AndroidHealthClinic

Binnenkant buikspieren

Hul

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hallo beste BB-ers.

Ik heb een vraagje over de buikspieren.
Ben op zoek naar een oefening/trainingsmethode om de binnenkant van de buikspieren wat te accentueren. In plaats van een sixpack heb ik meer een "three-pack" zonder accenten aan de binnenkant.

Iemand een manier?

binnenkant? Daar zitten toch je darmen?

''Sinds ik mijn darmen train ...... ''

Dat kan niet. It's all genetics and bf% bro

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan niet. It's all genetics and bf% bro
Oke,
De BF is het probleem niet, want ik voel ze aangespannen sterk afnemen richting de binnenkant.

Wel gek trouwens dat dat nit kan, aangezien je toch zou zeggen dat je op elke oefening wel accenten kan aanbrengen?

Iemand anders een idee hierover?

Niet luisteren naar de trolls die zeggen pindakaas. Het beste wat je kan doen is tijgerbalsem (pak een sterke voor beter effect) op je ballen te smeren, dit resulteert in een verhoogde testosteronproductie en energie tijdens het trainen; zo zul je je six-pack rap krijgen :)
grtz

Oke,
De BF is het probleem niet, want ik voel ze aangespannen sterk afnemen richting de binnenkant.

Wel gek trouwens dat dat nit kan, aangezien je toch zou zeggen dat je op elke oefening wel accenten kan aanbrengen?

Iemand anders een idee hierover?

aan je stats en bb kennis te zien is het bf volgesmij bij jouw wel een probleem

Dit is gewoon een epic troll -> binnenkant borst en buikspieren gecombineerd tot 1 gigantische trollpost!

Achterkant en binnenkant buik pak je het beste aan met pindakaas.

Epic post, denk zelf eens 2 seconden na voordat je iets post volgende keer.

• Topic Starter Topic Starter
aan je stats en bb kennis te zien is het bf volgesmij bij jouw wel een probleem
Nee, dat lijkt me niet, want ik kan eenvoudig door het vet heen drukken en ze nemen inderdaad sterk toe richting de zijkant en sterk af richting de binnenkant.

Iemand anders een idee?

iso picture

dit is net weer zoiets als binnekant borst.
kan je niet accentueren.

Cardio.

not sure if srs, het ligt genetisch of aan je vp% maak eens een pic voor verduidelijking en wat zijn je stats?

Hoe train ik achterkant kaakspieren?

Terug
Naar boven