AndroidHealthClinic

Binnen 1 maand mannelijk gespierd??!?!

Haha, dat ben ik niet op m'n avatar. Heb wel zo'n strakke buik :D maar niet zulke mooie armen als haar. Ze heet Jillian Michaels, check maar ff op google, supermooi getraind lichaam. Zij is mijn voorbeeld!

Ik train niet bij Kneets want ik ben maar een beginneling, train bij Fit For Free.
Wie weet, over een aantal jaartjes zit ik ook bij Kneet:D

Wie uit Den Haag zitten hier nog meer op het forum en waar trainen jullie zoal?

Train in Rijswijk bij Sportsunlimited Rijswijk bij het station. Je hebt ook een Kneets onder station Voorburg btw. Mooiere toko dan Kneets in DH maar denk stukken minder hardcore - net als die van mij. Maar wel reuzegezellig :cool: dumbbells ook maar tot 30kg en ik moet vaak creatief zijn om sommige oefeningen te doen, mja - ik heb het naar m'n zin en ik ga vooruit.

Trouwens klasse dat je KT doet. Een vriendin vamme traint ook bij mij en ik heb vorige week samen een rondje gemaakt met haar om deze jongedame eens uit de 'toestellen' met vlieggewichtjes te halen. Squats, assisted chins, bb rows deadlifts, benchpress etc....en guess what, ze vond het leuk ook!

Laatst bewerkt:
Bij ons doen de meeste vrouwen cardio, circuit training of een aerobic/rpm les.
Een aantal traint wel op de losse apparaten, alleen is dat meestal met licht gewicht.

Ik voel me altijd zo aangekeken als ik op de apparaten zit, maar probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken.
Vergeleken met de dames van me sportschool train ik zwaar, terwijl het best mee valt vergeleken met echte bb dames.

Eregister zei een jongen me ineens gedag en zei dat ik lekker fanatiek train.
Voor de rest heeft nog niemand er wat over gezegd.

Op me werk word ik af en toe wel moe van hoe collega's denken over wat en hoeveel ik eet.
Volgende week ga ik voor het eerst rijst/tonijn/erwtjes/mais meenemen.
ik weet nu al dat hier diverse opmerkingen over gezegd gaan worden.

De meeste negatieve opmerkingen die mensen maken over onze sport hebben te maken met angst.
Angst dat je er straks zo goed gaat uitzien dat daardoor hun te hoog vetpercentage, slap spiercorset en pijnlijke rug nog nadrukkelijker benadrukt zal worden.
IEDEREEN wil fit en gezond zijn. Iedereen wil er goed uitzien en complimenten krijgen. Dat is nou eenmaal mens eigen.
Velen bereiken bij lange na niet hun doel omdat ze niet het doorzettings vermogen hebben.
En wat is er dan makkelijker dan af te geven op diegenen die het wel voor elkaar hebben?

Mijn vriend was onlangs gaan stappen met de jongens uit de gym. Eén van hen had mij samen met mijn vriend zien trainen. Blijkbaar was ie geïntimideerd. Hij zei tegen m'n vriend dat hij niet durft te trainen met mij in de buurt. Omdat ik meer gewicht aankan dan hij :D

Mijn vriend was onlangs gaan stappen met de jongens uit de gym. Eén van hen had mij samen met mijn vriend zien trainen. Blijkbaar was ie geïntimideerd. Hij zei tegen m'n vriend dat hij niet durft te trainen met mij in de buurt. Omdat ik meer gewicht aankan dan hij :D

hahaha dan mogen er wel meer wegblijven bij ons in de sportschool ;)

Ik ben ook de enige vrouw op mijn sportschool die aan BB doet.. de mannen zijn er inmiddels wel aan gewend.. hahaha .. T is nu supergezellig daar:)

Miss DL je weet wel beter, dwz. dat ik dat 'snoep' niet verkoop. :D
Maar het is idd voor de meeste vrouwen erg moeilijk om gespierder te worden.
Sommigen zijn wel zo getalenteerd dat ze ook naturel heel ver komen, maar het gros moet er keihard voor werken.

Jep, dat is zo.. het is oneerlijk verdeeld in de wereld..:(

Ik woon zelf in België (in de buurt van antwerpen) en ben vorige week een keertje gaan trainen bij Kneet. En ik was echt onder de indruk. Jammer dat er in mijn buurt geen dergelijke gyms zijn waar men zo gefocused is en professioneel met de sport bezig is. Ik denk dat er in belgië nog minder gyms zijn die echt gericht zijn op BB,jammer. :(

Als meisje is het idd niet leuk om zo bekeken te worden, ik kan ervan meespreken. Maar gewoon je ding blijven doen.

Hee, wij wonen bij elkaar in de buurt! Waar train jij?

En hebben jullie dat ook dat je vriendinnen ( die niets aan sport doen en dus enigzins iets te zwaar zijn ) "commentaar" hebben dat je zo slank bent en alles aan kunt qua kleding??
ena ls je dan verteld dat dat komt doordat je veel traint dat ze dat dan weer raar vinden?????

Ik heb veel vriendinnen , maar er zijn er maar 2 die snappen wat mijn doel is en zij zij nu ook gaan trainen, om af te vallen dan wel.. :)

Hee, wij wonen bij elkaar in de buurt! Waar train jij?

Ik train in Lier in NRG Health Center (NRGClub). Ik ga misschien in maart (wanneer mijn abonnement afloopt) ergens anders trainen, maar ik weet het nog niet. Er zou een hoop nieuw materiaal komen (nieuwe crossover, nieuwe bench press, ...). Ik ken er veel mensen en dat is natuurlijk ook leuk. En jij?

Bij ons in de sportschool is ook niemand met wedstrijden of iets.

maar kan er gewoon goed trainen dus dat is prima. Af en toe voor wat extra motivatie ga ik ergens anders.

Moet alleen wel zeggen motivatie is niet zo heel hoog momenteel. :D

En vriendinnen... die van mij begrijpen het wel bijna allemaal doen ze aan deze sport of bijvoorbeeld kickboxen. Lekker handig geen gezeur als ik op dieet ben en eens de ijsjes laat staan.

Precies maakte ik ook mee toen ikmnog in een sportschool trainde.

En een gespierd mannenlichaam krijg je echt niet......

Eerder word alles wat strakker en juist vrouwelijker.....
En wat spiertonus bij vrouwen is hartstikke mooi.

hallo Sofia je doet het prima ga zo door en je kunt lekker zwaar trainen hoor zolang je geen rotzooi gebruikt hou jij je vrouwelijk figuur waar andere vrouwen jaloers op zijn groetjes fitness opa;)

Ik train in Lier in NRG Health Center (NRGClub). Ik ga misschien in maart (wanneer mijn abonnement afloopt) ergens anders trainen, maar ik weet het nog niet. Er zou een hoop nieuw materiaal komen (nieuwe crossover, nieuwe bench press, ...). Ik ken er veel mensen en dat is natuurlijk ook leuk. En jij?

In Breda bij basic fitness.. abbonnement tot maart dan op zoek naar een andere sportschool met beter materiaal en uitgebreider

En vriendinnen... die van mij begrijpen het wel bijna allemaal doen ze aan deze sport of bijvoorbeeld kickboxen. Lekker handig geen gezeur als ik op dieet ben en eens de ijsjes laat staan.

hmmm... dat is wel beter..die van mij doen juist zo min mogelijk aan sport hahahaha...

maar mijn vriend gelukkig weer wel, dat scheelt een boel

Terug
Naar boven