- Waardering
- 39
ik weet niet of meer mannen dit hebben
maar ik vind het eigelijks wel heel aantrekkelijk als vrouwen aan krachtraining doen en spriermassa willen kweken![]()
zijn wel meer mannen die zo denken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet of meer mannen dit hebben
maar ik vind het eigelijks wel heel aantrekkelijk als vrouwen aan krachtraining doen en spriermassa willen kweken![]()

Haha, dat ben ik niet op m'n avatar. Heb wel zo'n strakke buikmaar niet zulke mooie armen als haar. Ze heet Jillian Michaels, check maar ff op google, supermooi getraind lichaam. Zij is mijn voorbeeld!
Ik train niet bij Kneets want ik ben maar een beginneling, train bij Fit For Free.
Wie weet, over een aantal jaartjes zit ik ook bij Kneet
Wie uit Den Haag zitten hier nog meer op het forum en waar trainen jullie zoal?
dumbbells ook maar tot 30kg en ik moet vaak creatief zijn om sommige oefeningen te doen, mja - ik heb het naar m'n zin en ik ga vooruit.Mijn vriend was onlangs gaan stappen met de jongens uit de gym. Eén van hen had mij samen met mijn vriend zien trainen. Blijkbaar was ie geïntimideerd. Hij zei tegen m'n vriend dat hij niet durft te trainen met mij in de buurt. Omdat ik meer gewicht aankan dan hij![]()

hahaha dan mogen er wel meer wegblijven bij ons in de sportschool![]()

Miss DL je weet wel beter, dwz. dat ik dat 'snoep' niet verkoop.
Maar het is idd voor de meeste vrouwen erg moeilijk om gespierder te worden.
Sommigen zijn wel zo getalenteerd dat ze ook naturel heel ver komen, maar het gros moet er keihard voor werken.

Ik woon zelf in België (in de buurt van antwerpen) en ben vorige week een keertje gaan trainen bij Kneet. En ik was echt onder de indruk. Jammer dat er in mijn buurt geen dergelijke gyms zijn waar men zo gefocused is en professioneel met de sport bezig is. Ik denk dat er in belgië nog minder gyms zijn die echt gericht zijn op BB,jammer.
Als meisje is het idd niet leuk om zo bekeken te worden, ik kan ervan meespreken. Maar gewoon je ding blijven doen.
??
Hee, wij wonen bij elkaar in de buurt! Waar train jij?

Ik train in Lier in NRG Health Center (NRGClub). Ik ga misschien in maart (wanneer mijn abonnement afloopt) ergens anders trainen, maar ik weet het nog niet. Er zou een hoop nieuw materiaal komen (nieuwe crossover, nieuwe bench press, ...). Ik ken er veel mensen en dat is natuurlijk ook leuk. En jij?
En vriendinnen... die van mij begrijpen het wel bijna allemaal doen ze aan deze sport of bijvoorbeeld kickboxen. Lekker handig geen gezeur als ik op dieet ben en eens de ijsjes laat staan.