Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets offtopic gelul wanneer het gaat over fake bbders ontmaskeren.. zie de laatste tijd zat 1m80 met 115 kilo op 8% account met 20 posts die complete bull uitkraamen ik bedoel komaan..............
Vroeger had je er maar een paar als "Krieltje" enzo... Nu zijn ze allemaal op 2jaar BEASTEn ze durven niet eens een foto te plaatsen.... 8% BF en 30kilo massa over mijn gewicht dan zou ik blij zijn om foto's te posten en mijn harde werk te vertonen, kan mij niet inbeelden dat ze zich ervoor schamen hoor![]()
:zweep: Ooit sleep ik jou nog mijn donkere Belgen kelder in 
ik had vorige week al bloed laten prikken voor deze hgh, heb vandaag bloed test binnen gekregen hgh waarden waren 33 dus dat is best hoog, dus deze hgh is verder goed te doen, zal binnen kort ff de uitslag posten hier op de forum
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden , er is nu duidelijkheid genoeg over deze hgh , anders komen er toch alleen maar domme en zinloze antwoorden!.
Er is nooit duidelijkheid genoeg in deze sectie.. Jij bent een onbekend nieuwe member en misschien heb je wel een mooi opzetje met de ts gemaakt die ook een onbekend nieuwe member is en heb je testje laten doen met human grade hgh uit de apo en willen jullie van je partijtje suikerwater af.
Lullig voor je maar je hebt gewoon de specificaties niet. Mij zegt zo'n testje in ieder geval helemaal niks..
Of misschien wel helemaal niet. Dit slaat helemaal nergens op. Ik begrijp dat zo'n test niets zegt, maar zomaar conclusies trekken brengt ook niets.

Of misschien wel helemaal niet. Dit slaat helemaal nergens op. Ik begrijp dat zo'n test niets zegt, maar zomaar conclusies trekken brengt ook niets.
Er is nooit duidelijkheid genoeg in deze sectie.. Jij bent een onbekend nieuwe member en misschien heb je wel een mooi opzetje met de ts gemaakt die ook een onbekend nieuwe member is en heb je testje laten doen met human grade hgh uit de apo en willen jullie van je partijtje suikerwater af.
Lullig voor je maar je hebt gewoon de specificaties niet. Mij zegt zo'n testje in ieder geval helemaal niks..