MuscleMeat

Bijwerkingen winnytabs...

Robbo

Cool Novice
Waardering
0
Is het normaal dat je bij een kuurtje winny-only veel moet pissen en een opgeblazen gevoel in de onderbuik krijgt?

Zou het met prostaat te maken kunnen hebben????

winny is een DHT variaat.. En onder de DHT-roids is nogal bekend het prostaat, haaruitval en acné probleem... als je hier gevoelig voor bent!

Als je moeite hebt met urineren (het langzaam opkomen van de urine) dan kan je misschien spreken van een vergrootte prostaat, t zou aan de roids kunnen liggen maar hoeft niet...

vertrouw je t niet ga dan naar de arts.

succes

winny is een DHT variaat.. En onder de DHT-roids is nogal bekend het prostaat, haaruitval en acné probleem... als je hier gevoelig voor bent!

Als je moeite hebt met urineren (het langzaam opkomen van de urine) dan kan je misschien spreken van een vergrootte prostaat, t zou aan de roids kunnen liggen maar hoeft niet...

vertrouw je t niet ga dan naar de arts.

succes

Zeker acne... damn, voor mij nooit meer winny (of een ander dht)

Is het normaal dat je bij een kuurtje winny-only veel moet pissen en een opgeblazen gevoel in de onderbuik krijgt?

Zou het met prostaat te maken kunnen hebben????

precies wat kevin zegt,heb je aandrang om te plassen?of moet je ook echt veel?Als je aandrang hebt zou het kunnen dat je plasbuis dichtgedrukt wordt door je ietwat opgezwollen prostaat
Anders ff een rectaal touche bij de huisarts laten doen en kijken of je prostaat opgezet is,en das nie lekker zo een vinger in je kontje......of misschien juist wel:p

ik moet ook vaak naar het toilet
tijdens de nacht moet ik minstens 3 keer opstaan

Ik had ook vaak dat gevoel drukkende gevoel in m'n onderbuik.
Hou het aan, of word het erger ga gewoon na je huisarts

• Topic Starter Topic Starter
Het valt op zich wel mee. Ik drink nu ook meer water. Denk dat dat de oorzaak is van het vele pissen. Heb ook wel het gevoel dat ik constant moet, maar dan moet ik ook echt. Neem aan dat dat gevoel in onderbuik vanzelf weer wegggaat.

Wat kan er gebeuren als je prostaat te groot is..? Wanneer je stopt, wordt ie weer normaal neem ik aan...

Ik had ook vaak dat gevoel drukkende gevoel in m'n onderbuik.
Hou het aan, of word het erger ga gewoon na je huisarts

Wat heb jij aan dat gevoel gedaan Xlarge? Ben jij naar dokter geweest dan?

Had jij het ook bij Winny?

Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Ging het vanzelf weer over?

Een vergrootte prostaat die drukt op je plasbuis zodat je moeilijker kan plassen dus, duurt t langer voordat je kan plassen, ook kan t zijn dat je daardoor niet alles kan uit urineren waardoor t lijkt dat je vaker moet en ook met een vollere blaas dan normaal rondloopt.

mocht je hiermee gewoon last hebben of t word erger ga dan sowieso naar de arts om t ff te laten checken, ook lijkt me daarom een gezwel aan je prostaat niet zo fijn.

Is het niet gewoon een kwestie van vochtregulering ?
Ik heb hetzelfde als ik simpelweg creatine neem,
Pis me een ongeluk :)

Is het niet gewoon een kwestie van vochtregulering ?
Ik heb hetzelfde als ik simpelweg creatine neem,
Pis me een ongeluk :)

me too!!

@ topicstarter..wat ik heb gelezen over prostaatvergroting e.d dat er naast hoge mate van androgenen, oestrogeen aanwezig moet zijn om vergroting te bewerkstelligen..ik weet niet of je aan een winny only zit, maar dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk!

Precies wat G21 zegt, prostaatvegroting bij DHT only is zeer onwaarschijnlijk.

