DiRtY DeViL
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)maar je kan denk ik weinig meer doen dan je erbij neerleggen..en ik train voor mezelf en niet voor anderen, dus wat anderen ervan denken kan me vrij weinig schelen!
Haha, dat ben ik niet op m'n avatar. Heb wel zo'n strakke buikmaar niet zulke mooie armen als haar. Ze heet Jillian Michaels, check maar ff op google, supermooi getraind lichaam. Zij is mijn voorbeeld!
Ik train niet bij Kneets want ik ben maar een beginneling, train bij Fit For Free.
Wie weet, over een aantal jaartjes zit ik ook bij Kneet
Wie uit Den Haag zitten hier nog meer op het forum en waar trainen jullie zoal?
Haha, dat ben ik niet op m'n avatar. Heb wel zo'n strakke buikmaar niet zulke mooie armen als haar. Ze heet Jillian Michaels, check maar ff op google, supermooi getraind lichaam. Zij is mijn voorbeeld!
Ik train niet bij Kneets want ik ben maar een beginneling, train bij Fit For Free.
Wie weet, over een aantal jaartjes zit ik ook bij Kneet
Wie uit Den Haag zitten hier nog meer op het forum en waar trainen jullie zoal?

Monster woman dont bite meDames rustig doorpompen en niets aantrekken van die breezer k*tjes en pikkies in de gym.
En je moet de instructeur niet vertrouwen.

goeie...
Het doet me goed.
DavyO zou je maar al te graag een training bij willen staan!
j/k
ontopic: ik ken het wel, de vooroordelen en continue vragen als:" je wilt toch zeker niet zo groot en gespierd worden?" meestal wimpel ik het dan af met: "nee hoor.." Bij sommigen neem ik de tijd om te zeggen dat als je aan kt doet, je idd niet binnen een maand met dikke traps en biceps rondloopt en wat mijn doel dan wel is..ligt er maar net aan hoeveel geduld ik op dat moment heb
Maar onderhand zijn de meesten in de gym het al gewend om me zwaar te zien trainen, sommigen lopen je alleen een beetje aan te gapen,maar als we daar al onze energie in zouden steken...
En zoals je zelf al zegt, er zullen nooit veel jonge meiden in de hardcore ruimte staan(die ook daadwerkelijk zelf hard serieus trainen)maar je kan denk ik weinig meer doen dan je erbij neerleggen..en ik train voor mezelf en niet voor anderen, dus wat anderen ervan denken kan me vrij weinig schelen!

heb ik geen zin meer want het begrijpen zal diegene niet.foto!foto!
grapje
Ga zeker door waar je mee bezig bent! Ik hoop dat je er net zoveel plezier in hebt als de meesten hier!

Ik heb laast ook een meid gesproken op msn die niet harder wou gaan trainen omdat ze nu al bang is omdat ze een sixpack kan gaan krijgen en dat ze het alleen iets voor jongens vindt........
Ik heb haar toch een beetje omgepraat maar nogsteeds twijvelt ze.
Het zit gewoon in de mensen ingepraat, net als het verhaal over dat je stopt met groeien wanneer je met kt begint. Probeer het maar eens uit de mensen te krijgen.
nu daarintegen ben ik ook verslaafd! de vooroordelen zijn inderdaad jammer maar daar heb ik maling aan, ook ik sta als 1 van de enige vrouwen tussen de mannen te trainen maar maak me er niet druk om. We zouden trouwens mogen willen dat het sneller gaat net zoals bij de mannen want mannen bouwen volgens mij eerder spiermassa op dan vrouwen, ook al willen er natuurlijk niet uit zien als een man! maargoed dat gebeurd niet zomaar en volgens mij ook alleen maar als je zware steroids gebruikt hihi.Ik train trouwens ook in den haag bij oasis ook omdat het lekker dicht bij mijn huis is en ik betaal maar 27,50 per maand! en bevalt me goed! en als het goed bevalt waarom zou je weg gaan? ik bedoel als je als man naar een hardcore sportschool gaat omdat je bijv. door de gewichten bent ok maar voor mij zijn de gewichten op mijn sportschool prima en ook genoeg apparaten dus ja.... in ieder geval heel veel succes! en wat mensen ook zeggen laat je niet demotiveren! groetjes astrid.