XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

Users who are viewing this thread

OP
BankingForVials

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Goed nieuws! :thumbup: Opgelucht?
Ik heb niet je hele log gevolgd, maar heb je nog kuurplannen en (wedstrijd)ambities?
Zeker opgelucht! Ik moet zeggen dat ik er stiekem wel vanuit ging dat alles oké zou zijn. Wellicht mijn naïviteit/kop in het zand, maar desalniettemin slaakte ik wel een zucht van opluchting ten tijde van de uitslag.
Geen wedstrijdambities ten aanzien van BB. Ik moet zeggen dat ik het er ook niet bij zou kunnen hebben qua tijd. Voor nu houd ik het recreatief:).
Wel kuurplannen. Ik wil nog tot half december op 120mg testosteron enanthaat cruisen, dan heb ik een week of 16-18 gecruised. Voordat ik ga blasten zal ik overigens weer een bloedtest uit laten voeren. Blast zal waarschijnlijk 750mg testosteron enanthaat worden. Misschien dat ik na 6 weken dit nog ophoog naar 900mg. Ik zal in ieder geval niet langer dan 12 weken blasten.

Prima wanddiktes. Weet niet welke metingen ze hebben gebruikt om de systolische functie van de ventrikels te bepalen, maar ook goed dat deze normaal is bevonden natuurlijk.
Zijn er specifieke meetmethodes die je zou verwachten? Ik kan even zoeken of navragen bij de dienstdoende arts.

• Like
Waarderingen: BB_

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Zijn er specifieke meetmethodes die je zou verwachten? Ik kan even zoeken of navragen bij de dienstdoende arts.
Ze gebruiken daar bepaalde parameters voor en sommige vereisen inderdaad weer bepaalde echocardiografische methoden. Een 'simpele' parameter is bijvoorbeeld de ejectiefractie.

Interessant had ook geweest als de diastolische functie was bepaald, deze wijkt meestal af bij (chronische) AAS-gebruikers. Systolische functie zie je meestal pas afwijkingen bij de wat 'gevoeligere' methoden (strainanalyse bijvoorbeeld).

OP
BankingForVials

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Ze gebruiken daar bepaalde parameters voor en sommige vereisen inderdaad weer bepaalde echocardiografische methoden. Een 'simpele' parameter is bijvoorbeeld de ejectiefractie.

Interessant had ook geweest als de diastolische functie was bepaald, deze wijkt meestal af bij (chronische) AAS-gebruikers. Systolische functie zie je meestal pas afwijkingen bij de wat 'gevoeligere' methoden (strainanalyse bijvoorbeeld).
Ik heb geen toegang tot het volledige rapport, maar ik weet wel dat er ook gekeken is naar de diastolische functie. Immers, men was bang voor cardiomyopathie in de vorm van diastolische disfunctie. Ik heb enkel beschikking over de brief die naar de huisarts is verstuurd, helaas.
Nu weet ik niet zeker of ik het volledige rapport kan opvragen. Ergens lijkt me dit mogelijk, maar anderzijds denk ik dat ze hier wel moeilijk over gaan doen.

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Ik dacht dat je helemaal off zou gaan na je laatste blast? Plannen veranderd of had ik dat verkeerd begrepen toen?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik heb geen toegang tot het volledige rapport, maar ik weet wel dat er ook gekeken is naar de diastolische functie. Immers, men was bang voor cardiomyopathie in de vorm van diastolische disfunctie. Ik heb enkel beschikking over de brief die naar de huisarts is verstuurd, helaas.
Nu weet ik niet zeker of ik het volledige rapport kan opvragen. Ergens lijkt me dit mogelijk, maar anderzijds denk ik dat ze hier wel moeilijk over gaan doen.
Je hebt altijd recht op inzage van je medische gegevens.

OP
BankingForVials

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Ik vermoed dat het een heel gedoe gaat zijn om dat op te vragen, daarnaast is de conclusie op basis van het onderzoek waarin AAS-gebruik is meegenomen dat alles in orde is. Om heel eerlijk te zijn ben ik blij dat het in orde is en vind ik het wel mooi zo:o.

Misschien dat ik het later nog eens opvraag.

OP
BankingForVials

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Ik dacht dat je helemaal off zou gaan na je laatste blast? Plannen veranderd of had ik dat verkeerd begrepen toen?
Plannen veranderd inderdaad. Ik wilde off gaan, maar aangezien off gaan met bijbehorende middelen ook weer een belasting is op het lichaam, en ik al wist dat ik weer on zou gaan, heb ik besloten om voor een lange tijd te cruisen. Daarnaast had ik die onderzoeken lopen en ik wilde niet allerlei variabelen gaan veranderen tijdens de onderzoeken.
Overigens ben ik hiervoor al 2x off gegaan, dus ik weet hoe het is om off te gaan.

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Plannen veranderd inderdaad. Ik wilde off gaan, maar aangezien off gaan met bijbehorende middelen ook weer een belasting is op het lichaam, en ik al wist dat ik weer on zou gaan, heb ik besloten om voor een lange tijd te cruisen. Daarnaast had ik die onderzoeken lopen en ik wilde niet allerlei variabelen gaan veranderen tijdens de onderzoeken.
Overigens ben ik hiervoor al 2x off gegaan, dus ik weet hoe het is om off te gaan.

Hmm, verstandige keuze denk ik zo.

750mg test only lijkt mij zeker een goede kuur waarop je veel massa kan pakken en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe het je zal vergaan! Ben zelf in de toekomst (na een cruise, een cut-blast en vervolgens weer een cruise :P) ook van plan om test only op 800mg te doen. Dus ik zal je met veel interesse blijven volgen!

OP
BankingForVials

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Dag volgers,

Korte update van mijn kant. Bloedtest gedaan na 12 weken cruisen op 120mg test-e en 2x500iu hCG ew. Zie uitslagen hieronder.
Best tevreden mee, alleen even bloed doneren dus. Vond overigens testosteron en oestradiol behoorlijk aan de hoge kant, maar heb exact 48 uur na injectie bloedtest gedaan. Dit is dus de piekwaarde. Cholesterol ook netjes.

DateMeasureValueReference
18.11.2019Oestradiol21440.00-162.00
Testosteron55.29.00-37.30
Hemoglobine (hb)10.6 nmol/l8.50-11.00
Hematocriet (ht)0.51 L/L0.40-0.50
Erytrocyten5.494.50-5.50
MCV9380.00-100.00
Red bloodcell distribution width12.810.00-15.00
Trombocyten159150.00-400.00
Leukocyten4.84.00-10.00
Gamma-GT19 U/I0.00-55.00
ASAT40 U/I0.00-35.00
ALAT52 U/I0.00-45.00
Creatinekinase (CK)5070.00-171.00
Cholesterol totaal3.7 mmol/I0.00-6.70
LDL-cholesterol2.7 mmol/I0.00-4.50 (LDL binnen referentiewaarden, maar overweeg behandeling volgens NHG-standaard CVRM M84)
HDL-cholesterol0.9 mmol/I0.90-1.70
Cholesterol/HDL ratio4.1-
Triglyceriden1.0 mmol/I0.60-2.20

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Hoeveel zou je hct zakken na donatie? Je hebt het al eens gezegd maar ben het vergeten :o

Naar boven