Fitness Seller

Binnen 1 maand mannelijk gespierd??!?!

• Topic Starter Topic Starter
Astrid bedankt :)
Je hebt helemaal gelijk, ben het volledig met je eens wat betreft de spiermassa aanmaak haha:wl:
Toch wel fijn, maar wil toch geen vent worden. Maar gebeurt inderdaad niet zomaar….Kost zoveel discipline ! En wat voeding betreft….I love mcdonald, chips en koek. Moet echt minderen als ik een wasbordje wil.:duh:

Duurt nog wel jaaaaren voordat ik door de gewichten heen ben haha dus zit ook wel goed bij FFF. Oasis ken ik ook, maar ben nooit binnen geweest. 27,50 is niet duur, ik betaal maar 9,95:D. Kan 7 dagen per week maar wel tot 17.00. Als je na 17.00 wilt binnen komen betaal je 15,95. Ook supergoedkoop.
Het is heel belangrijk dat je het naar je zin hebt en dat heb ik verder wel. Zet lekker me mp3tje op en ga ervoor!!
Jij ook succes verder!!:banana:

@ purple: dat is wel een groot compliment hoor van je sportschooleigenaar ! haha. Ben jij dat trouwens op je avatar? Ziet er namelijk mooi uit!

Je traint voor jezelf en niet voor anderen en als je binnen een paar jaar je doelen hebt bereikt gaan de vrouwen/mannen hun mond openvallen. Want het is idd sexy en mooi.
De mannen die er kritiek op hebben, zijn gewoon mannen die ook trainen maar geen bal verstand hebben met wat ze bezig zijn. Dus ik zou ze links laten liggen :cool:

Dat moment lijkt me geweldig haha

Er zijn inderdaad zooooveeelll jochies die daar trainen met gewichten die Veel te zwaar voor hen zijn, waardoor ze de oefening verkeerd doen (staan te swingen met hun lichaam) i.p.v hun bicep alleen. Vind ik altijd wel lachwekkend...
Soms heb ik echt het idee of ze überhaupt wel weten welke spiergroep ze trainen

Heel herkenbaar allemaal.
En als je dan een vrouw, die dan weer eens kickbacks doet met 2-3 kg of leg presses met 20 kg probeert te vertellen dat die vlieggewichtjes zinloos zijn, krijg je het commentaar dat ze niet breed willen worden. Echt een plaat voor de kop heb je dan omdat je als vrouw niet breed kan worden, tenzij je te veel uit het potje snoept of een bepaalde afwijking hebt.
En dan gebruikt het gros ook nog eens katabole hormonen, te weten de pil.

Heel herkenbaar allemaal.
En als je dan een vrouw, die dan weer eens kickbacks doet met 2-3 kg of leg presses met 20 kg probeert te vertellen dat die vlieggewichtjes zinloos zijn, krijg je het commentaar dat ze niet breed willen worden. Echt een plaat voor de kop heb je dan omdat je als vrouw niet breed kan worden, tenzij je te veel uit het potje snoept of een bepaalde afwijking hebt.
En dan gebruikt het gros ook nog eens katabole hormonen, te weten de pil.

Ik gebruik ook de pil...

hahaha hier is het eigenlijk net andersom ik zou wel willen dat mijn vrouw zwaarder zou gaan trainen en eens op haar voeding zou gaan letten maar ja die luistert niet naar mij en doet toch wat ze wil....en ik vind het dan weer zonde want ze haalt er niet alles uit wat er bij haar inzit.

Jaaa word je echt gek van af en toe he, die mensen die je zoo aan staan te gapen in de sportschool als je KT aan het doen ben...
Ik kom ook uit den haag en ben fitnesstrainer bij Body Basics, waarom kom je anders daar niet trainen? Heb ik er weer een trainingsmaatje bij ;)

Sofia heeft toch al voor een contract getekend? Bij de meeste sportscholen leg je je namelijk voor langere tijd vast. Soms wel voor een jaar, soms voor 3 maanden. Heb dat zelf eens meegemaakt toen ik voor erbij een 2e lidmaatschap nam in mijn eigen woonplaats, oa. omdat de andere sportschool op zondag gesloten is.
Toen ik geblesseerd raakte en niet meer kon trainen, zat ik er toch voor 3 maanden aan vast.

Je kan wel eens een keer ergens anders een losse les nemen.

En ja, helaas als je aan de pil bent gaat spiergroei dubbel zo langzaam omdat het spieraanzet tegenwerkt en vetaanzet bevordert.

Sofia heeft toch al voor een contract getekend? Bij de meeste sportscholen leg je je namelijk voor langere tijd vast. Soms wel voor een jaar, soms voor 3 maanden. Heb dat zelf eens meegemaakt toen ik voor erbij een 2e lidmaatschap nam in mijn eigen woonplaats, oa. omdat de andere sportschool op zondag gesloten is.
Toen ik geblesseerd raakte en niet meer kon trainen, zat ik er toch voor 3 maanden aan vast.

Je kan wel eens een keer ergens anders een losse les nemen.

En ja, helaas als je aan de pil bent gaat spiergroei dubbel zo langzaam omdat het spieraanzet tegenwerkt en vetaanzet bevordert.
combineren met wat anavar om het klote effect tegen te gaan? :D
trouwens wel leuk om te zien dat er tegenwoordig meer en meer jonge dames beginnen met serieuze krachttraining :thumb:
spijtig dat er in mijn vriendenkring zo geen meisjes zijn, die vinden het allemaal saai en veel te inspannend te breed is lelijk en blablabla :mad:

vind het niet erg dat er zo weining zijn die kt doen, zo krijg ik meer aandacht :D

Dat moment lijkt me geweldig haha

Er zijn inderdaad zooooveeelll jochies die daar trainen met gewichten die Veel te zwaar voor hen zijn, waardoor ze de oefening verkeerd doen (staan te swingen met hun lichaam) i.p.v hun bicep alleen. Vind ik altijd wel lachwekkend...
Soms heb ik echt het idee of ze überhaupt wel weten welke spiergroep ze trainen

vrouwen als jij zijn moeilijk te vinden hahaha :(

Kom naar Kneets (den haag). Veel vrouwen (en natuurlijk mannen) die serieus trainen en geen "fitness"trainertjes die zelf niet eens trainen :D.

IDD... werkt motiverender :D

Het zelfde is bij mijn vriendin het geval, maar daar trek ze zich niks van aan. Ze krijgt wel eens vragen waarom ze zo traint, voor wedstrijden ofzo vragen ze dan. Tijdens squaten werd ze ook aangesproken, maar dan wel met de woorden dat ze goed bezig is. Dus in onze gym word het wel gestimuleerd :D.

Niks van aantrekken, Wat me wel opvalt dat er vroeger meer vrouwen waren die aan bodybuilding deden. mijn moeder heeft ook jaren bodybuilding gedaan in de tijd van Erica Mes/Berry De Mey e.d

ach ja nooit naar anderen luisteren doe gewoon waar je je goed bij voelt. Zeggen ze dat ze het niet mooi vinden zeg je gewoon ik wel en verder niet zeiken.

De meeste mensen hebben een bepaald beeld bij ''vrouwen en krachttraining''
en zijn niet of nauwelijks bereid om dat denkbeeld te wijzigen.
Niet te veel energie in steken ;)
Jij weet wel beter, gewoon lekker doorgaan met trainen voor jezelf!

Ik heb trouwens ook geen trainingsmaatje, das inderdaad wel jammer soms..

??? je hebt ryu toch ....lijkt me wel prof genoeg.

Naturel vrouwen moeten toch echt bikkelen om een zodanige hoeveelheid spiermassa te krijgen dat ik ze niet meer seksueelopwindend ga vinden. Dat zit hem overigens meer in vasculariteit dan de vrouwelijke spiermassa.

Niet trainende mannen vinden het voornamelijk een deuk in hun ego als de vrouw tekenen van kracht en spierdefinitie begint te vertonen. Ze noemen het lelijk, maar in alle eerlijkheid zouden ze moeten zeggen: Deze dame ovetreft wat m'n ego kan incaseren. :P

Toch raar dat het coïtusuele er altijd weer bijkomt in zo'n discussie.:D

Ik train niet omdat een ander er dan seksueelopgewonden van raakt hoor!!:rolleyes:

Terug
Naar boven