BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Lid geworden
- 14 apr 2018
- Waarderingsscore
- 1.128
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
- Topic Starter Topic Starter
Zeker opgelucht! Ik moet zeggen dat ik er stiekem wel vanuit ging dat alles oké zou zijn. Wellicht mijn naïviteit/kop in het zand, maar desalniettemin slaakte ik wel een zucht van opluchting ten tijde van de uitslag.Goed nieuws!Opgelucht?
Ik heb niet je hele log gevolgd, maar heb je nog kuurplannen en (wedstrijd)ambities?
Geen wedstrijdambities ten aanzien van BB. Ik moet zeggen dat ik het er ook niet bij zou kunnen hebben qua tijd. Voor nu houd ik het recreatief

Wel kuurplannen. Ik wil nog tot half december op 120mg testosteron enanthaat cruisen, dan heb ik een week of 16-18 gecruised. Voordat ik ga blasten zal ik overigens weer een bloedtest uit laten voeren. Blast zal waarschijnlijk 750mg testosteron enanthaat worden. Misschien dat ik na 6 weken dit nog ophoog naar 900mg. Ik zal in ieder geval niet langer dan 12 weken blasten.
Zijn er specifieke meetmethodes die je zou verwachten? Ik kan even zoeken of navragen bij de dienstdoende arts.Prima wanddiktes. Weet niet welke metingen ze hebben gebruikt om de systolische functie van de ventrikels te bepalen, maar ook goed dat deze normaal is bevonden natuurlijk.