Fitness Seller

Binnen 1 maand mannelijk gespierd??!?!

ow comp bleef hangen lees het nu pas wateringen ?

Als ik kijk naar vrouwelijke olympische gewichtheffers zijn dat in veel gevallen ook nog eens aantrekkelijke vrouwen, allesbehalve een mannenlichaam. Ik geef dat altijd als voorbeeld als ik mensen van dat vooroordeel af wil helpen.

DavyO zou je maar al te graag een training bij willen staan! :D

j/k

ontopic: ik ken het wel, de vooroordelen en continue vragen als:" je wilt toch zeker niet zo groot en gespierd worden?" meestal wimpel ik het dan af met: "nee hoor.." Bij sommigen neem ik de tijd om te zeggen dat als je aan kt doet, je idd niet binnen een maand met dikke traps en biceps rondloopt en wat mijn doel dan wel is..ligt er maar net aan hoeveel geduld ik op dat moment heb:D
Maar onderhand zijn de meesten in de gym het al gewend om me zwaar te zien trainen, sommigen lopen je alleen een beetje aan te gapen,maar als we daar al onze energie in zouden steken...
En zoals je zelf al zegt, er zullen nooit veel jonge meiden in de hardcore ruimte staan(die ook daadwerkelijk zelf hard serieus trainen:rolleyes:)maar je kan denk ik weinig meer doen dan je erbij neerleggen..en ik train voor mezelf en niet voor anderen, dus wat anderen ervan denken kan me vrij weinig schelen!

Eigenlijk maar goed ook dat niet alle vrouwen kracht training willen gaan doen want dan wordt het te druk en daar hebben wij dan weer last van. Maar even serieus ik herken het zeker en ga gewoon lekker door met de training die ik wil doen. Dus ga ook lekker door en niets aan trekken dan dat gezeur van anderen. Waarschijnlijk zijn ze jalours dat jij wel daar durft te trainen en zj niet

De meeste mensen hebben een bepaald beeld bij ''vrouwen en krachttraining''
en zijn niet of nauwelijks bereid om dat denkbeeld te wijzigen.
Niet te veel energie in steken ;)
Jij weet wel beter, gewoon lekker doorgaan met trainen voor jezelf!

Ik heb trouwens ook geen trainingsmaatje, das inderdaad wel jammer soms..

Monster woman dont bite me :(:p Dames rustig doorpompen en niets aantrekken van die breezer k*tjes en pikkies in de gym.

En je moet de instructeur niet vertrouwen.

Beginneling of niet gewoon naar een goeie sportschool gaan. Kneet why not heb je gelijk alles wat je wil en super begeleiding als je dat wilt. Dus wat houd je tegen?

Haha, dat ben ik niet op m'n avatar. Heb wel zo'n strakke buik :D maar niet zulke mooie armen als haar. Ze heet Jillian Michaels, check maar ff op google, supermooi getraind lichaam. Zij is mijn voorbeeld!

Ik train niet bij Kneets want ik ben maar een beginneling, train bij Fit For Free.
Wie weet, over een aantal jaartjes zit ik ook bij Kneet:D

Wie uit Den Haag zitten hier nog meer op het forum en waar trainen jullie zoal?

Haha, dat ben ik niet op m'n avatar. Heb wel zo'n strakke buik :D maar niet zulke mooie armen als haar. Ze heet Jillian Michaels, check maar ff op google, supermooi getraind lichaam. Zij is mijn voorbeeld!

Ik train niet bij Kneets want ik ben maar een beginneling, train bij Fit For Free.
Wie weet, over een aantal jaartjes zit ik ook bij Kneet:D

Wie uit Den Haag zitten hier nog meer op het forum en waar trainen jullie zoal?

als ik de moeite neem om naar den haag te komen wil ik wel in kneets gaan trainen!:D:p

• Topic Starter Topic Starter
Monster woman dont bite me :(:p Dames rustig doorpompen en niets aantrekken van die breezer k*tjes en pikkies in de gym.

En je moet de instructeur niet vertrouwen.

HAHAH :D:D goeie...

Dames en heren thx voor al jullie credits:) Het doet me goed.
Meer dames herkennen het dus, maar we gaan gewoon allemaal door he!:cool:

foto! :banana: foto! :banana:

grapje :P

Ga zeker door waar je mee bezig bent! Ik hoop dat je er net zoveel plezier in hebt als de meesten hier!

DavyO zou je maar al te graag een training bij willen staan! :D

j/k

ontopic: ik ken het wel, de vooroordelen en continue vragen als:" je wilt toch zeker niet zo groot en gespierd worden?" meestal wimpel ik het dan af met: "nee hoor.." Bij sommigen neem ik de tijd om te zeggen dat als je aan kt doet, je idd niet binnen een maand met dikke traps en biceps rondloopt en wat mijn doel dan wel is..ligt er maar net aan hoeveel geduld ik op dat moment heb:D
Maar onderhand zijn de meesten in de gym het al gewend om me zwaar te zien trainen, sommigen lopen je alleen een beetje aan te gapen,maar als we daar al onze energie in zouden steken...
En zoals je zelf al zegt, er zullen nooit veel jonge meiden in de hardcore ruimte staan(die ook daadwerkelijk zelf hard serieus trainen:rolleyes:)maar je kan denk ik weinig meer doen dan je erbij neerleggen..en ik train voor mezelf en niet voor anderen, dus wat anderen ervan denken kan me vrij weinig schelen!