Als je een gezonde jonge man bent, zal je echt geen last krijgen van prostaatvergroting. Voor prostaatvergroting heb je wat oestrogeen nodig.

Wat jullie misschien niet weten is dat je zelfs DHT kan gebruiken om prostaathypertrofie te verhelpen.. Via de HPTA wordt de aanmaak van gonadotropine verlaagd - LH verlaagd - Testosteron aanmaak stop gezet - oestrogeen gehalte omlaag - hoog gehalte DHT - prostaat atrofie

Maar goed, er zijn betere middelen om je prostaat te verkleinen. Ik zeg dit omdat ik vind dat men niet zomaar prostaathypertrofie als bijwerking van DHT mag beschrijven.

Laatst bewerkt:
me too!!

@ topicstarter..wat ik heb gelezen over prostaatvergroting e.d dat er naast hoge mate van androgenen, oestrogeen aanwezig moet zijn om vergroting te bewerkstelligen..ik weet niet of je aan een winny only zit, maar dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk!

Ja week 1-6 alleen Winny-only 30mg ED.

Ik neem nu ook CREAvitargo, en daar zit creatine in. Dus misschien dat dat dan wel de oorzaak is.

Verder voel ik me prima, veel zin in-en goede pomp tijdens trainen en ben zo geil als...

Ben nog niet echt zwaarder geworden. Maar dat verwacht ik ook niet. Puur om wat harder en droger te worden.
Wanneer begin je echt wat te zien en te merken eigenlijk. Ben nu bijna 2 weken verder.

Ieder geval bedank voor alle reacties tot nu toe.

aha..het zou wel eens aan je creatine kunnen liggen! :D

verder zul je ong vanaf week 2 a 3 wat meer rondingen en hardere look moeten krijgen..anders ff naar je voeding kijken..

succes nog verder

maak je je zorgen om prostaatproblemen? pak er 1,25 mg finastride per dag bij, dit gaat de DHT vorming tegen en haaruitval...alhoewel je er met winstrol dr niks aan het want het alpha reduceert niet:(

aha..het zou wel eens aan je creatine kunnen liggen! :D

verder zul je ong vanaf week 2 a 3 wat meer rondingen en hardere look moeten krijgen..anders ff naar je voeding kijken..

succes nog verder

Ik dacht altijd dat creatine juist vocht vasthield en dat je daardoor juist minder moest pissen.

Wat betreft voeding zit ik momenteel lager in KH en hoger in EW en eet zo'n 6 keer per dag. Moet alleen cardio weer een beetje oppakken.
Pomp is goed en mijn libido trouwens ook:D

Greets

maak je je zorgen om prostaatproblemen? pak er 1,25 mg finastride per dag bij, dit gaat de DHT vorming tegen en haaruitval...alhoewel je er met winstrol dr niks aan het want het alpha reduceert niet:(

wrong... gaat alleen de vorming naar DHT tegen. Winny is al een DHT dus dan ben je al te laat.

(volgens de info die ik heb)

Ik dacht altijd dat creatine juist vocht vasthield en dat je daardoor juist minder moest pissen.

Wat betreft voeding zit ik momenteel lager in KH en hoger in EW en eet zo'n 6 keer per dag. Moet alleen cardio weer een beetje oppakken.
Pomp is goed en mijn libido trouwens ook:D

Greets

Je gaat meer drinken met creatine omdat er veel van je gedronken vocht opgenomen wordt in je spieren..

Ga even naa de apotheek en vraag een doosje Prosta-Urgenin, is vrij afleverbaar en kost zo'n 8 EUR, en 1 capsule bevat zo'n 360mg Saw Palmetto, gestandardiseerd extract. Na enkele dagen zou het weg moeten zijn, tijdens je kuur kan je best elke dag eentje nemen.

wrong... gaat alleen de vorming naar DHT tegen. Winny is al een DHT dus dan ben je al te laat.

(volgens de info die ik heb)

klopt finasteide blokt conversie 5ar -> DHT ..finasteride helpt dus niet tegen een afgeleide van DHT

Terug
Naar boven