AndroidHealthClinic

Binnen 1 maand mannelijk gespierd??!?!

Erg grappig maar wel zo eerlijk Bikerbabe!
Ken er zo ook wel een paar, die het fijn vinden veel aandacht te krijgen, want zo kom je immers geen spotters te kort. Dat vind ik nu juist net bijv het enorme nadeel van bankdrukken met een groot gewicht, namelijk dat je dan sneller een spotter nodig hebt.

In het begin zat iedereen me ook raar aan te kijken en over me te praten. In het begin zat ik daar mee. Maar ik doe dit voor mezelf en niet voor andere. En als jij het wil/mooi vind moet je vooral doorgaan. Dus? Gewoon doorgaan!

Je hoeft niet te wachten om bij Kneet te trainen, gewoon doen :)

Ik woon zelf in België (in de buurt van antwerpen) en ben vorige week een keertje gaan trainen bij Kneet. En ik was echt onder de indruk. Jammer dat er in mijn buurt geen dergelijke gyms zijn waar men zo gefocused is en professioneel met de sport bezig is. Ik denk dat er in belgië nog minder gyms zijn die echt gericht zijn op BB,jammer. :(

Als meisje is het idd niet leuk om zo bekeken te worden, ik kan ervan meespreken. Maar gewoon je ding blijven doen.

Toch raar dat het coïtusuele er altijd weer bijkomt in zo'n discussie.:D

Ik train niet omdat een ander er dan seksueelopgewonden van raakt hoor!!:rolleyes:

Nee, jullie motief ligt niet te opvallend ook zeker weten in elkaars oogkassen uit prikken. :D Valt me toch altijd wel op hoe dames elkaar enerzijds complimenteren op veel vlakken, maar anderszijds met een oogluikende blik elkaar benijden. Elkaar veel toevertrouwen met een luisterd oor, maar soms lachend smijten met hetgeen je gehoord hebt.

Neem een voorbeeld aan ons, we see a female body, we like it, or we don't. :P

Nee, jullie motief ligt niet te opvallend ook zeker weten in elkaars oogkassen uit prikken. :D Valt me toch altijd wel op hoe dames elkaar enerzijds complimenteren op veel vlakken, maar anderszijds met een oogluikende blik elkaar benijden. Elkaar veel toevertrouwen met een luisterd oor, maar soms lachend smijten met hetgeen je gehoord hebt.

Neem een voorbeeld aan ons, we see a female body, we like it, or we don't. :P

Alsof mannen ook niet een tikkeltje jaloezie voelen bij het zien van een man die er beter/gespierder uitziet ;)

Ik woon zelf in België (in de buurt van antwerpen) en ben vorige week een keertje gaan trainen bij Kneet. En ik was echt onder de indruk. Jammer dat er in mijn buurt geen dergelijke gyms zijn waar men zo gefocused is en professioneel met de sport bezig is. Ik denk dat er in belgië nog minder gyms zijn die echt gericht zijn op BB,jammer. :(

Als meisje is het idd niet leuk om zo bekeken te worden, ik kan ervan meespreken. Maar gewoon je ding blijven doen.

check inbox ;)
echt wel enkele goeie gyms in anvers te vinden :)

Heel herkenbaar allemaal.
En als je dan een vrouw, die dan weer eens kickbacks doet met 2-3 kg of leg presses met 20 kg probeert te vertellen dat die vlieggewichtjes zinloos zijn, krijg je het commentaar dat ze niet breed willen worden. Echt een plaat voor de kop heb je dan omdat je als vrouw niet breed kan worden, tenzij je te veel uit het potje snoept of een bepaalde afwijking hebt.

mmmhh...verkoop je soms ook snoep? ;) want dit is een regelrechte aanrader om maar flink uit het potje te gaan snoepen,als je dat niet doet wordt het namelijk sowieso nooit wat! :(

En dan nog,ze luisteren niet,nee, sommige zijn echt zó bang om gespierd te worden,dat ze gaan hallucineren :roflol: Dit soort vrouwen,kan bij mij spieren aanwijzen die ik niet heb,om dan te beweren dat ze dat niet willen en daarna verder te gaan met hun cardio.
maar inderdaad,iedereen moet maar doen wat ze zelf willen,het blijft alleen wel vervelend dat degene die zo nodig niet gespierd willen worden,schijnen te denken dat je daar ook helemaal niets voor hoeft te doen :mad:

Miss DL je weet wel beter, dwz. dat ik dat 'snoep' niet verkoop. :D
Maar het is idd voor de meeste vrouwen erg moeilijk om gespierder te worden. Veel moeilijker dan voor mannen en dat geldt dubbel bij pilgebruik.
Sommigen zijn wel zo getalenteerd dat ze ook naturel heel ver komen, maar het gros moet er keihard voor werken.

Bij ons op de gym heb ik echt nergens last van (dat niemand raar naar mij kijkt), dat is niet omdat er niemand naar mij kijkt, want ja... ik ben best een opvallend en aanwezig persoon, maar omdat ik gewoon schijt heb aan wat anderen van mij vinden!! Nu train ik bij een gym waar veel hardcore getraind wordt en we hebben vaak een vaste ploeg die 's avonds trainen. Als ik soms op andere tijden train, kom ik weleens mensen tegen die ik nog nooit eerder heb gezien en die wel kijken, maar van mij mogen ze. Ik zou, in hun geval, precies hetzelfde doen als ik een gespierde vrouw zou zien lopen! En soms krijg je ook nog hele leuke en positieve reacties!!! De eerste vraag is meestal toch wel "Doe jij wedstrijden?'" :D

Hey Aimee ;)

Bij de sportschool waar ik zit is het precies hetzelfde. Een paar vrouwen, waaronder ik, doen echt krachttraining erbij en de rest loopt of alleen over die apparaten heen te aaien of ze bezet te houden of veel herhalingen zonder gewicht te doen. Geen enkele spieropbouw dus, maar wel fulltime vetverbranding lopen te doen met als gevolg dat ze er nog uitzien als een puddinkje.

Die vrouwen lopen je ook inderdaad dom/stom aan te kijken als jij wel bezig bent met gewicht en de laatsten er met moeite uit weet te persen. Maar I don't care, ze kijken maar. Vooralsnog blubberen zij en ben ik strak :P
Sommige mannen kijken overigens ook "dom" toe, maar misschien is dat meer omdat het vrij zeldzaam is dat er vrouwen aan echte krachttraining doen bij ons. :D

Zit ook bij Fit for Free trouwens. Andere stad alleen ;)

Laatst bewerkt:
ik weet niet of meer mannen dit hebben
maar ik vind het eigelijks wel heel aantrekkelijk als vrouwen aan krachtraining doen en spriermassa willen kweken :)

gespierde vrouwen :thumb: die knuffelen lekkerder!

ik vind rollebollen en knuffelen toch leuker klinken.:D

Terug
Naar boven