Is het normaal dat je bij een kuurtje winny-only veel moet pissen en een opgeblazen gevoel in de onderbuik krijgt?
Zou het met prostaat te maken kunnen hebben
?
Zou het met prostaat te maken kunnen hebben
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?winny is een DHT variaat.. En onder de DHT-roids is nogal bekend het prostaat, haaruitval en acné probleem... als je hier gevoelig voor bent!
Als je moeite hebt met urineren (het langzaam opkomen van de urine) dan kan je misschien spreken van een vergrootte prostaat, t zou aan de roids kunnen liggen maar hoeft niet...
vertrouw je t niet ga dan naar de arts.
succes
Is het normaal dat je bij een kuurtje winny-only veel moet pissen en een opgeblazen gevoel in de onderbuik krijgt?
Zou het met prostaat te maken kunnen hebben?

Ik had ook vaak dat gevoel drukkende gevoel in m'n onderbuik.
Hou het aan, of word het erger ga gewoon na je huisarts
Is het niet gewoon een kwestie van vochtregulering ?
Ik heb hetzelfde als ik simpelweg creatine neem,
Pis me een ongeluk![]()
me too!!
@ topicstarter..wat ik heb gelezen over prostaatvergroting e.d dat er naast hoge mate van androgenen, oestrogeen aanwezig moet zijn om vergroting te bewerkstelligen..ik weet niet of je aan een winny only zit, maar dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk!
aha..het zou wel eens aan je creatine kunnen liggen!
verder zul je ong vanaf week 2 a 3 wat meer rondingen en hardere look moeten krijgen..anders ff naar je voeding kijken..
succes nog verder
maak je je zorgen om prostaatproblemen? pak er 1,25 mg finastride per dag bij, dit gaat de DHT vorming tegen en haaruitval...alhoewel je er met winstrol dr niks aan het want het alpha reduceert niet![]()
Ik dacht altijd dat creatine juist vocht vasthield en dat je daardoor juist minder moest pissen.
Wat betreft voeding zit ik momenteel lager in KH en hoger in EW en eet zo'n 6 keer per dag. Moet alleen cardio weer een beetje oppakken.
Pomp is goed en mijn libido trouwens ook![]()
Greets
wrong... gaat alleen de vorming naar DHT tegen. Winny is al een DHT dus dan ben je al te laat.
(volgens de info die ik heb)