iedereen moet zelf weten hoe ie erbij loopt, als er maar hardcore getraind wordt, en dat zit wel goed bij jullie volgens mij ;)

Damn, zeer mooie massa! Top!

zien er allebei goed uit!

trainingsmaat heeft een fysiek die ik ook wens te hebben over een aantal jaar.. en dan nog wat groter worden en een wedstrijd draaien..

Terug
Naar boven