Fitness Seller

bijwerking??? deca / sus

X-smal

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
zit nu in de 2de week van een kuurtje met oa

Week 01 – 11 Sustanon 750mg
Week 01 - 11 Deca 600mg

maar ondervind regelmatig tijdens de gebruikelijke "zweetaanvallen" (dankjewel HCL Sustanon) enorm vervelende bijwerkingen, namelijk dat het precies voelt alsof er met 10-tallen naalden tegelijk in m'n lijf geprikt wordt. heb op het internet een beetje rondgeneusd en ontdekt dat dit zou kunnen komen door een soort van "allergische reactie" op deca of sustanon.

iemand ervaring mee? remedie?

alvast dank

Laatst bewerkt:
Heb ik ook al last van bij dianabol, dus lijkt me sterk dat het met een allegische reactie te maken heeft.

Sja roids hebben ook invloed op de huid (acne...), ik geloof dat de porien verder open gaan staan en je gaat ook meer zweten. Vandaar die prikaanvallen waar ik soms weken na m'n kuur nog steeds last van heb :)

Ik had er ook last van maar niet altijd, is wel vervelend maar voor de rest zou ik me er geen zorgen over maken. En als je enkele weken bezig bent zou het normaal moeten verdwijnen... (was bij mij toch het geval)

Gr.

Ik heb voortdurend last van zweetaanvallen en
s'nachts wordt ik steeds wakker met slapende handen.

Maar voor de rest is de combinatie deca - sustanon gewoon :thumbs:

muscleboy zei:

Gna,Gna..Slapende handen praat me er niet over wordt er onderhand gek van.
Wordt wakker en soms lijkt of ik een klauw heb die van king kong is geweest........

Maar toch blijft het mijn bulkkuur n°1

Ik ken het en heb het ook.. vaak als ik er ook clenbuterol bij heb.

Zelf heb ik ook een gevoelige en snel droge huid.. bij mij is het oa daar de oorzaak van.

muscleboy zei:

Ik heb ook veel last van slapende handen...zou dat dan echt door het kuren komen??

grtz

Hier hetzelfde...........in z'n algemeenheid: slapende ledematen
En dat al bij doseringen van 250 test/200 deca

Hehe dat ken ik ook,
Vooral mijn handen, K*t gevoel
Iemand die het precies hoe dat komt?

Krijg nou de pl**ris...

Die slapende handen... dat heb ik ook!?

ik zit aan de iranese testo en norma deca...

Waar zou 't door komen???

Klinkt raar maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat komt door een verdikking in je bloed door het toevoegen van minimaal 2 ml olie o.i.d.? Hoe hoger de ML doseringen, hoe meer dit van toepassing is denk ik?

Daar komt bij dat sommigen vast ook een geweldige pomp krijgen tijdens de rtraining waardoor bloedvaten gaan uitzetten en zich vlak onder het huidoppervlakte bevinden waardoor je jeuk kunt krijgen!?

Ik heb zelf namelijk IN EEN KUUR met trainen vaak ROOIE armen en giga jeuk? meer mensen?

Die Lange zei:
Klinkt raar maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat komt door een verdikking in je bloed door het toevoegen van minimaal 2 ml olie o.i.d.?

Spuit jij je stuff in je aders mss?? :eek: of begrijp ik je verkeerd???

..

ja... je spuit toch altijd in aders? bij voorkeur die in het midden van je been...

:grumble:

• Topic Starter Topic Starter
ja die giga jeuk om zot van te worden, daar had ik het dus over
slapende handen, geen problemen mee......

Is een standaard bijwerking.Ik werd er helemaal gek van.3 tot 4x per nacht wakker met een slapende arm.Gaat vanzelf weer weg. Ging bij mij een week na mijn kuur weg.

Terug
Naar boven