MuscleMeat

BioHygene HGH

infine

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
96kg
Beste leden,

Dit is een foto van het net, maar deze kan ik verkrijgen.
Weet iemand of dit echt/nep is?

post-2574-143614603414.jpg post-2574-143614603454.jpg

Hartelijk dank.

post-2574-143614603414.jpg

post-2574-143614603454.jpg

Er is niets ongeloofswaardig lijkt mij als iemand zegt 10IU per dag te zetten er zijn zat mensen die dergelijke hoeveelheden zetten..
Jammer dat veel topics eindigen in veel offtopic gelul wat het niveau van het gehele forum niet ten goede komt.

Tijd voor een slotje denk ik

Niets offtopic gelul wanneer het gaat over fake bbders ontmaskeren.. zie de laatste tijd zat 1m80 met 115 kilo op 8% account met 20 posts die complete bull uitkraamen ik bedoel komaan..............

Niets offtopic gelul wanneer het gaat over fake bbders ontmaskeren.. zie de laatste tijd zat 1m80 met 115 kilo op 8% account met 20 posts die complete bull uitkraamen ik bedoel komaan..............

Ze wegen allemaal eventjes 30kilo vetvrije massa ;) Vroeger had je er maar een paar als "Krieltje" enzo... Nu zijn ze allemaal op 2jaar BEAST

En ze durven niet eens een foto te plaatsen.... 8% BF en 30kilo massa over mijn gewicht dan zou ik blij zijn om foto's te posten en mijn harde werk te vertonen, kan mij niet inbeelden dat ze zich ervoor schamen hoor ;)

Was kriel niet 160 bij 115kg? :D

En ze durven niet eens een foto te plaatsen.... 8% BF en 30kilo massa over mijn gewicht dan zou ik blij zijn om foto's te posten en mijn harde werk te vertonen, kan mij niet inbeelden dat ze zich ervoor schamen hoor ;)

Ik zie het al je bent een Belg , altijd al Bewezen dat Belgen dom zijn

Vanaf nu heb ik dus altijd vaseline op zak!

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden , er is nu duidelijkheid genoeg over deze hgh , anders komen er toch alleen maar domme en zinloze antwoorden!.

ik had vorige week al bloed laten prikken voor deze hgh, heb vandaag bloed test binnen gekregen hgh waarden waren 33 dus dat is best hoog, dus deze hgh is verder goed te doen, zal binnen kort ff de uitslag posten hier op de forum

30 december - vorige week is 23 december.

Bloedafname is gebeurd op 16 november om 12.19u.

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden , er is nu duidelijkheid genoeg over deze hgh , anders komen er toch alleen maar domme en zinloze antwoorden!.

Er is nooit duidelijkheid genoeg in deze sectie.. Jij bent een onbekend nieuwe member en misschien heb je wel een mooi opzetje met de ts gemaakt die ook een onbekend nieuwe member is en heb je testje laten doen met human grade hgh uit de apo en willen jullie van je partijtje suikerwater af.
Lullig voor je maar je hebt gewoon de specificaties niet. Mij zegt zo'n testje in ieder geval helemaal niks..

• Topic Starter Topic Starter
Er is nooit duidelijkheid genoeg in deze sectie.. Jij bent een onbekend nieuwe member en misschien heb je wel een mooi opzetje met de ts gemaakt die ook een onbekend nieuwe member is en heb je testje laten doen met human grade hgh uit de apo en willen jullie van je partijtje suikerwater af.
Lullig voor je maar je hebt gewoon de specificaties niet. Mij zegt zo'n testje in ieder geval helemaal niks..

Of misschien wel helemaal niet. Dit slaat helemaal nergens op. Ik begrijp dat zo'n test niets zegt, maar zomaar conclusies trekken brengt ook niets.

Of misschien wel helemaal niet. Dit slaat helemaal nergens op. Ik begrijp dat zo'n test niets zegt, maar zomaar conclusies trekken brengt ook niets.

Het brengt ons in ieder geval met zekerheid dat we niet geflest worden met suikerwater.. :rolleyes:

Iedereen twijfelt aan victory zen stats en als er dan ook helemaal geen foto komt twijfel ik nog meer aan die hgh.. En ik weet nu ook dat ik geen suikerwafels koop van jou

• Topic Starter Topic Starter
Het brengt jullie helemaal niets, maar de reacties van jullie kan ik heel veel mee. Super
Gelukkig ben ik ook niet in staat om suikerwafels te brouwen:o

wat een dikke loser ben jij zeg, nee gebruik jij ma alley hgh waar de code niet van doen!!!

Terug
Naar boven