"Bij sommigen neem ik de tijd om te zeggen dat als je aan kt doet, je idd niet binnen een maand met dikke traps en biceps rondloopt en wat mijn doel dan wel is"

Haha, weet precies wat je bedoelt. Ligt ook aan de persoon aan wie je het verteld he...als je merk dat iemand zo reageerd: ???:eek: heb ik geen zin meer want het begrijpen zal diegene niet.

Herken ik ook sterk, dat aangaperij, vervelend maar inderdaad zonde om daar verder energie in te steken. Steek ik natuurlijk liever in m'n oefeningen!

Ik heb laast ook een meid gesproken op msn die niet harder wou gaan trainen omdat ze nu al bang is omdat ze een sixpack kan gaan krijgen en dat ze het alleen iets voor jongens vindt........

Ik heb haar toch een beetje omgepraat maar nogsteeds twijvelt ze.

Het zit gewoon in de mensen ingepraat, net als het verhaal over dat je stopt met groeien wanneer je met kt begint. Probeer het maar eens uit de mensen te krijgen.

foto! :banana: foto! :banana:

grapje :P

Ga zeker door waar je mee bezig bent! Ik hoop dat je er net zoveel plezier in hebt als de meesten hier!

Zou wel een foto willen plaatsen, maar heb nu nog niets bijzonder om mee te showen. Gewoon een foto kan wel maar het is toch leuker om resultaten te laten zien! Heb nu nog babybiceps, dus als je wat geduld hebt, ben hard bezig:D

Thx, ik ga zeker door

Ik heb laast ook een meid gesproken op msn die niet harder wou gaan trainen omdat ze nu al bang is omdat ze een sixpack kan gaan krijgen en dat ze het alleen iets voor jongens vindt........

Ik heb haar toch een beetje omgepraat maar nogsteeds twijvelt ze.

Het zit gewoon in de mensen ingepraat, net als het verhaal over dat je stopt met groeien wanneer je met kt begint. Probeer het maar eens uit de mensen te krijgen.

Ach ja vervelend. Ze moest eens weten hoe lang het duurt en hoeveel discipline het kost voordat je een echte sixpack hebt. Iets om juist erg trots om te zijn. Vertel haar alle positieve effecten ervan, het belang van sterke buikspieren.

he hallo!,
teneerste welkom!
geweldig dat je op jouw leeftijd al zon motivatie hebt om te trainen! zou willen dat ik al op mijn 19de was begonnen maar toen vond ik er nog niks aan:rolleyes:nu daarintegen ben ik ook verslaafd! de vooroordelen zijn inderdaad jammer maar daar heb ik maling aan, ook ik sta als 1 van de enige vrouwen tussen de mannen te trainen maar maak me er niet druk om. We zouden trouwens mogen willen dat het sneller gaat net zoals bij de mannen want mannen bouwen volgens mij eerder spiermassa op dan vrouwen, ook al willen er natuurlijk niet uit zien als een man! maargoed dat gebeurd niet zomaar en volgens mij ook alleen maar als je zware steroids gebruikt hihi.Ik train trouwens ook in den haag bij oasis ook omdat het lekker dicht bij mijn huis is en ik betaal maar 27,50 per maand! en bevalt me goed! en als het goed bevalt waarom zou je weg gaan? ik bedoel als je als man naar een hardcore sportschool gaat omdat je bijv. door de gewichten bent ok maar voor mij zijn de gewichten op mijn sportschool prima en ook genoeg apparaten dus ja.... in ieder geval heel veel succes! en wat mensen ook zeggen laat je niet demotiveren! groetjes astrid.

Ik kan me wel helemaal vinden in de post van Astrid.

Ik dacht in het begin ook dat je als je met krachttraining begon je al snel heel gespierd zou worden. Dat viel bij mij reuze mee en ik moet er ook heel wat voor doen wil ik een beetje gespierd worden. Nu zal dat niet bij iedereen hetzelfde zijn, de een zal meer aanleg hebben dan de ander maar over het algemeen zal je niet snel heel erg gespierd worden. Zekers niet binnen een maand.
Je moet trouwens doen wat jezelf mooi vind en niet wat een ander mooi vind.

Succes.

Bij ons zijn ze het inmiddels wel gewend dat ik tussen de mannen sta te trainen... Mijn sportschooleigenaar schept altijd op dat ik de sterkste vrouw ben daar.. haha...

maar ja echt sterk ben ik niet, maar bij ons is ook cardio het meest gebruikt door de dames.

Je traint voor jezelf en niet voor anderen en als je binnen een paar jaar je doelen hebt bereikt gaan de vrouwen/mannen hun mond openvallen. Want het is idd sexy en mooi.
De mannen die er kritiek op hebben, zijn gewoon mannen die ook trainen maar geen bal verstand hebben met wat ze bezig zijn. Dus ik zou ze links laten liggen :cool:

Ik denk dat dit zo ongeveer hetgeen is waar elke vrouw mee te maken krijgt eens ze begint met KT. Als het is wat jij wil heb je aan niemand verantwoording af te leggen. Zeker niet teveel energie steken in de haters want daar verlaag je alleen jezelf mee, brengt ook niks op.

Terug
Naar boven