Fitness Seller

Binnenborst

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh-god ... fitness-eiland ... dan moet t wel waar zijn.

:rolleyes: Flyes voor je "binneborst"..

Binneborst..

Naja probeer wat small te bankdrukken..

jah sorry mensen, maar ik ben het wel met hem eens.. zal me nu ook wel niet geliefd maken, maar met small BP pak je wel meer de binnenkant borst. je kunt niet specifiek de binnen kant pakken, want je pakt de bortst uiteraard wel helemaal. en je idd ook de triceps.

Hoe kom je daar nou bij man. Hoe kan je nou een spier isoleren die er niet is. De spier maakt een contractie .. die kan die maar op 1 manier maken. Het enige wat je doet met cg benchen is je borst ontzien en meer kracht van je triceps eisen. Eigenlijk juist het tegenovergestelde wat je wil bereiken. (je borst voller maken).

Beter pak je zware cable / dumbbell flyes of pak je de stang breder als je persee van de benchpress een borst oefening wil maken.

jah sorry mensen, maar ik ben het wel met hem eens.. zal me nu ook wel niet geliefd maken, maar met small BP pak je wel meer de binnenkant borst. je kunt niet specifiek de binnen kant pakken, want je pakt de bortst uiteraard wel helemaal. en je idd ook de triceps.

Vreemd dat je met een oefening die de borst als geheel minder de belast http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/the-influence-grip-width-during-the-flat-bench-press-46124/ iets wat je niet kan accentueren meer zou belasten? ? ?

Dus leg uit hoe dat zou komen.

Het gaat er namenlijk niet om of je jezelf wel/niet geliefd maakt, maar of je ook kan ondersteunen wat je zegt of dat je gewoon napraat wat je altijd gehoord heb.

En voor je komt met "leg jij eerst maar eens enz enz" gebruik de zoekknop want dat heb ik al 1001 keer gedaan.

geen binnenkant nee??

Wat staat er op deze site dan??

http://www.fitness-island.com/

en dan kijken bij binnenkant borst oefeningen.

Waarom zou er wat er op die site staat wel waar zijn en wat er op deze site staat niet?

Waarom porbeer je je niet wat dieper in mensenlijke anatomie/fysiologie te verdiepen ipv fitness-island als bron te vertrouwen en aan andere door te geven? Kijk naar de reacties die de naam fitness-island bij de meesten oproept (niet alleen hier maar op zo'n beetje alle fora)

Gast, neem 't nou maar aan van de meer ervaren BBers dat er geen binnenkant borst is die je specifiek kunt trainen.

Ervaren BB-ers hebben het ook nog weleens fout hoor. Vaak zijn het juist zgn. ervaren bb-ers die roepen dat je veel reps moet maken om meer definitie te krijgen of smal moet bankdrukken om je binnenkant borst te benadrukken. En daar luisteren al die kleine jochies naar.

Luister liever naar iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft.

Bron die ik gebruikte is het boek van Frédéric Delavier.
En verder voel ik na mijn tricep trainig waar ik o.a small bankdruk spierpijn de "binnekant" van mn borst.
Verder niets, tiss gewoon wat ik denk.

Ook in het boek van FD staan zaken die niet kloppen.

Wat je voelt zijn de aanhechtingen van de spier die door de smalle stand van je armen tegen de normale richting in geduwd worden.

Nee, nee en nog eens nee. :)

Zal puur het gevoel zijn dan, door close grip te gaan pak je enkel meer triceps mee

Njah mss kan je hem dan wat oefeningen geven voor de onderkant borst. Misschien dat hij dat meer bedoelt. Ik wil ook wat meer massa op de onderste borstspieren. Maar 'k doe nu Decline-bankdrukken. Dat zou normaal moeten helpen, niet?

Tuurlijk belast dat het meest je tricep, maar dat neemt niet weg dat de "binneborst" bij deze oefening het meest wordt aangesproken qua borst activiteit.

Maar natuurlijk eerst een dikke borst kweken tot je echt tevreden bent, dan kan je gaan werken aan de zwakke puntjes.

:stupid:

ga al snel denken aan kloontjes bij topics over binnenkant borst :roflol:

smal gaan bankdrukken

Ja voor binnenkant borst moet je gewoon smal banddrukken, succes gegarandeerd kijk anders nog ff op fitness-island echt super info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven